Izobraževalni program: KUHAR (ds)
ZDRAVSTVENA VZGOJA IN HIGIENSKI MINIMUM
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| Letnik | Oblike izobraževalnega dela | ||
| 
 | Teorija (ur) | Vaje (ur) | Skupaj (ur) | 
| 1. | 56 | 56 | |
| 2. | 
 | ||
| 3. | 
 | ||
| skupaj | 56 | 
 | 56 | 
* T - teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V - vaje, individualno projektno delo oz. projektno delo v skupinah, storitev;
Vajenci:
1. letnik
| Informativni cilji | Formativni cilji | Socializacijski cilji | Posebnosti v izvedbi | 
| Vajenci: | Vajenci: | ||
| ZDRAVJE IN ZDRAVO ŽIVLJENJE |  | So odgovorni, dosledni. Znajo varovati sebe in druge. | |
| HIGIENA TELESA, ZOB, OBLAČENJA, OBUVANJA |  | So odgovorni, dosledni. Razumejo pomen higiene za zdravje. | |
| HIGIENA PREHRANE |  | Morajo biti odgovorni do sebe in potrošnikov. | |
| HIGIENA DELOVNEGA, ŽIVLJENSKEGA OKOLJA |  | Razumejo pomen higiene delovnega prostora za zdravje. | |
| MIKROORGANIZMI |  | So odgovorni, dosledni, natančni. | |
| ZAČETNA ZNAMENJA BOLEZNI |  | So odgovorni, dosledni, informirani. | |
| NALEZLJIVE BOLEZNI |  | So odgovorni, informirani. Storiti morajo vse kar je potrebno, da na delovnem mestu ne bo prišlo do nastanka, širjenja nalezljivih bolezni. | |
| NEZGODE |  | So odgovorni, prilagodljivi, sposobni takojšnjega reševanja problemov. | |
| BOLEZNI GIBAL |  | Zavedajo se pomena zdravih gibal za stoječi poklic. | |
| TOKSIKOMANIJE |  | Zavedajo se, da zaradi naše odvisnosti ni ogroženo samo naše zdravje, ampak tudi zdravje družbe. | |
| ODNOSI MED SPOLOMA |  | Spoštujejo razlike med spoloma. | 
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Splošno:
Znanja tega predmeta nadgrajujejo znanja naslednjih predmetov: prehrana, kuharstvo, strežba.
Konkretno:
| Znanja | Povezava s predmetom | |
| 
 | Predmet | Znanja | 
|  | Prehrana |  | 
|  | Prehrana |  | 
|  | Prehrana |  | 
|  | Strežba |  | 
|  | Kuharstvo |  |