Izobraževalni program: SLAŠČIČAR - KONDITOR (ds)
Sprejeto na 29.seji Strokovnega sveta za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 9. 7. 1999
OBLIKOVANJE
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| Letnik | Oblike izobraževalnega dela | ||
| 
 | Teorija (ur) | Vaje (ur) | Skupaj (ur) | 
| 1. | 31 | 35 | 66 | 
| 2. | 
 | ||
| 3. | 
 | ||
| skupaj | 31 | 35 | 66 | 
* T - teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oz. projektno delo v skupinah, storitev.
Pri predmetu vajenci:
| INFORMATIVNI CILJI | FORMATIVNI CILJI | SOCIALIZACIJSKI CILJI | POSEBNOSTI V IZVEDBI | 
| Črta | Vajenci | Vajenci | |
|  |  | Ugotovijo pomen povezanosti risbe s slaščičarstvom. Spoznajo natančnost, izvirnost, pomembnost kvalitetnega dela in pazijo na uporabo materiala. | |
| površine | 
 | 
 | 
 | 
|  | |||
| kompozicija | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Urijo natančnost, ročne spretnosti. Vestnost in postajajo originalni. Ostajajo v okviru estetskega. Veselijo se rezultatov. | |
| ritem | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Ostajajo v okviru estetskega. Veselijo se rezultatov. Razvijajo osebno mnenje o svojih likovnih sposobnostih. Ugotovijo pomen ravnotežja v vsakodnevnem življenju. | Uporabljajo: | 
| ornament | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Ugotovijo koristnost ornamenta v vsakodnevnem življenju. Potrebnost v slaščičarstvu. So originalni, izvirni. Spoznajo, da je dediščina dedov čudovita popotnica in koristno okrasje. Kombinirajo osnovne oblike v lastne kompozicije. | Uporabljajo: | 
| barva | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Spoznajo psihološki učinek barv na človeka, na človekova čustva. Spoznajo prikrajšanost za lepoto barv pri Daltonistih – barvna slepota. So kreativni, inovativni, se veselijo. Spoznajo simboliko barv v vsakodnevnem življenju, poskušajo določati kičaste in estetske izdelke. Poskušajo izkoreniniti kič ali ga vsaj zmanjšati kot likovno neprimerno in zavajajoče oblikovanje. Spoznavajo pomembnost naravnih barvil v živil. Industriji, so odgovorni. | Povečujejo, pomanjšujejo preko lastnih kartonov. Barve mešajo sami, pigmente vežejo z vezivi, barvajo narisane originalne načrte za specifične priložnosti, rišejo različne oblike, jih obarvajo, rišejo načrte za torte z različnimi tehničnimi pripomočki, obvladajo tehnično risanje. Uporabljajo lesene torte, oblikujejo tudi po pravih izdelkih. | 
| ploskev | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | ||
| telo | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | ||
| oblike | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | ||
| pisave | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Spoznajo zgodovino prednikov, dobijo odnos do tradicije, možnost sporazumevanja, pomnjenja in spominjanja. | 
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
| Znanja | Povezava s predmetom | |
| 
 | Predmet | Znanja | 
|  | Praktični pouk Tehnologija Umetnost Psihologija |  | 
|  | Praktični pouk Tehnologija Umetnost Psihologija Zgodovina |  | 
|  | Praktični pouk Tehnologija Matematika Psihologija |  | 
|  | Praktični pouk Tehnologija Zgodovina |  |