Izobraževalni program: ELEKTRIKAR - ENERGETIK (ds)
Sprejeto na 34.seji Strokovnega sveta za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 17. 12. 1999
RAČUNALNIŠTVO
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| Letnik | Oblike izobraževalnega dela | ||
| 
 | Teorija (ur) | Vaje (ur) | Skupaj (ur) | 
| 1. | 34 | 34 | 68 | 
| 2. | 
 | ||
| 3. | 
 | ||
| skupaj | 34 | 34 | 68 | 
* T - teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oz. projektno delo v skupinah, storitev.
Vajenec:
| INFORMATIVNI CILJI | FORMATIVNI CILJI | SOCIALIZACIJSKI CILJI | POSEBNOSTI V IZVEDBI | 
| Vajenec | Vajenec | ||
| Informatika |  |  |  | 
| Računalnik, sestavni deli in periferne enote |  |  | |
| Programska oprema |  | ||
| Naloga operacijskega sistema |  |  | |
| Osnovne operacije v okolju Windows |  |  | |
| Pomožna orodja v operacijskem sistemu |  |  | |
| Urejevalnik teksta |  |  | |
| Urejanje preglednic in baze podatkov |  | ||
| Mrežna vezava računalnika, elektronska pošta in medmrežje |  |  | |
| Računalnik kot orodje pri energetiki | |||
|  |  |  |  | 
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Pri preverjanja znanju vajenci v skupinah ali individualno izdelajo vajo po vsakem zaključenem poglavju, s katero dokažejo razumevanje znanja in praktično uporabo pridobljenega znanja:
1. primer: poiskati datoteko na določenem spominskem mediju, jo prekopirati, preimenovati;
2. primer: oblikovati namizje v okolju Windows za start določenega programa;
3. primer: poiskati določen podatek na medmrežju in ga uporabiti v poročilu za praktični pouk;
4. primer: narisati shemo določenega električnega vezja z znanim programskim orodjem;
5. primer: z uporabo knjižnice narisati električno shemo (stroje, inštalacije);
6. primer: priključiti merilni inštrument in prenesti merilne rezultate v podatkovno bazo za izpis merilnega protokola.
Pri ustnem zagovoru se izdelane vaje ocenjujejo predvsem z glede na samostojnost in učinkovitost, razumevanje posameznih rešitev in metod reševanja, poznavanje alternativnih rešitev ter izvirnost pristopa.
| Znanja | Povezava s predmetom | |
| 
 | Predmet | Znanja | 
|  | Elektronika in krmilja |  | 
|  | Elektronska vezja in naprave |  | 
|  | Matematika |  | 
|  | Električni stroji in naprave, električne inštalacije in omrežja |  |