Izobraževalni program: TAPETNIK (ds)
KONSTRUKCIJE
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| Letnik | Oblike izobraževalnega dela | |||||
| 
 | Teorija (ur) | Vaje (ur) | Skupaj (ur) | |||
| 1. | 81 | 81 | ||||
| 2. | 
 | |||||
| 3. | 
 | |||||
| skupaj | 81 | 
 | 81 | |||
* T - teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oz. projektno delo v skupinah, storitev, ...
Vajenci:
| INFORMATIVNI CILJI | FORMATIVNI CILJI | SOCIALIZACIJSKI CILJI | POSEBNOSTI V IZVEDBI | 
| OSNOVNA PRAVILA TEHNIČNEGA RISANJA | Vajenec | Vajenec | |
| Risalni orodje in pripomočki, tehnična pisava in tehnični načrt. |  | Izpopolnjuje zahtevane spretnosti pri risanju. Razvija natančnost in spretnost v risanju. Razvija tehnično kulturo. | Vaja: - izdelava glave. Izdelava tehnične risbe. Zlaga večje liste na A4 format. | 
| KONSTRUKCIJSKI POJMI IN GEOMERRIJSKI LIKI | 
 | 
 | 
 | 
| Simetrale, daljice, koti, krožni prehodi, mnogokotniki, elipse, ovali. |  | Razvija natančnost in spretnost v risanju. | Vaja: izdelava risb geometrijskih likov. | 
| MERILA |  | Vaja: izdelava risbe z geometrijskim likom v dveh različnih merilih. | |
| OSNOVE KOTIRANJA |  | Navaja se na natančnost in doslednost. Spoznava pomen tehničnega sporazumevanja preko načrtov. | Vaja: izdelava tehničnega načrta preprostega predmeta ( v merilu, z glavo, s kotami). | 
| PROSTOROČNO SKICIRANJE |  | Spozna pomen sporazumevanja z risbo. | Vaja: prostoročna skica blazinjenega izdelka. | 
| TEHNIČNI NAČRTI | 
 | 
 | 
 | 
| Sestavni načrt, detajl, prerez. |  | Spozna pomen tehničnega sporazumevanja. Razvija odnos do kvalitete dela. Razvija sposobnost razločevanja in prepoznavanja; Navaja se na natančnost in doslednost. | Vaja: izdela sestavni načrt z detajlom in prerezom. | 
| OZNAČEVANJE MATERIALOV V NAČRTIH |  | ||
| TOLERANCE |  | Pravilno vrednoti natančnost izdelave. Razvija sposobnosti prepoznavanja materialov in jih ovrednoti glede na fizikalne lastnosti in glede na ustreznost z okoljskega vidika. | |
| LESNE VEZI |  | Oblikuje odnos do estetsko oblikovanih lesnih konstrukcij. Razvija odnos do naravnih materialov. | Vaja: Skicira najpomembnejše vezi. Nariše načrt enostavne ogrodne in obodne vezi. | 
| STOLI |  | Razume pomen ergonomskih in estetskih zakonitosti pri stolih. | Vaja: Jedilni stol z nizko blazino. | 
| POSTELJE |  | Se zaveda pomena kvalitetnih ležišč. | 
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
| Znanja | Povezava s predmetom | |
| Predmet | Znanja | |
|  | Tehnologija |  | 
|  | Gospodarjenje in podjetništvo |  | 
|  | Praktični pouk |  |