Izobraževalni program: BOLNIČAR/NEGOVALEC (ds)
KONTAKTNA KULTURA
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| Letnik | Oblike izobraževalnega dela | ||
| 
 | Teorija (ur) | Vaje (ur) | Skupaj (ur) | 
| 1. | 
 | ||
| 2. | 50 | 20 | 70 | 
| 3. | 
 | ||
| skupaj | 50 | 20 | 70 | 
Pri predmetu dijak:
2. letnik
| Informativni cilji in vsebine | Formativni cilji | Socializacijski cilji | Posebnosti v izvedbi | 
| Osnove psihologije | Dijak | Dijak | |
|  |  | Razvije motiviranost za poznavanje temeljnih psiholoških značilnosti ljudi. | |
| Temelji duševnega delovanja | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Si prizadeva za pozitivno, ustrezno samodejavnost. | Interakcijska igra: spontanost v neznani situaciji. | 
| Duševni procesi | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Je motiviran za delo. Zaveda se pomena sodelovanja oskrbovanca. Začuti, da spoštovanje vrednot naredi življenje bolj človeško. Se vzgoji za odgovornost v odnosu do zadovoljevanja varovančevih potreb. Zna pozitivno premagovati ovire. Upošteva pomen izražanja čustev za medsebojne odnose in za dobro telesno zdravje. Zna kontrolirati lastna čustva. | Interakcijska igra: | 
| Osebnost | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Razvija ustrezne osebnostne lastnosti za delo z ljudmi Prizadeva si za osebnostno rast Upošteva pomen lastnega in varovančevega osebnostnega uresničevanja. | Interakcijska vaja: | 
| Samovrednotenje in samouresničevanje | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Prispeva k ustvarjanju bolj humane družbe. Spoštuje sebe in druge. Spoštuje človeka. | Razgovor: | 
| Posameznik in družba | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Zna slediti interakciji v skupini. Zna agresivnost preusmeriti v konstruktivno energijo. Zna nesebično pomagati drugim. | Interakcijska igra: | 
| Strah in stres | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Upošteva pomen empatije v odnosu do človeka, ki je v stiski. Zna poslušati. | Vaja: sprostitvene tehnike. | 
| Konflikt | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Se zna pogovarjati in poslušati drugega ter izraziti svoje potrebe (v konfliktu). | Interakcijska igra: spor in reševanje konflikta. | 
| Etika pri delu z ljudmi | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Ravna v skladu z etičnimi normami Zna si prizadevati za dobro, plemenito, odgovorno ravnanje. | |
| Kodeks etičnih načel | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Se zaveže spoštovati etična načela v odnosu do sebe in do vsakega človeka. | Razgovor: o pomenu spoštovanja etičnega kodeksa. | 
| Kodeks etičnih načel v socialnem varstu | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Dojame kodeks etike kot listino v dobro spoštovanja človeka. | |
| Bonton | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Skrbi za lastno urejenost in vsestransko vljudnost. | Vaja: obnašanje. | 
| Poklicna skrivnost | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Pridobi odgovornost ob posredovanju informacij o varovančevem socialnem, zdravstvenem stanju. | Razgovor. | 
| Spoštovanje človeka | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Dojame temeljno pravico človeka do različnosti in drugačnosti. Spoštuje vsakogar ne glede na njegovo držo in prepričanje. | Razgovor: spoštovanje človeka kot osebnosti. | 
| Srečanje s smrtjo | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Uporablja empatijo ob srečanju s svojci umrlega. | Razgovor. Interakcijska igra: srečanje s svojci umrlega. | 
| Osnove komunikacije | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Nauči se jasnosti izražanja, prepoznavanja nebesednih sporočil. | Interakcijska vaja: | 
| Komunikacija z ljudmi s posebnimi potrebami | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Je v komuniciranju z ljudmi s posebnimi potrebami strpen in spoštljiv. | |
| Komunikacija v timu | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Si privzgoji osebno odgovornost Dojame pomen urejenosti pri delu z ljudmi. | Interakcijska vaja: | 
| Pomoč ljudem v stiski | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Pridobi občutljivost za sočloveka. | |
| Empatija | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Zna in hoče »biti blizu« ljudem. | Razgovor: vživljanje v drugega. | 
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
| Znanja | Povezava s predmetom | |
| 
 | Predmet | Znanja | 
| Osnove psihologije | Vzgoja za zdravje in higiena 3. letnik |  | 
| Temelji duševnega delovanja | Vzgoja za zdravje in higiena 3. letnik |  | 
| Osnove anatomije in fiziologija 1. letnik |  | |
| Duševni procesi | Osnove anatomije in fiziologija 1. letnik |  | 
| Vzgoja za zdravje in higiena 3. letnik |  | |
| Samovrednotenje in samouresničevanje | Vzgoja za zdravje in higiena 1. letnik |  | 
| Vzgoja za zdravje in higiena 3. letnik |  | |
| Socialno skrbstvo 3. letnik |  | |
| Posameznik in družba | Vzgoja za zdravje in higiena 1. letnik |  | 
| Vzgoja za zdravje in higiena 3. letnik |  | |
| Socialno skrbstvo 3. letnik |  | |
| Strah in stres | Vzgoja za zdravje in higiena 1. letnik |  | 
| Osnove anatomije in fiziologija 1. letnik |  | |
| Socialno skrbstvo 3. letnik |  | |
| Konflikt | Socialno skrbstvo 3. letnik |  | 
| Etika pri delu z ljudmi | Socialno skrbstvo 3. letnik |  | 
| Pomoč in oskrba 1., 2., 3. letnik |  | |
| Praktični pouk 1., 2., 3. letnik |  | |
| Vzgoja za zdravje in higiena 3. letnik |  | |
| Gospodinjstvo, hranoslovje in osnove dietetike 3. letnik |  | |
| Kodeks etičnih načel v socialnem varstvu | Socialno skrbstvo 3. letnik |  | 
| Bonton | Gospodinjstvo, hranoslovje in osnove dietetike 3. letnik |  | 
| Praktični pouk 1., 2., 3. letnik |  | |
| Poklicna skrivnost | Pomoč in oskrba 1., 2., 3. letnik |  | 
| Praktični pouk 1., 2., 3. letnik |  | |
| Srečanje s smrtjo | Pomoč in oskrba 3. letnik |  | 
| Socialno skrbstvo 3. letnik |  | |
| Osnove komunikacije | Gospodinjstvo, hranoslovje in osnove dietetike 1. letnik |  | 
| Komunikacija z ljudmi s posebnimi potrebami | Socialno skrbstvo 3. letnik |  | 
| Vzgoja za zdravje in higiena 3. letnik |  | |
| Komunikacija v timu | Pomoč in oskrba 1. letnik |  | 
| Socialno skrbstvo 3. letnik |  | |
| Pomoč ljudem v stiski | Vzgoja za zdravje in higiena 3. letnik |  | 
| Socialno skrbstvo 3. letnik |  | |
| Empatija | Socialno skrbstvo 3. letnik |  |