SREDNJE STROKOVNO IZOBRAŽEVANJE

Izobraževalni program: ARANŽERSKI TEHNIK

IZPITNI KATALOG

Sprejeto na 52. seji Strokovnega sveta za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 26. 10. 2001

1. NAZIV IZPITNE ENOTE (izbirno področje - pospeševanje prodaje)

SEMINARSKA (PROJEKTNA) NALOGA Z ZAGOVOROM

Pospeševanje prodaje

Poslovno komuniciranje

2. IZPITNI CILJI

Pospeševanje prodaje

Na izpitu ocenjujemo:

Poslovno komuniciranje

Na izpitu ocenjujemo:

3. PRIPOROČILA ZA PRIPRAVO IZPITNIH NALOG

Glejte »Navodila za pripravo in izvedbo 4. Izpitne enote«. Pripravil CPI.

Pospeševanje prodaje

Osnovni namen seminarske (projektne) naloge je, da kandidat širše in globlje obravnava določeno strokovno področje. S seminarsko nalogo mora kandidat pokazati določeno raven teoretskega in raziskovalnega znanja ter sposobnost samostojne uporabe strokovnih virov pri obravnavi teme.

Seminarska (projektna) naloga je samostojna obravnava določenega problema po načrtovani metodologiji dela (zbiranje literature, načrtovanje dela, določitev obravnavane teme, izdelava naloge, analiza rezultatov, vrednotenje, neobdelana vprašanja). Seminarsko (projektno) nalogo kandidat izdeluje po navodilu mentorja.

Poslovno komuniciranje

Osnovni namen je, da kandidat samostojno obravnava določen problem, n.pr.: Poslovni dopisi v sodobni informacijski družbi, Prezentacija, Poslovna darila nam govorijo… Nalogo, ki si jo je sam izbral, kandidat izdeluje po načrtu, v dogovoru z mentorjem. V nalogi mora pokazati določeno raven teoretskega in praktičnega znanja, ter sposobnost samostojne uporabe strokovnih virov pri obravnavi teme.

Dijak ali skupina (največ trije dijaki) izdelajo seminarsko ali projektno nalogo, ki mora vsebovati:

3.1. Zagovor

Obseg in vsebina zagovora sta predvsem vezani na posamezne izpitne naloge. Zagovor praviloma traja do 20 minut.

4. ZNANJA, KI SE OCENJUJEJO

SPLOŠNA ZNANJA

STROKOVNO TEORETIČNA ZNANJA

4.1. VSEBINE IN ZAHTEVANA ZNANJA ZA SEMINARSKO (PROJEKTNO) NALOGO

Pospeševanje prodaje

 

VSEBINE
seminarske (projektne) naloge

ZNANJA

Namen raziskovalne (projektne) naloge

Idejni osnutki, uporabnost

Cilji raziskovalne (projektne) naloge

Opredelitev lastnega prispevka

Izbira teoretičnih ugotovitev

Pravilna izbira literature, izbira najnovejše literature

Raziskovalne metode

Izbira primernih raziskovalnih metod in zadostne raziskovalne ugotovitve

 

Poslovno komuniciranje

 

VSEBINE
seminarske (projektne) naloge

ZNANJA

Poslovni dopisi v sodobni informacijski družbi

  • pomen in namen pisnega sporočanja

  • vrste pisnih sporočil nekoč in danes

  • posnetek stanja pisnih sporočil v praksi

  • analiza in kritična presoja prednosti pisne in poslovne komukacije v sodobnem informacijskem sistemu
  • Prezentacija

  • proučitev pomena prezentacija in njene uporabna vrednosti v praksi

  • faze priprave in izvedbe prezentacije
  • Poslovna darila nam govorijo

  • pomen obdarovanja v poslovnem svetu

  • zbiranje podatkov o običajih in nenavadnih poslovnih darilih za različne priložnosti

  • inovativni predlogi za poslovna darila
  •  

    5. TRAJANJE IZPITA

    Seminarska (projektna) naloga se izdeluje samostojno v šolskem letu, v katerem se opravlja poklicna matura. S pisnim sklepom izpitnega odbora se med ostalim opredeli začetek, dokončanje in rok oddaje naloge. Zagovor se opravi v rednih rokih za poklicno maturo po sprejetem razporedu izpitov.

    Metodološki postopek zgradbe naloge je opisan v navodilih.

    Ustni zagovor traja največ 20 minut.

    5.1. SEMINARSKA (PROJEKTNA) NALOGA

    Kriteriji za ocenjevanje seminarske (projektne) naloge. PRIMEROMA

     

    Kriteriji

    Deleži

    1.        

    načrtovanje obravnavane teme

    20%

    2.        

    izbira in uporaba ustreznih metod dela

    20%

    3.        

    analiziranje, interpretiranje in vrednotenje rezultatov dejstev in podatkov

    40%

    4.        

    predstavitev obravnavanega problema v jezikovno ustrezni obliki

    10%

    5.        

    zagovor

    10%

     

    SKUPAJ

    100%

     

    6. LITERATURA IN DRUGI VIRI

    Za kandidate je priporočena literatura in drugi viri objavljena v vsakoletnem Katalogu učbenikov za poklicne in strokovne šole za posamezno šolsko leto, ki ga izdaja Center RS za poklicno izobraževanje oziroma Zavod RS za šolstvo.