Izobraževalni program: KAMNOSEK (ds)
MATERIALI
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| Letnik | Oblike izobraževalnega dela | ||
| 
 | Teorija (ur) | Vaje (ur) | Skupaj (ur) | 
| 1. | 54 | 30 | 84 | 
| 2. | 16 | 16 | 32 | 
| 3. | 
 | ||
| skupaj | 70 | 46 | 116 | 
T* - teoretični pouk, seminarji, projektno delo.
V** - vaje, individualno projektno delo oz.projektno delo v skupinah, storitev. Pri vajah so vajenci deljeni v skupine.
*** - oznaka vsebin, integriranih iz kemijskega dela naravoslovnih predmetov.
Predmet materiali dopolnjuje strokovno teoretična znanja tehnologije, praktičnega pouka in osnov varovanja kulturne dediščine. V predmetu so integrirane kemijske vsebine naravoslovnih predmetov v obsegu najmanj 20 ur. Pri predmetu vajenci:
| INFORMATIVNI CILJI | FORMATIVNI CILJI | SOCIALIZACIJSKI CILJI | POSEBNOSTI V IZVEDBI | 
| STANDARDIZACIJA | Vajenec | Vajenec | VAJE | 
|  |  | Razume vlogo svojega poklica v povezavi z drugimi poklici. Razume pomen povezovanja različnih strok. Dobi vpogled v obsežnost dejavnosti širšega poklicnega področja. |  | 
| MERSKI SISTEMI *** |  | Razvija odgovoren odnos do poklica. |  | 
| NAPETOSTI V MATERIALIH, KOT POSLEDICA DELOVANJA OBTEŽB | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Na osnovi začetnih spoznanj pridobiva poklicno identifikacijo. |  | 
| LASTNOSTI MATERIALOV | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Pridobivajo spoznanja o povezanosti strokovnih predmetov. |  | 
| PREIZKUŠANJE LASTNOSTI MATERIALOV | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Razvija čut za odgovornost pri izbiri materiala. |  | 
| LES | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Razvija ekološko zavest in odgovornost do ekonomično uporabe naravnih virov. |  | 
| KERAMIČNO GRADIVO | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Razume pomen povezovanja z drugimi poklici v okviru gradbene stroke. |  | 
| VEZIVA *** | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Pridobiva ekološko zavest v zvezi s spoznanji o naravnih materialih. |  | 
| MALTE | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Razvija občutek za skupinsko delo. |  | 
| BETONI | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Krepi poklicno odgovornost. Zaveda se obveznosti spoštovanja gradbenih predpisov. Zaveda se posledic napačnih odločitev. |  | 
| KOVINE | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Pridobiva motivacijo za širjenje področja poklicnih znanj. |  | 
| IZOLACIJSKI MATERIALI | 
 | 
 | 
 | 
| hidroizolacije***, |  | Zaveda se pomena timskega dela. |  | 
| toplotne izolacije |  | 
 | |
| zvočne izolacije | |||
| LEPILA, KITI IN TESNILNE MASE | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Pridobiva sposobnost povezovanja različnih strokovnih znanj. |  | 
| KAMEN | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Napreduje pri uporabi strokovne terminologije. |  | 
| LASTNOSTI KAMNIN | 
 | 
 | 
 | 
| FIZIKALNE | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | S poglabljanjem strokovnega znanja pridobiva poklicno samozavest. Motiviran je za prenos teoretičnega znanja v praktično obdelavo naravnega kamna. |  | 
| KEMIJSKE*** | 
 | 
 | 
 | 
|  | 
 | ||
| MEHANSKE | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | ||
| TEHNOLOŠKE | 
 | 
 | 
 | 
|  |  |  | |
| SLOVENSKI KAMEN | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Zaveda se izjemnosti in raznolikosti nahajališč slovenskih kamnin v evropskem in svetovnem merilu ter s tem krepi zavest o nujnosti ekonomične izrabe naravnih surovin. Razvija čut za varovanje okolja. |  | 
| POMOŽNI MATERIALI ZA OBDELAVO KAMNA | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | 
 | |
|  |  | Zaveda se povezanosti različnih strok. |  | 
| BRUSI ZA KAMEN | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | 
 | |
| OBLIKE BRUSOV: Frankfurt, Munchen, Cassani, zvezdasti, konusni, ledvičniki, brusni zvonci |  | Razvija samostojnost. |  | 
| MATERIALI ZA POLIRANJE KAMNA | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Razvija ekološko zavest. |  | 
| MATERIALI ZA KAMNOSEŠKA ORODJA | 
 | 
 | 
 | 
| ROČNO | 
 | 
 | 
 | 
|  | 
 | ||
| STROJNO | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Krepi čut za odgovorno delo in varčno ravnanje z materiali. |  | 
| VZDRŽEVANJE IN ČIŠČENJE KAMNA | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Razvija čut za estetiko in kvaliteto dela. |  | 
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
| Znanja | Povezava s predmetom | |
| 
 | Predmet | Znanja | 
|  | Tehnologija |  | 
|  | Praktični pouk |  | 
|  | Osnove varovanja kulturne dediščine |  |