Izobraževalni program: FRIZER (ds)
POSLOVNO KOMUNICIRANJE
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| Letnik | Oblike izobraževalnega dela | ||
| 
 | Teorija (ur) | Vaje (ur) | Skupaj (ur) | 
| 1. | 
 | ||
| 2. | 22 | 10 | 32 | 
| 3. | 
 | ||
| skupaj | 22 | 10 | 32 | 
* T - teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V - vaje, individualno projektno delo oz. projektno delo v skupinah, storitev;
Vajenci:
| Informativni cilji | Formativni cilji | Socializacijski cilji | Posebnosti v izvedbi | 
| Vajenci | Vajenci | ||
| Komunikacija |  | Razvijajo odnos do sebe za komunikacijo z drugimi ljudmi. Razvijajo si osebno odgovornost do komuniciranja z drugimi. Spontano si razvijajo strpnost, spoštovanje in iskrenost v komunikaciji. Prizadevajo si ohraniti zaupanje, čustveno stanje sproščenosti, sprejemanja sogovornika. | Predavanja in učne delavnice, ki se prepletajo s samostojnim delom v manjših skupinah. Komunikacija z učiteljem in v komunikaciji s posamezniki in v delovni skupini. Komunikacija s celim razredom. | 
| Vrste poslovnega komuniciranja |  | Naučijo se poslovno vesti s strankami. Usposobijo se za sporazumevanje in dogovarjanje s stranko. Razvijajo si samokritičnost, so pripravljeni odpraviti napake in izboljšati svoje nastope. Razvijajo si sposobnost in spretnost za učinkovito sporazumevanje s stranko. | |
| Vodenje poslovnega razgovora |  | Razvijajo si sposobnost prepoznati ključne elemente za uspešno delo vodje. Usposabljajo se za ocenjevanje sodelavcev in načrtovanje razvoja lastne kariere in kariere sodelavcev. | |
| Spodbude in ovire pri uspešnem poslovnem komuniciranju |  | Razvijajo si pripravljenost in sposobnost za komunikacijo in strpnost reševanja ovir pri komunikaciji s stranko. Naučijo se kako spodbujati pozitivno komunikacijo. | |
| Telefonska komunikacija |  | Razvijajo si odgovornost in tolerantnost do sebe in do sogovornika. Zavedajo se razlik med poslovnim in privatnim telefonskim razgovorom. | Vaja: telefonski razgovor. | 
| Pisno poslovno komuniciranje |  | Zavedo se pomena pravilnega naslavljanja oseb in pomena dopisov brez napak. | Vaja: delo na pisnih primerih. | 
| Poslovni sestanek |  | Spoznajo pomen ustrezno pripravljenega poslovnega srečanja in vrednost dobro pripravljenega poslovnega sestanka, ki nudi možnost boljšega poslovnega sodelovanja. | Vaja: izvedba sestanka. | 
| Urejenost in vedenje na promocijskih aktivnostih |  | Dojamejo pomen ustrezne urejenosti, javnega predstavljanja in aktivno vlogo posameznika na teh aktivnostih. | Vaja: vaja na primeru. | 
| Urejenost in vedenje na delovnem mestu |  | Razvijejo si spoštovanje do osebnosti drugih, visoko delovno kulturo in uglajeno obnašanje. Identificirajo se s skladno in glede na priložnost ustrezno oblečeno in naličeno osebo. Oblikujejo ustrezen odnos do obeh spolov na delovnem mestu in spoznajo pomen profesionalnosti ne glede na pripadnost spolu. | |
| Poslovni obed |  | Identificirajo se z gostiteljem, ki pripravlja poslovni obed. Pridobijo si samozavest s poznavanjem protokola Vrednotijo poslovni obed kot del poslovnega komuniciranja v drugem prostoru, kjer je še bolj važno upoštevanje pravil ustreznega obnašanja | Vaja: Poslovni obed. | 
| Komunikacija in svetovne kulture |  | Spoštujejo različne kulture narodov in le temu prilagodijo svoje vedenje in razvijajo strpnost do drugačnih | 
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Splošno:
Predmet se povezuje z znanjem strokovnih predmetov, z izkušnjami pridobljenimi pri izvajanju praktičnega pouka ter s predmetom ekonomika in gospodarsko poslovanje.
Konkretno:
| Znanja | Povezava s predmetom | |
| 
 | Predmet | Znanja | 
|  | Psihologija Praktični pouk |  |