Izobraževalni program: BOLNIČAR-NEGOVALEC (ds)
Sprejeto na 29.seji Strokovnega sveta za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 9. 7. 1999
OSNOVE ANATOMIJE IN FIZIOLOGIJE
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| Letnik | Oblike izobraževalnega dela | ||
| 
 | Teorija (ur) | Vaje (ur) | Skupaj (ur) | 
| 1. | 60 | 10 | 70 | 
| 2. | 
 | ||
| 3. | 
 | ||
| skupaj | 60 | 10 | 70 | 
* T - teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oz. projektno delo v skupinah, storitev.
Vajenec:
| Informativni cilji in vsebine | Formativni cilji | Socializacijski cilji | Posebnosti v izvedbi | 
| Osnove anatomije in fiziologije | Vajenec | Vajenec | |
|  |  | Znanje osnov anatomije in fiziologije mu pomeni temelj za uspešno opravljanje njegovega poklica. | Modeli človeškega telesa, stenske slike človeškega telesa, anatomski atlasi. | 
| Celica | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Vaja: delo z mikroskopom. | |
| Tkiva | 
 | 
 | 
 | 
|  | Vaja: mikroskopski ogled histoloških preparatov. | ||
| Organski sistemi | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | ||
| Skelet | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Zaveda se pomena zdrave prehrane za pravilen razvoj skeleta. | Vaja: prepoznavanje in orientacija kosti. | 
| Mišičje | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | ||
| Živčevje | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Vaja: urjenje pri prepoznavanju delov živčevja na modelih. | |
| Prebavila | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Zaveda se pomena pravilnega prehranjevanja. | Vaja: delovanje prebavnih encimov. | 
| Obtočila | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Zaveda se vpliva različnih dejavnikov na višino krvnega tlaka. | Vaja: | 
| Dihala | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Razume pomen kisika za dihanje. | Vaja: nastanek co2 pri človeku. | 
| Sečila | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Zaveda se pomena osebne higiene in čistih rok za zdravje. | Vaja: sekcija sesalčjih ledvic. | 
| Koža | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Zaveda se pomena osebne higiene in čistih rok za zdravje. | |
| Čutila | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Vaja: naloge čutil (jezik, oko). | |
| Endokrine žleze | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | ||
| Spolovila | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Zaveda se pomena zdravega načina življenja med nosečnostjo. | 
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
| Znanja | Povezava s predmetom | |
| 
 | Predmet | Znanja | 
| Skelet | Vzgoja
  za zdravje in higiena  Pomoč in oskrba 1. in 3. letnik |  | 
| Mišičje | Vzgoja
  za zdravje in higiena  Pomoč in oskrba 1.letnik |  | 
| Živčevje | Kontaktna kultura 2. letnik |  | 
| Prebavila | Vzgoja
  za zdravje in higiena  Pomoč in oskrba 1. in 3. letnik Gospodinjstvo, hranoslovje in osnove dietetike 1. in 3. letnik |  | 
| Obtočila | Vzgoja
  za zdravje in higiena  Pomoč in oskrba 3. letnik Gospodinjstvo, hranoslovje in osnove dietetike 3. letnik |  | 
| Dihala | Vzgoja
  za zdravje in higiena  |  | 
| Sečila | Pomoč in oskrba 1. letnik |  | 
| Koža | Vzgoja
  za zdravje in higiena  Pomoč in oskrba 1. in 3. letnik |  | 
| Čutila | Vzgoja
  za zdravje in higiena  Kontaktna kultura 2. letnik |  | 
| Endokrine žleze | Kontaktna kultura 2. letnik |  | 
| Spolovila | Pomoč in oskrba 1. in 3. letnik |  |