Izobraževalni program: PRODAJALEC (ds)
Sprejeto na 35.seji Strokovnega sveta za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 14. 1. 2000
ANGLEŠČINA 2. TUJ JEZIK
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| Letnik | Oblike izobraževalnega dela | ||
| 
 | Teorija (ur) | Vaje (ur) | Skupaj (ur) | 
| 1. | 44 | 44 | |
| 2. | 44 | 44 | |
| 3. | 48 | 48 | |
| skupaj | 136 | 
 | 136 | 
* T - teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oz. projektno delo v skupinah, storitev.
Vajenec:
a) razume sporočilo v tujem jeziku
b) uspešno uporablja jezik pri komuniciranju s tujci
c) uspešno uporablja jezik v svojem poklicu
d) uspešno uporablja jezik v pisni obliki
e) širi svoje znanje in razvija pozitivne osebnostne lastnosti
1. letnik
| INFORMATIVNI CILJI | formativni cilji | Socializacijski cilji | Posebnosti v izvedbi | 
| POZDRAVLJANJE | Vajenec | Vajenec | |
|  |  | Se nauči osnov komuniciranja. Zna reagirati v novi situaciji. Se uči, kako biti vljuden in strpen. | 
 | 
| IZRAZI: good morning/day, how do you do, I am fine/hungry, cold, | 
 | 
 | 
 | 
| STRUKTURE: glagol TO BE v sedanjiku | |||
| PREDSTAVLJANJE | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Razvija osebno odgovornost, komunikativnost in zanimanje za druge. | Zna izpolniti obrazec z osebnimi podatki. | 
| IZRAZI: my sister/brother/parents… | |||
| STRUKTURE: glavni števniki, svojilni zaimki, kratki (YES/NO) odgovori | |||
| ZEMLJEVID | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Širi svojo splošno razgledanost. Razvija narodno pripadnost. | Na prazen zemljevid V. Britanije napiše imena največjih mest. | 
| IZRAZI: town, state, the capital, nationality, English, Slovene, American | |||
| STRUKTURE: WH-questions, ednina/množina | |||
| ŽIVLJENJSKI PROSTOR | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Razvija osebno odgovornost in interes za druge. Razvija strpnost do drugih in drugačnih ljudi in kultur. Razvija kreativnost (samostojno opisuje in izraža svoje mnenje). | Opiše dve osebi različnih ras in kultur in ju primerja med seboj. | 
| IZRAZI: my room, our house, our country, there is/are | |||
| STRUKTURE: svojina (Tom's dog, it/there, določni/ nedoločni člen | |||
| OBLAČILA | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Razvija komunikativnost in zanimanje za tuje običaje. Razvija kreativnost in inovativnost (zanimanje za modo). Razvija poklicno odgovornost (igranje vlog). | Opiše sliko manekenke, izrazi svoje mnenje o njej in trenutni modi. | 
| IZRAZI: clothes, fashion, a dress, a blouse, cheap/expensive, the price … | |||
| STRUKTURE: opisni sedanjik | |||
| NAKUPOVANJE V TRGOVINI Z ŽIVILI | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Razvija osebno in poklicno odgovornost. Razvija komunikativnost in samozavest. Razvija kreativnost. | Izdela reklamni oglas za nek izdelek. | 
2. LETNIK
| INFORMATIVNI CILJI | formativni cilji | Socializacijski cilji | posebnosti v izvedbi | 
| POSEDOVANJE | Vajenec | Vajenec | 
 | 
|  |  | Razvija svojo komunikativnost in samozavest (brez težav izrazi svoje mnenje). Razvija kreativnost (igranje vlog in samostojno opisovanje). Razvija narodno pripadnost. | Zna napisati preprost turistični prospekt o Sloveniji. | 
| IZRAZI: mountains, the sea, nature, animals | |||
| STRUKTURE: have/has got | |||
| PISMA IN VOŠČILNICE | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Razvija kreativnost (pisanje pisem in voščilnic). Razvija osebno odgovornost, pozornost in skrb za druge. | Izdela čestitko ali voščilnico za posebno priložnost. Napiše pesmico za valentinovo. | 
| IZRAZI: I wish/want/worry, love, Christmas…. | |||
| STRUKTURE: Navadni sedanjik (trdilna oblika) | |||
| TELEFONIRANJE | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Razvija ustvarjalnost. Razvija osebno in poklicno odgovornost in komunikativnost. Nauči se izraziti svoje želje ali nestrinjanje na vljuden način. Zave se, kako pomembno je biti strpen v odnosih z ljudmi. | 
 | 
| IZRAZI: a phone, dial a number, can you, may I … | |||
| STRUKTURE: modalna glagola CAN/MAY | 
3. LETNIK
| INFORMATIVNI CILJI | formativni cilji | Socializacijski cilji | Posebnosti v izvedbi | 
| ZAPOVED, PREPOVED, NASVET | Vajenec | Vajenec | 
 | 
|  |  | Razvija kreativnost. Razvija osebno, poklicno in strokovno odgovornost. Razvija sposobnost komuniciranja. Zna reagirati v novi situaciji. | Dobi slike z zanimivimi prizori in napiše svoj komentar v obliki šale. | 
| IZRAZI: You shouldn't/ mustn't Jump!, Line up! | |||
| STRUKTURE: modalna glagola must/should, velelnik | |||
| POTOVANJE | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Razvija komunikativnost in zanimanje za druge ter pripravljenost pomagati drugim. Razvija delovno odgovornost. Razvija ustvarjalnost. | Napiše in razloži vozni red avtobusa oziroma vlaka, ki ga pripelje v šolo. | 
| IZRAZI: a train, a bus, a stop, a platform, tickets, at what time | |||
| STRUKTURE: navadni sedanjik (vprašalna oblika) | |||
| PROSTI ČAS | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Razvija sposobnost komuniciranja in kreativnost. Se zave vloge prostega časa v svojem življenju in vloge, ki jo imajo v našem življenju prijatelji. | Sestavi vabilo na zabavo in napiše program. | 
| IZRAZI: spare time, pocket money, music, film, cinema, sport | |||
| STRUKTURE: let's, I suggest ….. | |||
| NAČRTI ZA PRIHODNOST | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Razvija sposobnosti ustnega in pisnega sporočanja. Razvija ustvarjalno domišljijo. | Sestavi spis. Opiše sliko. | 
| IZRAZI: science fiction, our future, pollution, machines | |||
| STRUCTURES: prihodnjik, namenilnik (will/going to future, …) | |||
| ČUSTVA | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Razvija sposobnost ustnega sporočanja in kreativnost. Razvija osebno odgovornost in pozitiven odnos do drugih. Nauči se vljudno in strpno izražati svoje želje in potrebe. | Sestavi seznam vprašanj, ki bi jih postavil znani osebi (po svoji izbiri). | 
| IZRAZI: I hate, I like, I dislike ….. | 
 | 
 | 
 | 
| STRUKTURE: pogojnik (would/would rather) | 
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
| Znanja | Povezava s predmetom | |
| 
 | Predmet | Znanja | 
|  | Geografija Zgodovina |  | 
|  | Praktični pouk |  | 
|  | Naravoslovje in poznavanje blaga |  | 
|  | Umetnost Športna vzgoja |  |