Izobraževalni program: VRTNARSKI TEHNIK
Sprejeto na 35.seji SS za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 14. 1. 2000
POSLOVNO KOMUNICIRANJE
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| 
   Letnik  | 
  
   Oblike izobraževalnega dela  | 
 ||
| 
   
  | 
  
   Teorija (ur)  | 
  
   Vaje (ur)  | 
  
           Skupaj (ur)  | 
 
| 
   1.  | 
  
   
  | 
 ||
| 
   2.  | 
  
   
  | 
 ||
| 
   3.  | 
  
   50  | 
  
   20  | 
  
   70  | 
 
| 
   4.  | 
  
   
  | 
 ||
| 
   skupaj  | 
  
   50  | 
  
   20  | 
  
   70  | 
 
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oz. projektno delo v skupinah, storitev.
Pri predmetu dijak:
| 
    INFORMATIVNI CILJI IN VSEBINA  | 
   
    FORMATIVNI CILJI  | 
   
    SOCIALIZACIJSKI CILJI  | 
   
    POSEBNOSTI V IZVEDBI  | 
  
| 
   Dijak  | 
  
   Dijak  | 
  
   Dijak  | 
  |
| 
   PREDMET IN METODE POSLOVNEGA KOMUNICIRANJA  | 
  |||
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija, uri in razume metode opazovanja, spraševanja in pogovora.  | 
  
   Praktične vaje – igranje vlog. Opazovanje, snemanje in voden razgovor o praktičnih vajah.  | 
 
| 
   PROCES MANAGEMENTA IN VODENJA  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija sposobnost opazovanja in prepoznavanja lastne osebnosti in osebnosti drugih. Uri različne stile vodenja. Razume moč, vpliv in odgovornost vodenja za dosego ciljev organizacije.  | 
  
   Ogled različnih stilov vodenja. Praktične vaje – snemanje in učenje na napakah.  | 
 
| 
   ČLOVEK KOT OSEBNOST  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija sposobnost opazovanja in prepoznavanja lastne osebnosti ter osebnosti drugih.  | 
  
   Praktične vaje – igranje vlog: prepoznavanje človeka kot osebnosti. Ogled situacije. Demonstracija različnih oblik vedenja pri poslovnem komuniciranju.  | 
 
| 
   POSLOVNA KOMUNIKACIJA  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija sposobnost boljše komunikacije. Razvija sposobnost opazovanja poslovne uspešnosti.  | 
  
   Praktične vaje v urjenju komunikacije. Demonstracija različnih vlog (prodajalec, kupec) v različno opremljenih poslovnih prostorih.  | 
 
| 
   | 
  
   Uri sposobnost komuniciranja v skupinah.  | 
  
   Vaje: prepoznavanje osebnostnih lastnosti.  | 
 |
| 
   NAČINI KOMUNICIRANJA  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Se nauči opazovati in spoznavati pomen nebesedne in besedne komunikacije. Krepi nebesedno komuniciranje.  | 
  
   Igranje vlog. opazovanje besedne in nebesedne komunikacije ob prikazu različnih vlog. Ogled situacije na terenu.  | 
 
| 
   KOMUNICIRANJE V POSLOVNIH SITUACIJAH  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 |
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija sposobnost prilagajanja komunikacije različnim poslovnim ciljem. Razvija in krepi najrazličnejše spretnosti v poslovnih situacijah.  | 
  
   Vaje – poslovni razgovor, prodajni razgovor, reševanje reklamacij. Seminarske naloge (na osnovi velikega števila aktualne literature naredi dijak vaje in seminarsko nalogo, ki jo predstavi sošolcem). Ogled njihovih predstavitev-demonstracija z videom.  | 
 
| 
   DELO IN NJEGOVE ZAKONITOSTI  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija pomembnost sodelovanja pri delu, natančnost, doslednost pri dajanju navodil za delo. Razvija in uri organiziranost lastnega dela. Uri organiziranost in vodenje sodelavcev.  | 
  
   Igranje vloge: pomen uspešnosti delavca pri delu, konfliktna situacija. Ogled situacije na terenu. Demonstracija. Snemanje različnih situacij. Ogled posnetih skupin in pogovor o tem.  | 
 
| 
   | 
  
   Ugotavljanje osebnega dnevnega ritma.  | 
 ||
| 
   ODLOČANJE  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Uri različne vrste odločitev. Uri različne tehnike odločitev. Razume blokade ustvarjalnosti. Uri odločanje in obvladovanje najrazličnejših sprememb.  | 
  
   Predavanje Vaje – igranje vlog: Vaje: analiza reševanja problema kako ostati odprt za ideje.  | 
 
| 
   EKONOMSKA REKLAMA IN PROPAGANDA  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvije potrebo po spremljanju ekonomske propagande in reklame. Razvije sposobnost opazovanja. Se seznanja z novostmi in se tako dodatno izobražuje in usposablja.  | 
  
   Vaje: priprava reklame in ekonomske propagande s svojega področja. Ogled najrazličnejših reklam.  | 
 
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
| 
    Znanja  | 
   
    Povezava s predmetom  | 
  |
| 
    
  | 
   
    Predmet  | 
   
    Znanja  | 
  
| 
   | 
  
   Praktični pouk Gospodarsko poslovanje Cvetlične vezave Sociologija  | 
  
   |