Izobraževalni program: ARANŽERSKI TEHNIK
Sprejeto na 52. seji Strokovnega sveta za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 26. 10. 2001
SEMINARSKA (PROJEKTNA) NALOGA Z ZAGOVOROM
Pospeševanje prodaje
Poslovno komuniciranje
Pospeševanje prodaje
Na izpitu ocenjujemo:
Poslovno komuniciranje
Na izpitu ocenjujemo:
Glejte »Navodila za pripravo in izvedbo 4. Izpitne enote«. Pripravil CPI.
Pospeševanje prodaje
Osnovni namen seminarske (projektne) naloge je, da kandidat širše in globlje obravnava določeno strokovno področje. S seminarsko nalogo mora kandidat pokazati določeno raven teoretskega in raziskovalnega znanja ter sposobnost samostojne uporabe strokovnih virov pri obravnavi teme.
Seminarska (projektna) naloga je samostojna obravnava določenega problema po načrtovani metodologiji dela (zbiranje literature, načrtovanje dela, določitev obravnavane teme, izdelava naloge, analiza rezultatov, vrednotenje, neobdelana vprašanja). Seminarsko (projektno) nalogo kandidat izdeluje po navodilu mentorja.
Poslovno komuniciranje
Osnovni namen je, da kandidat samostojno obravnava določen problem, n.pr.: Poslovni dopisi v sodobni informacijski družbi, Prezentacija, Poslovna darila nam govorijo… Nalogo, ki si jo je sam izbral, kandidat izdeluje po načrtu, v dogovoru z mentorjem. V nalogi mora pokazati določeno raven teoretskega in praktičnega znanja, ter sposobnost samostojne uporabe strokovnih virov pri obravnavi teme.
Dijak ali skupina (največ trije dijaki) izdelajo seminarsko ali projektno nalogo, ki mora vsebovati:
Obseg in vsebina zagovora sta predvsem vezani na posamezne izpitne naloge. Zagovor praviloma traja do 20 minut.
SPLOŠNA ZNANJA
STROKOVNO TEORETIČNA ZNANJA
Pospeševanje prodaje
VSEBINE |
ZNANJA |
Namen raziskovalne (projektne) naloge |
Idejni osnutki, uporabnost |
Cilji raziskovalne (projektne) naloge |
Opredelitev lastnega prispevka |
Izbira teoretičnih ugotovitev |
Pravilna izbira literature, izbira najnovejše literature |
Raziskovalne metode |
Izbira primernih raziskovalnih metod in zadostne raziskovalne ugotovitve |
Poslovno komuniciranje
VSEBINE |
ZNANJA |
Poslovni dopisi v sodobni informacijski družbi |
|
Prezentacija |
|
Poslovna darila nam govorijo |
|
Seminarska (projektna) naloga se izdeluje samostojno v šolskem letu, v katerem se opravlja poklicna matura. S pisnim sklepom izpitnega odbora se med ostalim opredeli začetek, dokončanje in rok oddaje naloge. Zagovor se opravi v rednih rokih za poklicno maturo po sprejetem razporedu izpitov.
Metodološki postopek zgradbe naloge je opisan v navodilih.
Ustni zagovor traja največ 20 minut.
Kriteriji za ocenjevanje seminarske (projektne) naloge. PRIMEROMA
Kriteriji |
Deleži |
|
1. |
načrtovanje obravnavane teme |
20% |
2. |
izbira in uporaba ustreznih metod dela |
20% |
3. |
analiziranje, interpretiranje in vrednotenje rezultatov dejstev in podatkov |
40% |
4. |
predstavitev obravnavanega problema v jezikovno ustrezni obliki |
10% |
5. |
zagovor |
10% |
|
SKUPAJ |
100% |
Za kandidate je priporočena literatura in drugi viri objavljena v vsakoletnem Katalogu učbenikov za poklicne in strokovne šole za posamezno šolsko leto, ki ga izdaja Center RS za poklicno izobraževanje oziroma Zavod RS za šolstvo.