Izobraževalni program: TEHNIK OPTIK
Sprejeto na 18. seji SS za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 23.7.1998
ANATOMIJA IN FIZIOLOGIJA OČESA – izbirno (očesna optika)
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| Letnik | Oblike izobraževalnega dela | ||
| 
 | Teorija (ur) | Vaje (ur) | Skupaj (ur) | 
| 1. | 
 | ||
| 2. | 
 | ||
| 3. | 75 | 30 | 105 | 
| 4. | 
 | ||
| skupaj | 75 | 30 | 105 | 
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V - vaje, individualno projektno delo oz. projektno delo v skupinah, storitev.
Dijak:
| Informativni cilji | Formativni cilji | Socializacijski cilji | Posebnosti v izvedbi | 
| Čutila | Dijak | Dijak | Dijak | 
|  |  | Ima zrel in human odnos do človeka. Si razvije odgovoren odnos do ljudi s težavami vida. | Opravi vajo z modelom okostja lobanje človeka. Opravi vajo prepoznavanja zgradbe in poteka očesnih mišic. | 
| Anatomija očesa | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Razvije občutek za delo z organskimi sistemi. | Opravi vajo prerez živalskega očesa. Vaje: Ogled videofilmov Vsak dijak mora narediti pri vajah na formatu a3 izrisati shemo prereza očesa z označbami vseh očesnih delov in pripadajočimi latinskimi izrazi. | 
| Bolezni oči | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Pridobi odgovoren odnos do sočloveka. | Vaje: | 
| Anatomija vida | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | ||
| Osnovne funkcije očesa | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Pridobi zrel odnos do ljudi s funkcionalnimi težavami vida. Zna oceniti trenutek nastanka pravilne in točne akomodacije. | Pri vajah uporablja enostavne teste za testiranje funkcij vida. | 
| Binokularni vid | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Razvije predstavo o nastanku binokularnega vida. | Vsak dijak mora pri vajah narediti: Shematski prikaz poteka vidne poti pri binokularnem vidu, Vaje iz anatomije zgradbe očesnega zrkla s pomočjo modela očesa. | 
| Nepravovidno oko | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Pridobi zrel in human odnos do ljudi z napakami vida Razvije komunikacijske spretnosti za delo s stranko. | Vaje: določitev nepravovidnosti na optični klopi. | 
| Akomodacija | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Uri natančnost pri izračunih. | Vaje z matematičnimi modeli in primeri. | 
| Očesne napake | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Razvije odgovoren in zrel odnos do ljudi. Je sposoben stranki svetovati pravilno in kvalitetno korekcijo vida. | Vaje na optični klopi. | 
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
| Znanja | Povezava s predmetom | |
| 
 | Predmet | Znanja | 
|  | Očalna optika |  | 
|  | Optika z meritvami |  | 
|  | Optični instrumenti |  | 
|  | Praktični pouk Očalna optika |  | 
|  | Biologija |  |