Izobraževalni program: CVETLIČAR (ds)
POSLOVNA KOMUNIKACIJA
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| Letnik | Oblike izobraževalnega dela | ||
| 
 | Teorija (ur) | Vaje (ur) | Skupaj (ur) | 
| 1. | 
 | ||
| 2. | 
 | ||
| 3. | 70 | 35 | 105 | 
| skupaj | 70 | 35 | 105 | 
* T - teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V - vaje, individualno projektno delo oz. projektno delo v skupinah, storitev;
Vajenci:
3. Letnik
| Informativni cilji | Formativni cilji | Socializacijski cilji | Posebnosti v izvedbi | 
| Vajenci | Vajenci | ||
| ČLOVEK KOT OSEBNOST |  | Razvijajo sposobnost opazovanja in prepoznavanja lastne osebnosti ter osebnosti drugih. | Praktične vaje (igranje vlog): prepoznavanje človeka kot osebnosti. | 
| POSLOVNA KOMUNIKACIJA |  | Razvijajo sposobnost boljše komunikacije. Razvijajo sposobnost opazovanja poslovne uspešnosti. | Praktične vaje v urjenju komunikacije. | 
| NAČINI KOMUNICIRANJA |  | Naučijo se opazovati in spoznavati pomen nebesedne in besedne komunikacije. | Igranje vlog - opazovanje besedne in nebesedne komunikacije. | 
| KOMUNICIRANJE V POSLOVNIH SITUACIJAH |  | Naučijo se prilagajati komuniciranje različnim poslovnim ciljem. Razvijajo najrazličnejše spretnosti v poslovnih situacijah. | Vaje - poslovni razgovor, prodajni razgovor, reševanje reklamacij. Seminarske naloge (na osnovi velikega števila aktualne literature naredijo dijaki seminarske naloge, ki jih predstavijo sošolcem. | 
| DELO IN NJEGOVE ZAKONITOSTI |  | Razvijajo pomembnost sodelovanja pri delu, natančnost, doslednost pri dajanju navodil za delo. | Igranje vloge: pomen uspešnosti delavca pri delu, konfliktna situacija. | 
| EKONOMSKA REKLAMA IN PROPAGANDA |  | Razvijejo potrebo po spremljanju ekonomske propagande in reklame. Razvijejo sposobnost opazovanja. Seznanjajo se z novostmi in se tako dodatno izobražujejo in usposabljajo. | Vaje: priprava reklame in ekonomske propagande iz svojega področja. | 
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Splošno:
Predmet se povezuje z znanjem strokovnih predmetov, z izkušnjami pridobljenimi pri izvajanju praktičnega pouka ter s predmetom ekonomika in gospodarsko poslovanje.
Konkretno:
| Znanja | Povezava s predmetom | |
| 
 | Predmet | Znanja | 
|  | Z vsemi predmeti, še zlasti pa s praktičnim poukom, kjer je možnost sodelovanja v smeri pogovora, opazovanja, prepoznavanja večja zaradi metod in tehnik dela. |  |