Izobraževalni program: KMETOVALKA GOSPODINJA (šs)
Sprejeto na 38.seji Strokovnega sveta za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 14. 4. 2000
TEKSTILIJE IN UREJANJE DOMA
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| 
   Letnik  | 
  
   Oblike izobraževalnega dela  | 
 ||
| 
   
  | 
  
   Teorija (ur)  | 
  
   Vaje (ur)  | 
  
   Skupaj (ur)  | 
 
| 
   1.  | 
  
   62  | 
  
   8  | 
  
   70  | 
 
| 
   2.  | 
  
   62  | 
  
   8  | 
  
   70  | 
 
| 
   3.  | 
  
   60  | 
  
   10  | 
  
   68  | 
 
| 
   skupaj  | 
  
   182  | 
  
   26  | 
  
   208  | 
 
* T - teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oz. projektno delo v skupinah, storitev.
Dijak:
1. letnik
| 
    VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI  | 
   
    FORMATIVNI CILJI  | 
   
    Socializacijski cilji  | 
   
    Posebnosti v izvedbi  | 
  
| 
   UVOD  | 
  
   Dijak  | 
  
   Dijak  | 
        |
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija poklicno odgovornost. Osvaja sposobnost komuniciranja.  | 
  
   Ogled: šolska šivalnica in tkalnica.  | 
 
| 
   RAZDELITEV TKANIN PO UPORABI  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Zave se pomena estetike oblačenja. Razvija strokovnost. Zave se prednosti naravnih materialov. Razvija čut za estetiko in natančnost. Razvija strokovnost.  | 
  
   Prikaz: Ogled: tekstilna trgovina. Vaja: ugotavljanje vpojnosti naravnih rastlinskih materialov.  | 
 
| 
   | 
  
   | 
        ||
| 
   | 
  
   | 
        
   Demonstracija: izbira dodatkov - vzorci.  | 
 |
| 
   PLETENJE  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija čut za natančnost in estetiko. Zave se prednosti naravnih materialov. Razvija čut za natančnost.  | 
  
   Ogled: tovarna pletenin.  | 
 
| 
   USNJE IN KRZNO  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Krepi ekološko zavest.  | 
  
   Vaja: prikaz vzorcev usnja.  | 
 
2. letnik
| 
    VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI  | 
   
    FORMATIVNI CILJI  | 
   
    Socializacijski cilji  | 
   
    Posebnosti v izvedbi  | 
  
| 
   VZDRŽEVANJE IN NEGA TEKSTILA  | 
  
   Dijak  | 
  
   Dijak  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija čut za higieno. Razvija čut za estetiko. Krepi ekološko zavest. Razvija občutek za natančnost pri delu.  | 
  
   Ogled: kemična čistilnica in pralnica.  | 
 
| 
   DOM, VODA IN OKOLJE  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija ekološko zavest.  | 
  
   Vaja: analiza pitne vode.  | 
 
| 
   DOM, ODPADKI IN OKOLJE  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija ekološko zavest.  | 
  
   Vaja: sortiranje odpadkov.  | 
 
| 
   DOM, ENERGIJA IN OKOLJE  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija občutek za varčnost.  | 
  
   Ogled: kurilne naprave.  | 
 
3. letnik
| 
    VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI  | 
   
    FORMATIVNI CILJI  | 
   
    Socializacijski cilji  | 
   
    Posebnosti v izvedbi  | 
  
| 
   ZGODOVINA OBLAČENJA  | 
  
   Dijak  | 
  
   Dijak  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvije občutek za estetiko.  | 
  
   Ogled: modna revija, videokaseta.  | 
 
| 
   OBLAČILNA TEHNOLOGIJA  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija čut za natančno delo. Razvija pozitiven odnos do dela.  | 
  
   Ogled: obrat oblačilne tehnologije.  | 
 
| 
   KULTURNA DEDIŠČINA  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Zave se pomena kulturne dediščine. Razvija občutek pripadnosti slovenski kulturi. Zave se smisla ohranjanja kulturne dediščine. Zave se pomena za oživljanje starih običajev.  | 
  
   Ogled:  | 
 
| 
   OBLIKOVANJE DOMA  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija občutek pripadnosti slovenski kulturi. Krepi ekološko zavest.  | 
  
   Ogled: slikovni material.  | 
 
| 
   STANOVANJSKI PROSTORI IN INSTALACIJE  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija strokovnost in varčnost.  | 
  
   Ogled:  | 
 
| 
   OPREMLJANJE DOMA  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija strokovnost in inovativnost.  | 
  
   Vaja: načrt opremljanja stanovanjskih prostorov. Ogled: dekorativni predmeti.  | 
 
| 
   VZDRŽEVANJE DOMA  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija natančnost, ekološko zavest in osebno odgovornost.  | 
  
   Prikaz: čistila. Demonstracija: čiščenja z večnamenskim čistilnim strojem.  | 
 
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Splošno
Znanje tega predmeta se vsebinsko povezuje z naslednjimi predmeti: rastlinska proizvodnja, praktični pouk.
Konkretno
| 
    Znanja  | 
   
    Povezava s predmetom  | 
  |
| 
    
  | 
   
    Predmet  | 
   
    Znanja  | 
  
| 
   | 
  
   Rastlinska proizvodnja  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Praktični pouk  | 
  
   |