Izobraževalni program: SLIKOPLESKAR (ds)
PRAKTIČNI POUK
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| Letnik | Oblike izobraževalnega dela | ||
| 
 | Teorija (ur) | Vaje (ur) | Skupaj (ur) | 
| 1. | 196 | 196 | |
| 2. | 112 | 112 | |
| 3. | 96 | 96 | |
| skupaj | 
 | 404 | 404 | 
* T - teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oz. projektno delo v skupinah, storitev.
Pri predmetu vajenec:
| INFORMATIVNI CILJI | FORMATIVNI CILJI | SOCIALIZACIJSKI CILJI | POSEBNOSTI V IZVEDBI | 
| Vajenec | Vajenec | ||
| uvajanje v delovno okolje |  | Spozna odnos do naročnika in okolja. Spozna odnos do skupinskega dela in pravilnega vedenja. | |
| priprava delovnega mesta pred pričetkom dela |  | Spozna pomen natančnosti. Spozna pomen strokovne odgovornosti. Razvija vztrajnost in natančnost pri delu. Razvija pripadnost poklicu. | Vaja: izbira in uporaba pravilnih zaščitnih sredstev pri praktičnem pouku. | 
| priprava podlag |  | Razvija sposobnost natančnega opazovanja in pridobi delovno spretnost. | Vaja: brušenje vseh vrst podlag in odpraševanja. | 
| impregniranje |  | Spozna pomen impregnacije in utrditev podlage. | Vaja: uporaba primernega materiala in orodja | 
| glajenje |  | Oblikuje pozitiven odnos do materialnih sredstev. | Vaja: zapolnjevanje,glajenje in tesnenje | 
| slikopleskarske tehnike | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Razvija natančnost in kreativnost pri delu. Razvija poklicno identifikacijo in pozitiven odnos do strokovnega dela. | Vaja: Priprava apnenega beleža: | 
|  | Spozna pomen upoštevanja predpisov varstva pri delu. | Vaja: Priprava disperznih barv: Vaja: Glajenje podlag z oljnimi kiti: Vaja: ročno in strojno odstranjevanje korozije. Vaja: razmastitev kovinskih površin z razredčilom. | |
| slikopleskarski postopki |  | Razvija sposobnost reševanja zahtevnejših problemov. | Vaja: praktični prikaz slikopleskarskih postopkov. | 
| polaganje tapet |  | Razvija kreativnost in natančnost pri delu. Razvije gospodaren odnos do materiala. | Vaja: krojenje in polaganje tapet. | 
| toplotne izolacije; zunanje in notranje |  | Razvija gospodaren odnos do porabe materiala. Razvija pozitiven odnos do varovanja okolja. Navaja se na delo v skupini. Spozna pomen upoštevanja predpisov varstva pri delu. Razvija občutek za natančnost pri delu. | Vaja: praktični prikaz izdelave fasade. Vaja: izdelava toplotne fasade z stiroporom in mineralno volno. Vaja: obdelava zaključnega sloja fasade z glajenji in brizganjem. | 
| dekoriranje: | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Razvija odnos do estetskega videza. Razvija kreativnost in natančnost pri delu. | Vaja: mešanje barvnih tonov po barvni karti. | 
| štukature | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Spoznava materiale in tehnike izdelave štukatur. | Ogled štukaterske delavnice. Vaja: čiščenje, domodeliranje in izdelava preproste štukature. | 
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
| Znanja | Povezava s predmetom | |
| 
 | Predmet | Znanja | 
|  | Materiali s kemijo |  | 
|  | Tehnično in strokovno risanje |  | 
|  | Kalkulacije |  | 
|  | Varstvo pri delu |  | 
|  | Osnove gradbeništva |  |