Izobraževalni program: TEHNIK ZDRAVSTVENE NEGE
Sprejeto na 29.seji Strokovnega sveta za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 9. 7. 1999
FARMAKOLOGIJA
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| Letnik | Oblike izobraževalnega dela | ||
| 
 | Teorija (ur) | Vaje (ur) | Skupaj (ur) | 
| 1. | 
 | ||
| 2. | 
 | ||
| 3. | 
 | ||
| 4. | 34 | 34 | |
| skupaj | 34 | 
 | 34 | 
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oz. projektno delo v skupinah, storitev.
Pri predmetu dijak:
| INFORMATIVNI CILJI IN VSEBINE | FORMATIVNI CILJI | SOCIALIZACIJSKI CILJI | POSEBNOSTI V IZVEDBI | 
| Splošna farmakologija | Dijak | Dijak | |
|  |  | Sprejme medikamentozno terapijo kot pomemben del zdravstvene oskrbe pacienta. | |
|  |  | Oblikuje odnos do farmakoloških raziskav novih zdravil in kliničnega preizkušanja le-teh. | Ogled lekarne v bolnišnici in na oddelku. | 
|  |  | Razvije in utrjuje odgovornost pri aplikaciji zdravila bolnikom. | |
|  |  | Razume dinamiko vstopa in učinkovanja zdravila v človeku. | |
|  |  | Se zave kompleksnosti delovanja zdravil in motivacije za pravilno vzgojo pacienta. | |
|  |  | Razvije potrebo za stalnim opazovanjem bolnika in tesnim stikom z bolnikom. Razvije skrben in pozoren odnos do pacienta. | |
| Specialna farmakologija | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Razvije odnos do bolnika: | |
|  | Je motiviran za izogibanje in opuščanje razvad ki bi lahko vodile v odvisnost. | ||
|  |  | Razvije sposobnost hitrega ukrepanja v urgentnih stanjih intoksikacije. | 
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
| Znanja | Povezava s predmetom | |
| 
 | Predmet | Znanja | 
| Antimikrobna zdravila | Osnove kliničnih predmetov 3.letnik Biologija z mikrobiologija 3.letnik |  | 
| Mamila | Osnove kliničnih predmetov 3.letnik |  | 
| Citostatiki | Osnove kliničnih predmetov 3.letnik Biologija z mikrobiologija 3.letnik Osnove kliničnih predmetov – kirurgija 4.letnik |  | 
| Minerali in vitamini | Osnove kliničnih predmetov 3.letnik in 4.letnik |  | 
| Zastrupitev z zdravili in strupi | Osnove kliničnih predmetov 3.letnik Biologija z mikrobiologija 3.letnik |  | 
| Osnovni biokemični procesi | Biologija in mikrobiologija 1.letnik Anatomija in fiziologija 1.letnik |  | 
| Nepričakovane reakcije na zdravila | Biologija z mikrobiologija 3.letnik Osnove kliničnih predmetov 3.letnik |  | 
| Analgetiki | Osnove kliničnih predmetov – kirurgija 4.letnik |  | 
| Kardiovaskularna zdravila | Osnove kliničnih predmetov 3.letnik in 4.letnik |  | 
| Antikoagulantna terapija | Osnove kliničnih predmetov 3.letnik in 4.letnik |  | 
| Zdravila respiratornega trakta | Osnove kliničnih predmetov 3.letnik |  | 
| Zdravila prebavnega trakta | Osnove kliničnih predmetov 3.letnik |  | 
| Zdravila urinarnega trakta | Osnove kliničnih predmetov 3. in 4.letnik |  | 
| Mamila | Zdravstvena nega in prva pomoč 4.letnik Vzgoja za zdravje in socialna medicina s statistiko 1.letnik |  | 
| Aplikacija zdravil | Zdravstvena nega in prva pomoč 2.letnik Zdravstvena nega in prva pomoč – zdravstvena nega otrok 3.letnik |  | 
| Citostatiki | Zdravstvena nega in prva pomoč 4.letnik |  | 
| Psihotropna zdravila | Etika in komuniciranje 4. Letnik Zdravstvena nega in prva pomoč – zdravstvena nega duševnega bolnika 4.letnik |  | 
| Biokemični procesi zdravila | Zdrava prehrana in dietetika 2.letnik |  |