Izobraževalni program: CVETLIČAR (ds)
ARANŽERSTVO
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| Letnik | Oblike izobraževalnega dela | ||
| 
 | Teorija (ur) | Vaje (ur) | Skupaj (ur) | 
| 1. | 
 | ||
| 2. | 85 | 20 | 105 | 
| 3. | 85 | 20 | 105 | 
| skupaj | 170 | 40 | 210 | 
* T - teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V - vaje, individualno projektno delo oz. projektno delo v skupinah, storitev;
Vajenci:
2. letnik
| Informativni cilji | Formativni cilji | Socializacijski cilji | Posebnostiv izvedbi | 
| REZANO CVETJEIN ZELENJE | Vajenci: | Vajenci: | |
|  |  | Razvijajo natančnost. Razvijajo odnos do cvetja in zelenja kot živega bitja. Razvijajo sposobnost prilagajanja strankam in zahtevam tržišča. Razvijajo sposobnost komuniciranja. | Vaja:ureditev cvetličarne in možni načini skladiščenja rezanega cvetja. Ekskurzija: ogled skladišča rezanega cvetja in zelenja. | 
| PRIPOMOČKI V ARANŽERSTVU-OSNOVNI IN POMOŽNI MATERIAL | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Razvijajo estetski čut. Razvijajo sposobnost ocenjevanja želja in zmožnosti strank. Razvijajo sposobnost hitrega reagiranja. Razvijajo sposobnost prilagajanja. | Ekskurzija: ogled prodajnega prostora s pripomočki in materialom. | 
| UČINEK ENAKIH IN NEENAKIH VIŠIN, BARV, OBLIK IN STRUKTUR RASTLIN IN RASTLINSKI DELOV V CVETLIČNI POVEZAVI | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Razvijajo estetske vrednote (urejenost, uglajenost). Razvijajo vztrajnost in natančnost. | Vaja: iskanje učinkov višine, barve in oblike ter strukture rastlin in rastlinskih delov s pomočjo revij in katalogov. | 
| ETIKA IN ESTETIKA | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Razvijajo čut za etiko in estetiko. | Vaja: estetske vrednote. | 
3. letnik
| Informativni cilji | Formativni cilji | Socializacijski cilji | Posebnosti v izvedbi | 
| STILI IN CVETLIČNE VEZAVESKOZI ZGODOVINO | Vajenci: | Vajenci: | 
 | 
|  |  | Razvijajo sposobnost samoobvladovanja. Razvijajo sposobnost primerjave in povezave. | Vaja: izdelovanje plakatov s prikazom prevladujočih cvetličnih in rastlinskih okraskov skozi zgodovino. | 
| PSIHOLOŠKI UČINEK BARV, SVETLOBE | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Razvijajo sposobnost oblikovanja. Razvijajo sposobnost razločevanja. Razvijajo discipliniranost. Razvijajo zmožnost povezovanja. | Vaja: iskanje in določanje barvne harmonije in barvnih kontrastov s pomočjo barvnega kroga. Demonstracija: efekti svetlobe v prostoru in v aranžmajih. | 
| NAČINI OZ. STILI OBLIKOVANJA S POUDARKOM NA MODNIH TRENDIH | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Razvijajo doslednost. Razvijajo natančnost. Razvijajo sposobnost hitrega reagiranja in sledenja modnim trendom. | Vaja: iskanje posameznih stilov s pomočjo strokovne literature. | 
| SPOROČILNOST CVETLIČNIH VEZAV IN DEKORACIJ | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Razvijajo kreativnosti. Izkoriščajo naravne vrednote posameznika. Izražajo naravni talent. Razvijajo vsesplošno razgledanost in osveščenost. Razvijajo sposobnost komuniciranja s strankami. Razvijajo estetski čut. Izurjajo čutila. Razvijajo sposobnost oblikovanja prostorske orientiranosti. Razvijajo odnos do poklicne skrivnosti. Razvijajo sposobnost prenašanja konkurence. Sposobnost komuniciranja. | Demonstracija:posamezne cvetlične vezave. Diafilm: nasadki, izložbe, adventni venčki. Vaja:iskanje novih trendov, barv in stilov po internetu. | 
| FLEUROP | 
 | 
 | 
 | 
|  | 
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Splošno: Znanja tega predmeta nadgrajujejo znanja iz naslednjih predmetov praktični pouk in okrasne zelnate rastline.
Konkretno:
| Znanja | Povezava s predmetom | |
| 
 | Predmet | Znanja | 
|  | Praktični pouk Okrasne zelnate rastline |  | 
|  | Praktični pouk |  | 
|  | Praktični pouk | |
|  | Praktični pouk |  | 
|  | Praktični pouk |  | 
|  | Praktični pouk |  | 
|  | Praktični pouk |  |