Izobraževalni program: EKONOMSKI TEHNIK (SI)
Sprejeto na 28.seji Strokovnega sveta za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 10. 6. 1999
KEMIJA IN POZNAVANJE BLAGA
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| 
   Letnik  | 
  
   Oblike izobraževalnega dela  | 
 ||
| 
   
  | 
  
   Teorija (ur)  | 
  
   Vaje (ur)  | 
  
             Skupaj (ur)  | 
 
| 
   1.  | 
  
   63  | 
  
   7  | 
  
   70  | 
 
| 
   2.  | 
  
   63  | 
  
   7  | 
  
   70  | 
 
| 
   3.  | 
  
   70  | 
          
   70  | 
 |
| 
   4.  | 
  
   68  | 
          
   68  | 
 |
| 
   skupaj  | 
  
   264  | 
  
   14  | 
  
   278  | 
 
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oz. projektno delo v skupinah, storitev.
Pri predmetu dijak:
1. LETNIK
| 
    INFORMATIVNI CILJI IN VSEBINE  | 
   
    FORMATIVNI CILJI  | 
   
    SOCIALIZACIJSKI CILJI  | 
   
    POSEBNOSTI V IZVEDBI  | 
  
| 
   I. GRADNIKI SNOVI  | 
        |||
| 
   1. Zgradba atoma in periodni sistem  | 
        |||
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija natančnost in zanesljivost. Razvija sposobnost primerjave Razvija sposobnost oblikovanja zaključkov.  | 
  
   Uporaba periodna sistema v tabelarični in računalniški obliki. Uporaba preglednic velikosti atomov in ionov elementov. Slike atomov (STM). Uporaba multimedijskih enot in medmrežja.  | 
 
| 
   2. Povezovanje gradnikov  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   Kemijska vez  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija sposobnost opazovanja in primerjave. Razvija natančnost. Razvija spretnosti za varno eksperimentalno delo.  | 
  
   Demonstracijski eksperimenti: 1. Lastnosti ionskih in molekulskih snovi: raztapljanje v vodi, tališče. Vaja: Lastnosti ionskih in molekulskih snovi: primerjava lastnosti natrijevega klorida, kremena, saharoze in voska (2 uri). Uporaba modelov (NaCl, diamant). Uporaba medmrežja.  | 
 
| 
   Molekulske vezi  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija sposobnost opazovanja in primerjave. Razvija natančnost in zanesljivost. Razvija sposobnost oblikovanja lastnih zaključkov.  | 
  
   Uporaba modelov: 1. Molekulski kristal joda ali ogljikovega dioksida 2. Model za prikaz vodikovih vezi v vodi. Demonstracijski eksperimenti: 1. Amoniakov vodnjak 2. Tališča izbranih snovi. Uporaba medmrežja.  | 
 
| 
   II. SPREMEMBE  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   1. Energijske spremembe  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   Kemijska reakcija kot energijska sprememba  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija natančnost. Osvaja strokovnost. Razvija delovno disciplino. Razvija spretnosti za varno eksperimentalno delo.  | 
  
   Demonstracijski eksperimenti: 1. Eksotermna reakcija: CaO v H2O 2. Endotermna reakcija: NH4 Cl in Ba(OH)2 Vaja: 1. Entalpija reakcije med Zn in vodno raztopino bakrovega(II) sulfata ali 2. Sežigna entalpija etanola (1ura).  | 
 
| 
   2. Potek kemijskih reakcij  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   Hitrost kemijskih reakcij  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija natančnost in zanesljivost. Razvija delovno disciplino. Razvija sposobnost opazovanja in primerjave. Razvija sposobnost oblikovanja zaključkov. Razvija spretnosti za varno eksperimentalno delo.  | 
  
   Demonstracijski eksperimenti: 1. Homogena kataliza: reakcija med NaOOC-COONa in KMnO4 v prisotnosti MnSO4 kot katalizatorja 2. Heterogena kataliza: razpad H2O2 v prisotnosti MnO2 kot katalizatorja. Vaja: 3. Vpliv koncentracije in temperature na hitrost reakcije med natrijevim tiosulfatom in klorovodikovo kislino.  | 
 
| 
   3. Ravnotežja v vodnih raztopinah  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   Kisline, baze, soli  | 
        |||
| 
   | 
  
   | 
  
   Osvaja strokovnost. Razvija delovno disciplino. Razvija spretnosti za varno eksperimentalno delo. Razvija odgovoren odnos do okolja.  | 
  
   Demonstracije in eksperimenti: 1. Primeri kislin, raztapljanje v vodi, merjenje pH 2. Primeri baz, merjenje pH 3. Indikatorji, pH meter. Vaja: 1. Reakcije med kislinami in bazami - titracija ali 2. Hidroliza soli, merjenje pH (2 uri) 3. Ionske reakcije (1ura).  | 
 
| 
   Redoks reakcije  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija natančnost. Razvija delovno disciplino. Razvija sposobnost opazovanja in primerjave. Razvija spretnosti za varno eksperimentalno delo.  | 
  
   Demonstracijski eksperimenti: 1. Oksidativna in reduktivna razgradnja organskih spojin 2. Oksidacija etanola (Alkotest). Vaja: 1. Raztapljanje kovin v HCl 2. Priprava in merjenje napetosti Danielovega galvanskega člena 3. Elektroliza vode (1ura). Učni filmi: Pridobivanje kovin z elektrolizo. Korozija in zaščita kovin.  | 
 
2.LETNIK
| 
    INFORMATIVNI CILJI IN VSEBINE  | 
   
    FORMATIVNI CILJI  | 
   
    SOCIALIZACIJSKI CILJI  | 
   
    POSEBNOSTI V IZVEDBI  | 
  
| 
   III. ELEMENTI V PERIODNEM SISTEMU  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   1. Področja v periodnem sistemu  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija natančnost. Razvija sposobnost primerjave. Razvija sposobnost oblikovanja zaključkov.  | 
  
   Uporaba periodnega sistema v tabelarični in računalniški obliki. Uporaba medmrežja.  | 
 
| 
   2. Nekovine  | 
        
   
  | 
  
   
  | 
 |
| 
   | 
  
   | 
  
   Osvaja strokovnost. Razvija delovno disciplino. Razvija spretnosti za varno eksperimentalno delo. Razvija odgovoren odnos do okolja.  | 
  
   Demonstracijski eksperimenti:  | 
 
| 
   3. Kovine  | 
        
   
  | 
  
   
  | 
 |
| 
   | 
  
   | 
  
   Osvaja strokovnost. Razvija natančnost. Razvija spretnosti za varno eksperimentalno delo. Razvija odgovoren odnos do okolja.  | 
  
   Demonstracije in eksperimenti: 1. Lastnosti izbranih kovin. Vaja: 1. Določanje trdote različnih vzorcev vode (2 uri). Uporaba medmrežja: 1. Novo odkriti elementi.  | 
 
| 
   IV. POMEN IN VLOGA ORGANSKIH SPOJIN  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   1. Ogljikovodiki in derivati  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Osvaja strokovnost. Razvija varčnost in ekonomičnost. Razvija skrb za varovanje okolja.  | 
  
   Demonstracije: Vaja: 1. Kreking ogljikovodikov ali 2. Ogljikovodiki kot topila (2uri). Referati: Ogled učnih filmov: 1. Predelava zemeljskega olja 2. Alternativni viri energije 3. Recikliranje in prihranki energije. Multimedijske predstavitve. Uporaba medmrežja.  | 
 
| 
   2. Lipidi in površinsko aktivna sredstva  | 
        
   
  | 
  
   
  | 
 |
| 
   | 
  
   | 
  
   Osvaja strokovnost. Razvija delovno disciplino. Razvija zdrave prehrambene navade. Razvija ustrezen odnos do higiene. Razvija spretnosti za varno eksperimentalno delo. Razvija odgovoren odnos do okolja.  | 
  
   Ogled učnih filmov: 1. Tenzidi 2. Kemija čistil Demonstracija: Vaja: 1. Kuhanje mila (1 ura). Uporaba medmrežja:  | 
 
| 
   3. Ogljikovi hidrati in proteini  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Osvaja strokovnost. Razvija sposobnost opazovanja in primerjave. Razvija spretnosti za varno eksperimentalno delo. Razvija ustrezen odnos do zdrave prehrane. Razvija odgovoren odnos do okolja.  | 
  
   Demonstracijski eksperimenti: 1. Dokazne reakcije za ogljikove hidrate 2. Dokazne reakcije za aminokisline, in peptide. Vaja: Kislinska in encimska hidroliza škroba in beljakovin (2 uri) Uporaba modelov aminokislin. Uporaba baz podatkov in medmrežja. Multimedijske predstavitve.  | 
 
| 
   V. OSNOVE POZNAVANJA BLAGA  | 
        |||
| 
   1. Blago  | 
        |||
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija natančnost in zanesljivost. Razvija ekonomičnost.  | 
        |
| 
   2. Standardi in standardizacija  | 
        |||
| 
   | 
  
   | 
  
   Osvaja strokovnost Razvija natančnost in zanesljivost. Razvija sposobnost reševanja konfliktov. Razvija poslovni odnos. Razvija poklicno odgovornost.  | 
  
   Referat: 1. Pomen standardizacije Vaja: 1. Iz zbranih člankov, Sporočil, Kataloga SIST ugotavlja in primerja strukturo posameznih standardov. 2. Zbere konkretne vzorce listin, jih pregleda, primerja ter izpolni.  | 
 
| 
   3. Kakovost blaga  | 
        |||
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija strokovnost. Razvija natančnost in zanesljivost. Razvija pošten odnos do poslovnega partnerja. Osvaja poklicno etiko. Razvija poklicno odgovornost.  | 
  
   Vaja: 1. Jemanje vzorca in sestava zapisnika (izbere učitelj).  | 
 
| 
   4. Sistematizacija blaga  | 
        |||
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija natančnost. Razvija strokovno in poklicno odgovornost. Razvija poslovnost in ekonomičnost.  | 
  
   Vaja: 1. Pregled nomenklatur.  | 
 
| 
   5. Embalaža in pakiranje  | 
        |||
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija strokovnost.  | 
  
   Vaja: 1. Prepoznavanje embalažnih materialov in različnih oblik embalaže. Uporaba medmrežja.  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija varčnost in ekonomičnost. Pozna pomen napredka znanosti in tehnike. Razvija ustrezen odnos do okolja in osebno odgovornost.  | 
  
   Referat: 1. Embalaža in okolje 2. Zbiranje in recikliranje odpadne embalaže 3. Varčevanje z embalažnimi materiali.  | 
 
3. LETNIK
| 
    INFORMATIVNI CILJI IN VSEBINE  | 
   
    FORMATIVNI CILJI  | 
   
    SOCIALIZACIJSKI CILJI  | 
   
    POSEBNOSTI V IZVEDBI  | 
  
| 
   VI. ŽIVILA  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   Uvod v živilsko področje  | 
        |||
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija strokovnost. Razvija skrb za zdravje. Pridobiva ustrezen odnos do zdrave prehrane.  | 
  
   Ogled učnih filmov: Vaja: 4. Mikroskopiranje mikroorganizmov iz vzorcev kvarjenih živil. Uporaba medmrežja.  | 
 
| 
   Živila, bogata z ogljikovimi hidrati  | 
        |||
| 
   | 
  
   | 
  
   Osvaja strokovnost. Razvija natančnost. Razvija skrb za zdravje. Razvija zdrave prehrambene navade.  | 
  
   Ogled učnih filmov: Vaja: 1. Prepoznavanje žitaric 2. Mikroskopiranje različnih vrst škroba 3. Ogljikovi hidrati v živilih 4. Primerjava sladkosti in hitrost raztapljanja sladkorjev 5. Ocenjevanje kakovosti kruha Demonstracija: različne vrste moke, testenine.  | 
 
| 
   Beljakovinska živila  | 
        |||
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija sposobnost opazovanja. Razvija spretnosti za varno eksperimentalno delo. Razvija zdrave prehrambene navade. Razvija strokovnost.  | 
  
   Ogled učnih filmov: Mleko, Ribištvo, Ribe različnih rečnih območij. Referat: 1. Mleko 2. Fermentirani mlečni izdelki ali 3. Siri Vaja: 1. Dokaz beljakovin v živilih 2. Hranilne snovi v mleku 3. Spoznavanje posameznih vrst sirov in ocenjevanje njihove kakovosti  | 
 
| 
   | 
  
   | 
        
   4. Hranilna vrednost mesa in rib 5. Hranilne snovi v jajcih 6. Ugotavljanje svežosti jajc.  | 
 |
| 
   | 
  
   | 
        
   Uporaba medmrežja.  | 
 |
| 
   | 
  
   | 
        
   Demonstracija stročnic.  | 
 |
| 
   Maščobna živila, masti in olja  | 
        |||
| 
   | 
  
   | 
  
   Osvaja strokovnost. Razvija natančnost.  | 
  
   Vaja: 1. Pridobivanje in kemična sestava olja 2. Pridobivanje živalskih maščob  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija sposobnost opazovanja in primerjave. Razvija zdrave prehrambene navade.  | 
  
   3. Topnost maščob 4. Ugotavljanje žarkosti maščob.  | 
 
| 
   Vitaminsko-mineralna živila  | 
        |||
| 
   | 
  
   | 
  
   Širi splošno razgledanost. Osvaja strokovnost in natančnost. Razvija skrb za zdravje. Razvija zdrave prehrambene navade.  | 
  
   Referat: 5. Vitamini v zdravi prehrani 6. Pomen sadja in vrtnin v prehrani Vaja: 1. Vitamin C (dokaz kisline, sestava, reduktivne lastnosti) 2. Dokaz mineralnih snovi v živilih  | 
 
| 
   | 
  
   | 
        
   Vaja: 1. Razpoznavanje vrst, sort in določanje kakovosti sadja in vrtnin.  | 
 |
| 
   Začimbe, dišavnice, alkaloidna poživila, alkoholne in brezalkoholne pijače  | 
        |||
| 
   | 
  
   | 
  
   Osvaja strokovnost. Razvija natančnost. Razvija zdrave prehrambene navade.  | 
  
   Ogled učnih filmov: 1. Sol - živilo in industrijska surovina 2. Fiziološki učinki drog.  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija moralno-etične vrednote  | 
  
   Vaja: 1. Prepoznavanje dišavnic  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Se zave delovne in strokovne odgovornosti.  | 
  
   2. Priprava čaja, kave in kakava ter ocena kakovosti 3. Določanje količine tobačnega kondenzata. Uporaba medmrežja.  | 
 
| 
   VII. AGROKEMIČNI PROIZVODI  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Osvaja strokovnost. Razvija kritičen odnos do pojavov in problemov. Razvija ustrezen odnos do zdrave prehrane. Razvija pozitiven odnos do okolja.  | 
  
   Vaja: 1. Razpoznavanje in razvrščanje mineralnih gnojil 2. Razumevanje in primerjava podatkov v navodilih za uporabo različnih kemičnih sredstev za varstvo rastlin. Uporaba medmrežja.  | 
 
| 
   VIII. BARVE, BARVILA IN PREMAZNA SREDSTVA  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Širi splošno razgledanost. Osvaja strokovnost Razvija sposobnost primerjave. Razvija sposobnost oblikovanja lastnih zaključkov.  | 
  
   Multimedijska predstavitev: 1. Barva in naravna barvila. Demonstracijski eksperimenti: 1. Sinteza in/ali izolacija barvil, barvanje in obstojnost različnih barvil. Učna zbirka za področje barvil: 1. fotografije, uporabni tržni izdelki, umetniški izdelki. Uporaba medmrežja.  | 
 
| 
   IX. KOZMETIČNA SREDSTVA  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Osvaja strokovnost. Razvija delovno disciplino. Razvija ustrezen odnos do higiene in osebne nege. Razvija odgovoren odnos do okolja.  | 
  
   Ogled učnih filmov: 1. Tenzidi 2. Kemija čistil 3. Človeška koža. Vaja: 1. Izdelava kreme (emulgiranje maščob). Uporaba medmrežja.  | 
 
4. letnik
| 
    INFORMATIVNI CILJI IN VSEBINE  | 
   
    FORMATIVNI CILJI  | 
   
    SOCIALIZACIJSKI CILJI  | 
   
    POSEBNOSTI V IZVEDBI  | 
  
| 
   X. POLIMERI  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Širi splošno izobrazbo. Osvaja strokovnost. Razvija sposobnost opazovanja in primerjave. Razvija natančnost. Razvija pozitiven odnos do okolja.  | 
  
   Vaja: 1. Prepoznavanje, razvrščanje in primerjava lastnosti polimernih snovi 2. Primerjava lastnosti termoplastov in duromer 3. Študij pogojev nabrekanja poliadicijskega polimera Agrogela v različnih topilih in raztopinah elektrolitov 4. Sinteza najlona 5. Sinteza različno premreženih poliestrov in študij vplivov zamreženja na lastnosti. Učni filmi: 1. Umetne mase 2. Obdelava umetnih mas. Uporaba medmrežja. Uporaba zgoščenk z lastnostmi polimerov.  | 
 
| 
   XI. TEKSTILNO PODROČJE  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
        |
| 
   Tekstilne surovine  | 
        |||
| 
   | 
  
   | 
  
   Širi splošno izobrazbo. Osvaja strokovnost. Razvija natančnost. Razvija sposobnost opazovanja in primerjave.  | 
  
   Demonstracija tekstilnih vlaken. Vaja: 1. Opazovanje vlaken pod mikroskopom 2. Sežigni test in topnost vlaken v različnih topilih.  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija natančnost in delovno disciplino.  | 
  
   Uporaba medmrežja.  | 
 
| 
   Tekstilnotehnološki postopki  | 
        |||
| 
   | 
  
   | 
  
   Osvaja strokovnost. Razvija natančnost in zanesljivost. Razvija poklicno odgovornost.  | 
  
   Demonstracija vzorcev tkanin. Vaja: 1. Prepoznavanje in risanje vezav 2. Razpoznavanje in določanje vzorcev tkanin. Uporaba medmrežja.  | 
 
| 
   XII. USNJE, KRZNO IN OBUTEV  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Osvaja strokovnost in natančnost. Oblikuje ustrezen odnos do okolja in drugih živih bitij.  | 
  
   Demonstracija različnih vrst usnja. Vaja: 1. Fizikalne lastnosti usnja. Uporaba medmrežja.  | 
 
| 
   XIII. TEHNIČNO PODROČJE  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
        |
| 
   Gozdno gospodarstvo in lesnopredelovalna industrija  | 
        |||
| 
   | 
  
   | 
  
   Oblikuje odgovoren odnos do narave. Razvija strokovnost in natančnost.  | 
  
   Ogled učnih filmov: 1. Obdelava lesa. Vaja: 1. Razpoznavanje različnih vrst lesa, primerjava njihovih lastnosti 2. Določanje prereza. Uporaba medmrežja.  | 
 
| 
   Papirna industrija  | 
        |||
| 
   | 
  
   | 
  
   Osvaja strokovnost. Razvija natančnost. Razvija ekonomičnost.  | 
  
   Ogled učnih filmov: 1. Ročna izdelava papirja 2. Strojna izdelava papirja. Vaja: 1. Vrste papirja, formati, gramska masa, debelina.  | 
 
| 
   Minerali kot naravne surovine  | 
        |||
| 
   | 
  
   | 
  
   Širi splošno razgledanost. Razvija strokovnost in natančnost. Razvija sposobnost opazovanja in primerjave.  | 
  
   Ogled učnih filmov: Čudoviti svet mineralov. Vaja: 1. Razpoznavanje ter določanje kamnin in mineralov ter primerjava njihovih lastnosti.  | 
 
| 
   Kovine  | 
        |||
| 
   | 
  
   | 
  
   Osvaja strokovnost. Širi splošno izobrazbo. Razvija natančnost. Kritično oceni vpliv težke industrije na okolje.  | 
  
   Ogled učnih filmov: 1. Litje 2. Površinsko kaljenje 3. Varjenje 4. Sintranje- prašna metalurgija. Vaja: 1. Prepoznavanje vzorcev kovin in zlitin ter primerjava njihovih lastnosti 2. Topnost v kislinah 3. Odpornost proti koroziji 4. Normalizacija in kaljenje. Uporaba medmrežja.  | 
 
| 
   Draguljarstvo in zlatarstvo  | 
        |||
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija strokovnost in natančnost. Razvija poslovnost.  | 
  
   Ogled učnih filmov: 1. Čudoviti svet mineralov. Uporaba medmrežja.  | 
 
| 
   | 
        |||
| 
   | 
  
   | 
  
   Osvaja strokovnost. Razvija natančnost. Razvija varčnost in ekonomičnost.  | 
  
   Ogled učnih filmov: 1. Lončarstvo (iz serije 2. Domače obrti na Slovenskem). Vaja: 1. Razpoznavanje različnih vrst stekla in keramike ter primerjava lastnosti.  | 
 
| 
   Gradbeni materiali  | 
        |||
| 
   | 
  
   | 
  
   Osvaja strokovnost. Razvija varčnost in ekonomičnost.  | 
  
   Vaja: 1. Razpoznavanje pomembnejših vrst naravnega kamna ter ostalega gradbenega materiala, določanje in primerjava lastnosti. 2. Uporaba medmrežja.  | 
 
| 
   Elektrotehniški material  | 
        |||
| 
   | 
  
   | 
  
   Osvaja strokovnost. Razvija poslovnost. Razvija poklicno odgovornost.  | 
  
   Demonstracija elektrotehniških in elektronskih elementov. Uporaba različnega slikovnega gradiva. Uporaba medmrežja.  | 
 
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
| 
    Znanja  | 
   
    Povezava s predmetom  | 
  |
| 
    
  | 
   
    Predmet  | 
   
    Znanja  | 
  
| 
   | 
  
   Biologija  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Ekonomija Geografija Biologija  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Gospodarsko poslovanje  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Gospodarsko poslovanje Biologija  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Biologija Geografija  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Umetnost  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Geografija  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Geografija Gospodarsko poslovanje Ekonomija  | 
  
   | 
 
VSEBINE, KI JIH POGLOBLJENO OBRAVNAVAMO PRI PRAKTIČNEM POUKU V OKVIRU PROJEKTNEGA DELA
Vse ostale informacije o izvedbi učnega načrta iz kemijskih vsebin iz 1. In 2. letnika so v KATALOGU ZA KEMIJO (Srednje strokovno izobraževanje; 140 ur)