Izobraževalni program: NATAKAR (ds)
PSIHOLOGIJA
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| Letnik | Oblike izobraževalnega dela | ||
| 
 | Teorija (ur) | Vaje (ur) | Skupaj (ur) | 
| 1. | 
 | ||
| 2. | 
 | ||
| 3. | 32 | 32 | |
| skupaj | 32 | 
 | 32 | 
* T - teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V - vaje, individualno projektno delo oz. projektno delo v skupinah, storitev;
Vajenci:
3. Letnik
| Informativni cilji | Formativni cilji | Socializacijski cilji | Posebnosti v izvedbi | 
| Vajenci: | Vajenci | ||
| Predmet psihologije |  | Boljše razume pomen pridobivanja osnovnih psiholoških znanj za delo v svojem poklicu. | |
| Temelji duševnega delovanja |  | Razume, da za uspeh ni dovolj le eden od dejavnikov, temveč da vplivajo eden na drugega. | |
|  |  | Razume pomen dednih potencialov. zna izkoristiti možnosti, ki jih nudi okolje; razume zakaj se je vredno. | |
|  |  | Truditi za doseganje cilja. | |
|  |  | ||
| Čustva | Boljše razumevanje lastnih čustvenih stanj in pomena posameznih čustev. | ||
|  |  | Boljše razumevanje lastnega in tujega obnašanja v posameznih čustvenih stanjih. Znajo pojasniti spremembe. | |
|  |  | V telesu, ki spremljajo čustveno doživljanje; boljše prepoznavanje čustev pri gostih. Razvijajo sposobnost ustreznega čustvenega odzivanja in kontrole v konkretnih situacijah. | |
|  |  | ||
|  |  | ||
| Motivacija | Razume motive za konkretno obnašanje. | ||
|  |  | Gostov in svoje lastno; boljše razume kako zadovoljiti posamezne motive gosta; razume potrebo po izboljševanju ponudbe gostom. | |
|  |  | ||
| Spoznavni procesi |  | Razvijejo bolj učinkovito učenje, boljše pomnjenje, bolj učinkovito reševanje problemov | |
| Osebnost | Obravnavanje gosta je kot enkratno celovito osebnost; | ||
|  |  | Upoštevajo individualnost in je pozoren na njegove posebnosti. | |
|  |  | Boljše spozna samega sebe, svoje prednosti in slabosti, lažje gradi pozitivno samopodobo. | |
| Dinamika osebnosti |  | Razume lastno vedenje in vedenje gostov v posameznih konfliktnih situacijah. | |
| Osebnostna zrelost in motnje v razvoju osebnosti |  | Razume pomen osebnostne zrelosti. | 
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
| Znanja | Povezava s predmetom | |
| 
 | Predmet | Znanja | 
|  | ||
|  | Zdravstvena vzgoja in higienski minimum |  | 
|  | Zdravstvena vzgoja in higienski minimum |  | 
|  | ||
|  | Gostinsko poslovanje, turizem, |  | 
|  | Zdravstvena vzgoja | |