Izobraževalni program: PRODAJALEC (ds)
Sprejeto na 35.seji Strokovnega sveta za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 14. 1. 2000
ZDRAVSTVENA VZGOJA IN HIGIENSKI MINIMUM
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| Letnik | Oblike izobraževalnega dela | ||
| 
 | Teorija (ur) | Vaje (ur) | Skupaj (ur) | 
| 1. | 
 | ||
| 2. | 44 | 44 | |
| 3. | 
 | ||
| skupaj | 44 | 
 | 44 | 
* T - teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oz. projektno delo v skupinah, storitev.
Vajenci:
| INFORMATIVNI CILJI | formativni cilji | socializacijski cilji | posebnosti v izvedbi | 
| POMEN HIGIENE ZA OHRANITEV ZDRAVJA | Vajenec | Vajenec | |
|  |  | Je odgovoren, dosleden. Zna varovati sebe in druge. | |
| HIGIENA TELESA, ZOB, OBLAČENJA, OBUVANJA | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Je odgovoren, dosleden. Privzgoji si osebno odgovornost. Razume pomen higiene in zdravja. | |
| HIGIENA PREHRANE | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Mora biti odgovoren do sebe in potrošnikov. Mora razviti zavest, da higiensko neoporečna zdrava hrana vpliva na človekovo počutje. | |
| MIKROBIOLOGIJA IN EPIDEMIOLOGIJA | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Razvija natančnost, delovno in ekološko odgovornost. Je odgovoren, dosleden, informiran. | |
| NALEZLJIVE BOLEZNI | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Je informiran, dosleden. | |
| TOKSIKOMANIJE | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Zaveda se, da je lahko zaradi naše odvisnosti ogroženo tudi zdravje drugih ljudi - zdravje družbe. | Seminarji (teme: alkohol, tobak, mamila). | 
| ČIŠČENJE IN DDD | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Je natančen, dosleden. | |
| PRODAJA ŽIVIL - ŽIVILSKI OBRATI | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Razvije delovno in poklicno zavest. | |
| KONZERVIRANJE ŽIVIL | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Je informiran, dosleden. | |
| OZNAČEVANJE ŽIVIL IN PREVOZ | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Je informiran. Ekološka odgovornost. | |
| ZAKONODAJA | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Je informiran. | Uradni listi. | 
| OCENJEVANJE KAKOVOSTI ŽIVIL | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Je informiran. | 
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Splošno
Znanja tega predmeta se vsebinsko povezujejo z naslednjimi predmeti: naravoslovje s poznavanjem blaga in oblikovanje prodajnega prostora.
Konkretno
| Znanja | Povezava s predmetom | |
| 
 | Predmet | Znanja | 
|  | Naravoslovje s poznavanjem blaga Oblikovanje prodajnega prostora |  | 
|  | Naravoslovje s poznavanjem blaga |  |