Izobraževalni program: PRODAJALEC (ds)
prejeto na 35.seji Strokovnega sveta za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 14. 1. 2000
POSLOVNA MATEMATIKA
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| Letnik | Oblike izobraževalnega dela | ||
| 
 | Teorija (ur) | Vaje (ur) | Skupaj (ur) | 
| 1. | 
 | ||
| 2. | 44 | 44 | |
| 3. | 32 | 32 | |
| skupaj | 76 | 
 | 76 | 
* T - teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oz. projektno delo v skupinah, storitev.
Vajenec:
2. letnik
| INFORMATIVNI CILJI | FORMATIVNI CILJI | SOCIALIZACIJSKI CILJI | POSEBNOSTI V IZVEDBI | 
| SKLEPNI RAČUN | Vajenec | Vajenec | |
|  |  | Razvija natančnost. | Reševanje nalog iz enostavnega in sestavljenega sklepnega računa. | 
| VERIŽNI RAČUN | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Razvija odgovornost. | Reševanje nalog iz verižnega računa. | 
| RAZDELILNI RAČUN | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Razvija natančnost. | Reševanje nalog iz enostavnega in sestavljenega razdelilnega računa. | 
| PROCENTNI RAČUN | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Razvija strokovnost. Razvija odgovornost. | Reševanje nalog iz procentega računa. | 
3. letnik
| INFORMATIVNI CILJI | FORMATIVNI CILJI | Socializacijski cilji | Posebnosti v izvedbi | 
| PROCENTNI RAČUN | Vajenec | Vajenec | 
 | 
|  |  | Razvija strokovnost. Razvija odgovornost. | Reševanje nalog iz procentega računa. | 
| TRGOVINSKA KALKULACIJA | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Razvija sposobnost timskega dela. Razvija občutek za varčnost. Razvija natančnost. | Reševanje nalog enostavne trgovinske kalkulacije. | 
| NAVADNI OBRESTNI RAČUN | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Razvija občutek za varčnost. Razvija odgovornost. Razvija zanesljivost. | Reševanje nalog navadnega obrestnega računa. | 
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
| Znanja | Povezava s predmetom | |
| 
 | Predmet | Znanja | 
|  |  | |