Izobraževalni program: ČRKOSLIKAR (ds)
TEHNIČNO IN STROKOVNO RISANJE
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| Letnik | Oblike izobraževalnega dela | ||
| 
 | Teorija (ur) | Vaje (ur) | Skupaj (ur) | 
| 1. | 28 | 28 | 56 | 
| 2. | 16 | 16 | 32 | 
| 3. | 16 | 16 | 32 | 
| skupaj | 60 | 60 | 120 | 
* T - teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oz. projektno delo v skupinah, storitev.
Tehnično in strokovno risanje posreduje temeljno strokovno teoretično znanje, ki je osnova in dopolnilo praktičnemu pouku.
Pri predmetu vajenci:
| INFORMATIVNI CILJI | FORMATIVNI CILJI | SOCIALIZACIJSKI CILJI | POSEBNOSTI V IZVEDBI | 
| OSNOVE TEHNIČNEGA RISANJA | Vajenec | Vajenec | VAJE | 
|  |  | Pridobiva občutek za natančnost in urejenost pri delu. |  | 
| BRANJE NAČRTOV | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Razvija samostojnost pri uporabi tehnične dokumentacije. |  | 
| PROJEKCIJE | 
 | 
 | 
 | 
| § izometrija, § dimetrija, |  | Postaja suveren v poklicni komunikaciji skozi tehnično risbo. | VAJE § z enim bežiščem § z dvema bežiščema | 
| OSNOVNE RAVNINSKE KONSTRUKCIJE | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Pridobiva natančnost pri delu. |  | 
| KOORDINATNI SISTEM | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Razvija sposobnost prenašanja teoretičnega znanja na konkretne naloge s področja stroke. |  | 
| MREŽE TELES | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Razvija občutek za natančnost in poklicno odgovornost. Pridobiva sposobnosti za skupinsko delo. | |
| PROPORCIONALNE POVEČAVE IN POMANJŠAVE | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | VAJE | |
| KOMPOZICIJA IN PROPORCI |  | Razvija odgovornost za svoj prispevek k estetskemu izgledu izdelkov. |  | 
| PROSTOROČNO RISANJE IN SKICIRANJE |  | Odkriva in razvija likovne sposobnosti. Razvija strokovno komunikacijo. |  | 
| BARVE |  | Spozna vpliv barv na počutje človeka. | 
 | 
| KONSTRUIRANJE ČRK |  | 
 | |
|  |  | Razvija smisel za oblikovanje. Pridobiva risarske spretnosti. Razvija občutek za estetiko. | VAJE | 
| LOGOTIPI IN ZNAKI |  | Razvija smisel za oblikovanje. Pridobiva risarske spretnosti. Razvija občutek za estetiko. |  | 
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
| Znanja | Povezava s predmetom | |
| 
 | Predmet | Znanja | 
|  | Tehnologija |  | 
|  | Praktični pouk |  | 
|  | Računalniško oblikovanje |  |