Izobraževalni program: PEK (ds)
Sprejeto na 28.seji Strokovnega sveta za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 10. 6. 1999
PSIHOLOGIJA PRODAJE
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| Letnik | Oblike izobraževalnega dela | ||
| 
 | Teorija (ur) | Vaje (ur) | Skupaj (ur) | 
| 1. | 
 | ||
| 2. | 
 | ||
| 3. | 10 | 58 | 68 | 
| skupaj | 10 | 58 | 68 | 
* T - teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oz. projektno delo v skupinah, storitev.
Pri predmetu vajenci:
3.letnik
| VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI | FORMATIVNI CILJI | SOCIALIZACIJSKI CILJI | POSEBNOSTI V IZVEDBI | 
| OSNOVE PSIHOLOGIJE | Vajenci | Vajenci | |
|  |  | Motivacija za nadaljnje delo. | |
| osebnost in duševni procesi | 
 | 
 | 
 | 
| osebnost | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Začenjajo se zavedati bistva človekove osebnosti. Pridobljeno znanje jim olajšuje komunikacijo. Empatija jim postaja bližja. V sebi začnejo razvijati sposobnosti in lastnosti za trgovski poklic. | Vaja: sposobnosti in druge človeške zmogljivosti. | 
| duševni procesi | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Pridobljeno znanje bo vajencem koristilo pri komuniciranju. Razvijajo občutek za kontaktiranje z ljudmi. Navajajo se na strpnost. Poraja se jim občutek za spoznavanje oz. Zaznavanje dejavnikov, ki vplivajo na naše obnašanje. | Vaja: prenašanje informacij, Vaja: učenje s poskusi in napakami, sposobnosti in druge človeške zmogljivosti. | 
| zaznavanje, dražljaji, čutni pragi, pozornost, barve | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Razvijajo občutek za stike z ljudmi. Zavedajo se, da na naše odločitve vplivajo številni dejavniki, na katere lahko tudi vplivamo. Navajajo se na strpnost, Razvijajo empatijo. | Vaja: trajanje in fluktuacija pozornosti. Vaja: barvni krog, pomen barv. | 
| čustvovanje | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Navajajo se na strpnost. Razvijajo empatijo. Poglabljajo razumevanje samega sebe in drugih. Oblikujejo občutek za druge. S pomočjo poznavanja potreb poglobijo svoja spoznanja o sebi in drugih. | Vaja: avtogeni trening. Vaja: poslušanje različnih vrst glasbe na razpoloženje in človekovo odločitev. | 
| motivacija | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Vaja: | |
| interpersonalna komunikologija | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Začutijo pomen uspešne komunikacije. V njih se še naprej razvija občutek empatije. Znajo sami izbirati primerne oblike uspešne komunikacije. | Vaja: | 
| psihološki vidiki prodaje | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Zavedajo se pomena primernega odnosa do kupca. Kodeks prodajalca jim ni več tuj. | Vaja: | 
| konflikti in reševanje konfliktov | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Empatija postane del vajenčevega doživljanja druge osebe. Zavedajo se pomembnosti poklica prodajalca. | Vaja: lastnosti kupcev. | 
| psihologija reklame | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Oblikujejo pozitivno samopodobo. Postajajo samozavestnejši. | 
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Vsebine predmeta psihologija prodaje se vsebinsko navezuje na predmet gospodarsko poslovanje, tehnologija in praktično izobraževanje v delovnem procesu.
| Znanja | Povezava s predmetom | |
| 
 | Predmet | Znanja | 
|  | Gospodarsko poslovanje |  | 
|  | Tehnologija |  | 
|  | Praktično izobraževanje |  | 
|  | Mikrobiologija |  |