Izobraževalni program: ŠIVILJA - KROJAČ (ds)
KONSTRUKCIJA KROJEV
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| Letnik | Oblike izobraževalnega dela | ||
| 
 | Teorija (ur) | Vaje (ur) | Skupaj (ur) | 
| 1. | 88 | 24 | 112 | 
| 2. | 
 | ||
| 3. | 
 | ||
| skupaj | 88 | 24 | 112 | 
* T - teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oz. projektno delo v skupinah, storitev.
Pri predmetu vajenci:
| INFORMATIVNI CILJI | FORMATIVNI CILJI | SOCIALIZACIJSKI CILJI | POSEBNOSTI | 
| UVOD |  | Razvijati čut za estetiko; razvijati čut za pravilno estetsko, samostojno uporabo orodja in pribora. | |
| PROPORC ČLOVEŠKEGA TELESA SPOZNAVANJE OZNAK IN ČRT NA RISBAH IZRAČUN MER ZA RISANJE KROJEV KRIL PO PROPORCIONALNIH MERAH |  | Razvijati čut za prepoznavanje proporca človeškega telesa. Osvojiti veščino branja risb. Osvojiti primeren način pisanja. Osvojiti način izračuna mer, razvijati natančnost in kreativnost. | Navajanje na risanje v pomanjšanem merilu M 1:3, 1:4 in M 1:5 – 1×. Vaja s skico – 3×. Vaje oznak 2×, vaje črt 2×. Vaja izračuna mer 3×. | 
| JEMANJE IN IZRAČUN MER ZA KONSTRUIRANJE RAZLIČNIH MODELOV KRIL |  | Razvijati sposobnost natančnega risanja in modeliranja različnih krojev kril v merilu M 1:4. | Narisati kroj v M 1:1 – vsaj za 3 modele. | 
| BLUZA BREZ VŠITKOV S SRAJČNIM ROKAVOM RISANJE KROJA ZA BLUZO – SRAJČNI MODEL |  | Razvijati sposobnost samostojnega izračuna mer, ter osvajanje postopkov natančnega in hitrega risanja bluze, rokava, zapestnika. Razvijati sposobnost dela s predlogami in sposobnost natančnega oblikovanja po predloženem modelu, vzbujati samozavest za oblikovanje. | Narisati kroj v M 1:1 – 1× Izdelaj šablono v M 1:1 za 3 ovratnike, 3 zapestnike in 3 žepe. | 
| ŽENSKA BLUZA Z VŠITKI ENOSTAVNA DVODELNA OBLEKA |  | Motivirati dijaka, da bo natančno in samozavestno izdelal izdelek. Razvijati vajenčeve oblikovne sposobnosti, samozavest. | Izdelati kroj v M 1:1 – 1× Izdelati šablono krila, bluze v M1:1 – 1×. | 
| ŽENSKE HLAČE Z ŽEPI |  | Razvijati sposobnost določitve vrst tkanin za različne vrste hlač, razvijati sposobnost natančnega vrisovanja različnih modelov hlač po predlogi. | Narisati in modelirati kroj hlač v M 1:1 – 1× in izdelati šablono. | 
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
| Znanja | Povezava s predmetom | |
| 
 | Predmet | Znanja | 
|  | Praktični pouk |  | 
|  | Estetika oblačenja |  | 
|  | Poznavanje tekstilij |  | 
|  | Tehnologija |  |