Izobraževalni program: ŠIVILJA - KROJAČ (ds)
ESTETIKA OBLAČENJA
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| Letnik | Oblike izobraževalnega dela | ||
| 
 | Teorija (ur) | Vaje (ur) | Skupaj (ur) | 
| 1. | 46 | 10 | 56 | 
| 2. | 10 | 22 | 32 | 
| 3. | 10 | 22 | 32 | 
| skupaj | 66 | 54 | 120 | 
* T - teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oz. projektno delo v skupinah, storitev.
Pri predmetu vajenci:
1. letnik
| INFORMATIVNI CILJI | FORMATIVNI CILJI | SOCIALIZACIJSKI CILJI | POSEBNOSTI V IZVEDBI | 
| UVOD V ESTETIKO OBLAČENJA | |||
|  |  | Večja kritičnost. Večja samozavest. Večja motivacija. Povečan občutek glede različnih oblikovnih vrednot. | Pregled slikovnega gradiva s področja oblačenja in mode. | 
| ZGODOVINSKI PREGLED OBLAČENJA IN UMETNOSTI | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Večja kritičnost. Večja odgovornost. Večja samozavest. | Pregled slikovnega gradiva (knjige, diapozitivi, folije, videokasete, reprodukcije, ...). Izdelava referatov posameznih obdobij in modnih slogov. | 
2. letnik
| INFORMATIVNI CILJI | FORMATIVNI CILJI | SOCIALIZACIJSKI CILJI | POSEBNOSTI V IZVEDBI | 
| SORAZMERJA ČLOVEŠKEGA TELESA | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Povečan občutek glede različnih oblikovnih vrednot. Večja kritičnost. Večja odgovornost. | Vaje: Risanje človeškega telesa. | 
| Večja motivacija. Povečana natančnost opazovanja. | Risanje posameznih konstitucijskih tipov in primernih oblačil. | ||
| OSNOVE MODNEGA RISANJA | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Razvije spretnosti pri risanju. Večja natančnost. Večja kritičnost. Večja samozavest. | Vaje: Skiciranje modnih skic. Risanje tehničnih modnih skic. | 
| POMEMBNOST BARV IN BARVNIH KOMBINACIJ | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Boljši občutek za harmonijo barv. Večja spretnost pri izbiranju. Večja motivacija. Sposobnost uporabe tega znanja v praksi. Boljša komunikativnost. | Vaje: Oblačila harmoničnih barv. Oblačila harmonično kontrastnih barv. Tekstilni vzorci v različnih barvnih ključih. | 
3. letnik
| INFORMATIVNI CILJI | FORMATIVNI CILJI | SOCIALIZACIJSKI CILJI | POSEBNOSTI V IZVEDBI | 
| OBLAČILA | |||
|  |  | Večja natančnost pri skiciranju. Večja kritičnost. Večja samozavest. | Vaje: Risanje in oblikovanje sodobnih tipov oblačil v šoli in doma. | 
| OBLIKOVANJE OBLAČIL | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Večja natančnost pri skiciranju. Večja kritičnost. Večja samozavest. | Vaje: Oblikovanje modnih oblačil in modnih detajlov za različne sezone in različne priložnosti. | 
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
| Znanja | Povezava s predmetom | |
| 
 | Predmet | Znanja | 
|  | Praktični pouk - konstrukcija krojev |  | 
|  | Praktični pouk |  |