Izobraževalni program: KONFEKCIJSKI MODELAR
Sprejeto na 43.seji SS za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 10. 11. 2000
Oblikovanje tekstilij
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| Letnik | Oblike izobraževalnega dela | ||
| 
 | Teorija (ur) | Vaje (ur) | Skupaj (ur) | 
| 1. | 21 | 84 | 105 | 
| 2. | 60 | 80 | 140 | 
| skupaj | 81 | 164 | 245 | 
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V - vaje, individualno projektno delo oz. projektno delo v skupinah, storitev.
Pri predmetu dijaki:
1. letnik
| informativni cilji | formativni cilji | Socializacijski cilji | posebnosti v izvedbi | |||
| moda in oblačenje | 
 | 
 | 
 | |||
| 
 
 | 
 
 
 
 
 
 | Pridobi večjo samozavest, razvije večjo kritičnost. Pridobi večjo odgovornost, pridobi večjo motivacijo. Razvije občutek glede različnih oblikovnih vrednot. | Pregled slikovnega gradiva (revije, časopisi, knjige, diapozitivi, videokasete itn.). Razprave o vseh oblikah in načinih oblačenja. | |||
| skladnost | 
 | 
 | 
 | |||
| 
 
 | 
 
 
 
 | Razvija boljši občutek za barve. Razvija boljši občutek za krojno in tekstilno skladnost. Pridobi večjo spretnost pri izbiranju. Razvija boljšo komunikativnost. Pridobi večjo samozavest. | Vaje: 
 
 
 
 
 | |||
| modna risba | 
 | 
 | 
 | |||
| 
 
 | 
 
 
 
 
 
 | Razvija spretnost pri risanju, natančnost, kritičnost, samozavest. | Vaje: 
 
 | |||
| oblikovanje oblačil in detajlov | 
 | 
 | 
 | |||
| 
 | 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 | Večja motivacija, večja kreativnost, večja samozavest, večja kritičnost, večja fleksibilnost, večja spretnost. | Vaje: 
 
 
 
 
 | |||
| 
 | 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 | Večja motivacija, večja kreativnost, večja samozavest, večja kritičnost, večja fleksibilnost, večja spretnost. | Vaje: 
 
 
 
 
 | |||
| 
 | 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 | Večja motivacija, večja kreativnost, večja samozavest, večja kritičnost, večja fleksibilnost, večja spretnost. | Vaje: 
 
 
 
 
 
 | |||
| 
 
 | 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 | Večja motivacija, večja kreativnost, večja samozavest, večja kritičnost, večja fleksibilnost, večja spretnost. | Vaje: 
 
 
 | |||
| 
 
 | 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 | Večja motivacija, večja kreativnost, večja samozavest, večja kritičnost, večja fleksibilnost, večja spretnost. | Vaje: 
 
 
 | |||
| 
 
 | 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 | Večja motivacija, večja kreativnost, večja samozavest, večja kritičnost, večja fleksibilnost, večja spretnost. | Vaje: oblikovanje hlačnega krila in različic. | |||
| 
 
 | 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 | Večja motivacija, večja kreativnost, večja samozavest, večja kritičnost, večja fleksibilnost, večja spretnost. | Vaje: 
 
 | |||
2. letnik
| informativni cilji | formativni cilji | Socializacijski cilji | posebnosti v izvedbi | 
| oblikovanje oblačil | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Večja motivacija, večja kreativnost, večja samozavest, večja kritičnost, večja fleksibilnost, večja spretnost. | Vaje: modna kolekcija dvodelnih oblek iz primerne tkanine za različne sezone. | 
|  |  | Večja motivacija, večja kreativnost, večja samozavest, večja kritičnost, večja fleksibilnost, večja spretnost. | Vaje: | 
|  |  | Večja motivacija, večja kreativnost, večja samozavest, večja kritičnost, večja fleksibilnost, večja spretnost. | Vaje: modne kolekcije ženskih kostimov za različne sezone iz primernih tkanin. | 
|  |  | Večja motivacija, večja kreativnost, večja samozavest, večja kritičnost, večja fleksibilnost, večja spretnost. | Vaje: | 
|  |  | Večja motivacija, večja kreativnost, večja samozavest, večja kritičnost, večja fleksibilnost, večja spretnost. | Vaje: | 
|  |  | Večja motivacija, večja kreativnost, večja samozavest, večja kritičnost, večja fleksibilnost, večja spretnost. | Vaje: | 
|  |  | Večja motivacija, večja kreativnost, večja samozavest, večja kritičnost, večja fleksibilnost, večja spretnost. | Vaje: | 
|  |  | Večja motivacija, večja kreativnost, večja samozavest, večja kritičnost, večja fleksibilnost, večja spretnost. | Vaje: | 
|  |  | Večja motivacija, večja kreativnost, večja samozavest, večja kritičnost, večja fleksibilnost, večja spretnost. | Vaje: | 
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
| Znanja | Povezava s predmetom | |
| 
 | Predmet | Znanja | 
| 
 | Risanje |  | 
|  | Konstrukcija in modeliranje |  | 
| Praktični pouk |  | |