Izobraževalni program: EKONOMSKI TEHNIK (SI)
Sprejeto na 28.seji Strokovnega sveta za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 10. 6. 1999
POSLOVNA MATEMATIKA
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| 
   Letnik  | 
  
   Oblike izobraževalnega dela  | 
 ||
| 
   
  | 
  
   Teorija (ur)  | 
  
   Vaje (ur)  | 
  
             Skupaj (ur)  | 
 
| 
   1.  | 
          
   
  | 
 ||
| 
   2.  | 
          
   
  | 
 ||
| 
   3.  | 
  
   70  | 
          
   70  | 
 |
| 
   4.  | 
  
   68  | 
          
   68  | 
 |
| 
   skupaj  | 
  
   138  | 
  
   
  | 
  
   138  | 
 
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oz. projektno delo v skupinah, storitev.
Pri predmetu dijak:
3. letnik
| 
    INFORMATIVNI CILJI IN VSEBINE  | 
   
    FORMATIVNI CILJI  | 
   
    SOCIALIZACIJSKI CILJI  | 
   
    POSEBNOSTI V IZVEDBI  | 
  
| 
   RAZMERJA IN SORAZMERJA  | 
  
   Dijak  | 
  
   Dijak  | 
        |
| 
   Razmerje, sorazmerje  | 
  
   | 
  
   Razvija natančnost.  | 
  
   Reševanje nalog iz enostavnih, sestavljenih ter podaljšanih sorazmerij.  | 
 
| 
   Premo in obratno sorazmerje  | 
  
   | 
        ||
| 
   SKLEPNI RAČUN  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   Enostavni sklepni račun  | 
  
   | 
  
   Razvija natančnost.  | 
  
   Reševanje nalog iz enostavnega ter sestavljenega sklepnega računa.  | 
 
| 
   Sestavljeni sklepni račun  | 
        |||
| 
   VERIŽNI RAČUN  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija odgovornost.  | 
  
   Reševanje nalog iz verižnega računa.  | 
 
| 
   RAZDELILNI RAČUN  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   Enostavni razdelilni račun  | 
  
   | 
        
   Reševanje nalog iz enostavnega ter sestavljenega razdelilnega računa.  | 
 |
| 
   Sestavljeni razdelilni račun  | 
  
   | 
  
   Razvija natančnost.  | 
        |
| 
   ZMESNI RAČUN  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
        
   Reševanje nalog iz pravega ter nepravega zmesnega računa.  | 
 |
| 
   Pravi zmesni račun  | 
  
   na osnovi danih kvalitet sestavin in zahtevane kvalitete zmesi določi razmerje mešanja za primer enostavnega ali sestavljenega pravega zmesnega računa;  | 
        ||
| 
   PROCENTNI RAČUN  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija strokovnost. Razvija odgovornost.  | 
  
   Reševanje nalog iz procentnega računa.  | 
 
| 
   OBRESTNI RAČUN  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   Osnovni pojmi obrestnega računa  | 
  
   | 
  
   Razvija strokovnost. Razvija občutek za varčnost. Razvija odgovornost. Razvija zanesljivost.  | 
  
   Reševanje nalog iz navadnega obrestnega računa.  | 
 
| 
   Navadni obrestni račun  | 
  
   | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
4. letnik
| 
    INFORMATIVNI CILJI VSEBINE  | 
   
    FORMATIVNI CILJI  | 
   
    Socializacijski cilji  | 
   
    Posebnosti v izvedbi.  | 
  
| 
   OBRESTNO OBRESTNI RAČUN  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   Dekurzivno obrestovanje  | 
  
   | 
  
   Razvija strokovnost. Razvija občutek za varčnost. Razvija odgovornost. Razvija zanesljivost.  | 
  
   Reševanje nalog iz dekurzivnega obrestno obrestnega računa.  | 
 
| 
   Anticipativno obrestovanje  | 
  
   | 
        
   Reševanje nalog iz anticipativnega obrestno obrestnega računa.  | 
 |
| 
   PERIODIČNE VLOGE IN RENTE  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   Periodične vloge  | 
  
   | 
        ||
| 
   Rente  | 
  
   | 
  
   Razvija natančnost pri preštevanju kapitalizacijskih obdobij.  | 
  
   Reševanje nalog iz periodičnih vlog, rent ter kombiniranih nalog iz vlog in rent.  | 
 
| 
   POSOJILA  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija natančnost, zanesljivost ter odgovornost pri izračunavanju anuitete ter sestavljanju amortizacijskega načrta.  | 
  
   Sestavljanje amortizacijskega načrta pri obročnem ter anuitetnem načinu odplačevanja posojila.  | 
 
| 
   Obročni način odplačevanja posojil Anuitetni način odplačevanja posojil  | 
  
   | 
        
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
| 
    Znanja  | 
   
    Povezava s predmetom  | 
  |
| 
    
  | 
   
    Predmet  | 
   
    Znanja  | 
  
| 
   | 
  
   Gospodarsko poslovanje  | 
  
   |