Izobraževalni program: TEHNIK OPTIK
Sprejeto na 18. seji SS za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 23.7.1998
Osnove elektronike – izbirno (instrumentalni optik)
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| Letnik | Oblike izobraževalnega dela | ||
| 
 | Teorija (ur) | Vaje (ur) | Skupaj (ur) | 
| 1. | 
 | ||
| 2. | 
 | ||
| 3. | 55 | 15 | 70 | 
| 4. | 53 | 15 | 68 | 
| skupaj | 108 | 30 | 138 | 
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oz. projektno delo v skupinah, storitev.
Dijaki:
| informativni cilji | formativni cilji | Socializacijski cilji | Posebnosti v izvedbi | 
| osnovni zakoni električnega tokokroga | Dijaki | Dijaki | |
|  |  | Razvijajo sposobnost uporabe teoretičnega znanja v reševanju konkretnih delovnih problemov. | Vaja: | 
| toplotni učinki toka | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Razvijajo identifikacijo z vrednotami kvalitetnega opravljanja poklica. | Vaja: merjenje električne energije in moči. | 
| svetlobni učinki toka | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Oblikujejo sposobnosti za tehnično mišljenje in ustvarjalnost. | Vaja: merjenje osvetljenosti. | 
| magnetni učinki toka | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Razvijajo strokovnost, varčnost in ekonomičnost. | Vaja: nastanek inducirane napetosti. | 
| tokokrog z izmeničnim tokom | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Razvijajo občutek za zanesljivost in sposobnost reševanja problemov. | |
| električni stroji | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Vaja: obratovalni primeri in meritve. | |
| informacije in električni signali | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Osvajajo strokovnost, natančnost, zanesljivost in druge lastnosti, vezane na poklicne zahteve. | |
| elementi in vezja v elektroniki | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Pridobivajo spoznanja o povezanosti življenja in tehnike in možnosti za poklicno uspešnost. | Vaja: sestava elektronskega vezja. | 
| električni upori | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Vaja: merjenje uporov. | |
| električni kondenzator | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Razvijajo moralno etične kvalitete in motivacijo za samoizobraževanje. | Vaja: delovanje kondenzatorjev. | 
| polprevodniška dioda | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Razvijajo strokovnost in sposobnost za reševanje problemov. | Vaja: delovanje diode. | 
| tranzistorji | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Razvijajo moralno etične kvalitete in motivacijo za samoizobraževanje. | Vaja: | 
| osnovna analogna vezja | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | ||
| osnovna digitalna vezja | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Razvijajo strokovnost, natančnost in zanesljivost. | |
| osnove digitalne tehnike | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Upoštevajo grafične simbole, kateri so standardizirani po EN, ISO. Do izraza prideta natančnost in medsebojno sodelovanje. | Dijaki izdelajo različna preprosta vezja. | 
| sekvenčna vezja | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Teoretično znanje nadgradijo s praktičnimi izkušnjami; so samostojni in kreativni. | Vaje: meritve na različnih integrirnih vezjih. | 
| analogno digitalni pretvorniki in digitalno analogni pretvorniki | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | S pomočjo katalogov pregledajo različna digitalna vezja. | Vaje na simulacijskem računalniškem programu. | 
| obdelava podatkov (informacij): | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Spoznavajo različne metode reševanja praktičnih problemov. | Vaje: različni računski primeri. | 
| merilni pretvorniki in tipala | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Zavedajo se pomena tehniških strok Navajajo se na skupinsko delo strokovnjakov različnih strokovnih področij. Dobijo občutek o pomembnosti tehniške dokumentacije. Spoznajo potrebo po stalnembizobraževanju. | Vaje z različnimi merilnimi pretvorniki in tipali. | 
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
| Znanja | Povezava s predmetom | |
| 
 | Predmet | Znanja | 
|  | Informatika |  | 
|  | Osnove tehnike |  | 
|  | Praktični pouk |  |