Izobraževalni program: CVETLIČAR (ds)
EKONOMIKA IN GOSPODARSKO POSLOVANJE
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| Letnik | Oblike izobraževalnega dela | ||
| 
 | Teorija (ur) | Vaje (ur) | Skupaj (ur) | 
| 1. | 
 | ||
| 2. | 
 | ||
| 3. | 70 | 35 | 105 | 
| skupaj | 70 | 35 | 105 | 
* T - teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V - vaje, individualno projektno delo oz. projektno delo v skupinah, storitev;
Vajenci:
3. letnik
| Informativni cilji | Formativni cilji | Socializacijski cilji | Posebnosti v izvedbi | 
| GOSPODARSTVO | Vajenci: | Vajenci: | |
|  |  | Razvijajo čut za ekonomičnost. Razvijajo sposobnost reševanja konfliktov. | |
| GOSPODARSKE ENOTE | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Razvijajo odnos posameznik-podjetja-družba. Ugotavljajo možnosti za delovno kariero. | Vaja: katerih gospodarskih družb je največ. | 
| PROIZVODNI DEJAVNIKI | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Razvijajo odnos do dela. Razvijajo zavest o strokovni odgovornosti v delovnem okolju. Razvijajo čut za ekonomičnost. | Vaja: prepoznavanje osnovnih in obratnih sredstev v cvetličarni. | 
| STROŠKI | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Krepijo čut za odgovornost do dela. Krepijo čut za natančnost. Razvijajo čut za ekonomičnost. | Vaja: prepoznavanje posameznih pojmov (strošek, potrošek, izdatek, prihodek). Vaja: prepoznavanje posameznih vrst stroškov v cvetličarni. Vaja: računanje lastne cene. Vaja: primerjanje lastne cene in prodajne cene. | 
| KALKULACIJE | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Razvijajo čut za natančnost. Razvijajo vztrajnost. Razvijajo čut za ekonomičnost. Razvijajo zavest o strokovni odgovornosti. | Vaja: izdelovanje kalkulacij. | 
| OBSEG DEJAVNOSTI IN STROŠKI | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Razvijajo čut za ekonomičnost. Razvijajo odgovornost do podjetja. Razvijajo čut za natančnost. | Vaja: prepoznavanje stalnih in spremenljivih stroškov v cvetličarni. | 
| BILANCE PODJETJA | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Razvijajo čut za natančnost. Pridobijo sposobnost reševanja konfliktov. Razvijajo osebno odgovornost. | Vaja: primeri posameznih meril uspešnosti poslovanja. Vaja: izdelava bilanc uspeha. | 
| TRG IN TRŽENJE | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Razvijajo sposobnost delovanja v določenih situacijah. Razvijajo sposobnost strokovne komunikacije s strankami. | Vaja: oblikovanje reklame za cvetličarno. | 
| PRODAJA IN NABAVA | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Zavedajo se pomena natančnosti. Razvijajo sposobnost strokovne komunikacije s strankami. | Vaja: izdelava prodajne pogodbe. | 
| NAČINI PLAČEVANJA | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Razvijajo odnos do lastnine. Razvijajo sposobnost pravilnega odločanja. Razvijajo sposobnost delovanja v določenih situacijah. | Demonstracija: obrazci v žiro prometu. | 
| FINANCIRANJE PODJETJA | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Razvijajo zavest o strokovni odgovornosti. Razvijajo odločnost. Razvijajo odnos do poklicnih skrivnosti. | |
| MATERIALNO POSLOVANJE | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Razvijajo odnos do standardov. Razvijajo čut za odgovornost in zanesljivost. | Ogled skladišča in skladiščenja cvetličarskega materiala. Strokovna ekskurzija. | 
| TRGOVSKA PODJETJA | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Ozaveščajo relacije posameznik-podjetje-družba. Razvijajo sposobnost komunikacije. | Izdelava seminarskih nalog: notranje- zunanje-trgovinska podjetja. | 
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Splošno: Znanja tega predmeta nadgrajujejo znanja iz naslednjih predmetov: matematika, družboslovje, psihologija prodaje, računalništvo, vrtnarstvo, okrasne zelnate rastline in aranžerstvo.
Konkretno:
| Znanja | Povezava s predmetom | |
| 
 | Predmet | Znanja | 
|  | Družboslovje |  | 
|  | Okrasne zelnate rastline Vrtnarstvo Praktični pouk |  | 
|  | Aranžerstvo Praktični pouk |  | 
|  | Matematika Računalništvo |  | 
|  | Matematika Praktični pouk |  | 
|  | Matematika Računalništvo |  | 
|  | Psihologija prodaje Praktični pouk |  | 
|  | Psihologija prodaje Praktični pouk |  | 
|  | Aranžerstvo Praktični pouk |  |