Izobraževalni program: USNJARSKI GALANTERIST (ds)
NARAVOSLOVJE IN MATERIALI
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| Letnik | Oblike izobraževalnega dela | ||
| 
 | Teorija (ur) | Vaje (ur) | Skupaj (ur) | 
| 1. | 90 | 30 | 12 | 
| 2. | 45 | 30 | 75 | 
| 3. | 45 | 15 | 60 | 
| skupaj | 180 | 75 | 255 | 
* T - teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oz. projektno delo v skupinah, storitev.
Pri predmetu vajenci:
| INFORMATIVNI CILJI | FORMATIVNI CILJI | SOCIALIZACIJSKI CILJI | POSEBNOSTI V IZVEDBI | 
| poznavanje materialov za predelavo | 
 
 | Razvoj odnosa do materialov s katerimi se dela. Pomen naravnih materialov, ki ohranjajo naravno okolje. | Vaja: gorilni preizkus. Ogled različnih vzorcev materialov. | 
| poznavanje predpisov, ki spremljajo blago v prometu | 
 
 
 | Razvoj strokovne in poklicne odgovornosti. Razvoj sposobnosti komuniciranja s strankami. | Vaja: pregled listin, deklaracij, ki spremljajo blago. Izdelava etikete po pravilih adjustiranja. | 
| poznavanje surovin za usnje | 
 
 
 
 | Razvijati odnos do materiala. | Vaja: vzorci kož. Vaja: mikroskopiranje histoloških vzorcev. | 
| poznavanje tehnoloških postopkov pred strojenjem usnja in krzna | 
 
 | Razvoj strokovne in poklicne odgovornosti. | |
| poznavanje strojilnih postopkov in strojilnih sredstev | 
 
 | Razvoj strokovne in poklicne odgovornosti. Ekonomičnost. Varstvo narave. | Ekskurzija v tovarno. | 
| poznavanje kemijskih in mehanskih operacij za dodelavo usnja | 
 
 
 | Razvoj poklicne in strokovne odgovornosti. Ekonomičnost. Varstvo okolja. | Ekskurzija v tovarno. | 
| poznavanje vrst usnja in krzna | 
 
 
 
 | Razvoj strokovne odgovornosti. Integracija s poklicem. Razvoj sposobnosti komuniciranja. Razvijati odnos do materiala. Upoštevanje navodil pri vzdrževanju. Razviti osebno odgovornost pri uporabi materialov različne kakovosti in zdravstvene opotečnosti. Sposobnost izbire najprimernejšega materiala za določen izdelek. | Vaja: primerjava vzorcev. Vaja: mikroskopiranje različnih dlak. Ekskurzija: ogled krznarske delavnice. | 
| poznavanje polimerov | 
 | Varstvo okolja. Ustvarjalnost. | Vaja: gorljivost polimerov. Vaja: topnost v različnih organskih topilih. | 
| poznavanje naravnih polimerov | 
 
 | Ustvarjalnost. Skupinsko delo. | Vaja: lastnosti naravnih polimerov. | 
| poznavanje predelanih naravnih polimerov | 
 | Skupinsko delo. Varstvo okolja. Ustvarjalnost. | Vaja: lastnosti celuloznih derivatov in gume. | 
| poznavanje sintetičnih polimerov | 
 
 
 | Ustvarjalno delo. Skupinsko delo. Varstvo okolja. Seznanjanje z novostmi preko dnevnega in strokovnega tiska. | Vaja: gorljivost polimerov Seminarske naloge. | 
| poznavanje tekstilij | 
 
 
 
 
 | Integracija s poklicem. Ustvarjalno delo. Razvoj strokovne usposobljenosti. Ekonomičnost. Spremljanje propagandnega materiala s sejmov, razstav. | Vaja: opazovanje tekstilij pod nitkoštevcem (način vezave). Vaja: gorljivost in topnost tekstilij. Seminarske naloge. | 
| poznavanje pomožnih materialov v usnjarstvu | 
 | Integracija s poklicem. Ustvarjalno delo. Razvoj strokovne usposobljenosti. Spremljanje propagandnega materiala s sejmov, razstav. | Vaja: lastnosti lepil in kovin. | 
| poznavanje kontrole, sortiranja, pakiranja in skladiščenja usnja | 
 
 | Integracija s poklicem. Razvoj strokovne usposobljenosti. | Vaja: določevanje kvalitete usnja in krzna. Sodelovanje pri demonstracijah novih materialov. Ekskurzija: modna revija. Ogled sortiranja,pakiranja in skladiščenja v tovarni. | 
| poznavanje ekologije v usnjarstvu | 
 
 | Varstvo okolja. Integracija s poklicem. Razvoj strokovne usposobljenosti. Ekonomičnost. | Ogled čistilne naprave. Vaja: določevanje kpk in bpk odpadne vode. | 
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
| Znanja | Povezava s predmetom | |
| 
 | Predmet | Znanja | 
|  | Galanterijska tehnologija |  |