Izobraževalni program: VRTNAR (ds)
GOSPODARSKO POSLOVANJE
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| Letnik | Oblike izobraževalnega dela | ||
| 
 | Teorija (ur) | Vaje (ur) | Skupaj (ur) | 
| 1. | 
 | ||
| 2. | 
 | ||
| 3. | 80 | 22 | 102 | 
| skupaj | 80 | 22 | 102 | 
Pri predmetu vajenec:
2.letnik
| INFORMATIVNI CILJI | FORMATIVNI CILJI | SOCIALIZACIJSKI CILJI | POSEBNOSTI V IZVEDBI | |||
| GOSPODARSTVO IN GOSPODARSKE ENOTE | Vajenec | Vajenec | ||||
| 
 
 
 
 
 | 
 
 
 
 
 | Razvija čut za ekonomičnost. Razvija sposobnost reševanja konfliktov. Ugotavlja možnosti za delovno kariero. Razvija odnos posameznik-podjetja-družba. | Vaja: oblikovanje firme podjetja. | |||
| PROIZVODNI DEJAVNIKI | 
 | 
 | 
 | |||
| 
 
 | 
 
 
 | Razvija odnos do dela. Razvija odnos do lastnine. Razvija zavest o strokovni odgovornosti v delovnem okolju. Razvija čut za ekonomičnost. | Vaja: prepoznavanje osnovnih in obratnih sredstev v vrtnariji. | |||
| STROŠKI | 
 | 
 | 
 | |||
| 
 
 
 
 | 
 
 
 
 
 
 | Krepi čut za odgovornost do dela;+. Krepi čut za natančnost. Razvija čut za ekonomičnost. Razvija podjetniško razmišljanje. | Vaja: prepoznavanje posameznih vrst stroškov v vrtnariji. Vaja: računanje lastne cene. Vaja: primerjanje lastne cene in prodajne cene izdelka. | |||
| KALKULACIJE | 
 | 
 | 
 | |||
| 
 
 | 
 
 
 | Razvija čut za natančnost. Razvija čut za ekonomičnost. 
 | Vaja: izdelovanje kalkulacij (primeri iz vrtnarstva). | |||
| MERILA ZA UGOTAVLJANJE USPEŠNOSTI POSLOVANJA | 
 | 
 | 
 | |||
| 
 
 
 
 | 
 | Razvija čut za natančnost. Pridobiva sposobnost reševanja konfliktov. Razvija osebno odgovornost. | Vaja: primeri posameznih meril uspešnosti poslovanja. | |||
| TRG IN TRŽENJE | 
 | 
 | 
 | |||
| 
 
 
 
 
 | 
 
 
 
 | Razvija sposobnost delovanja v določenih situacijah. Razvija sposobnost strokovne komunikacije s strankami. Razvija strokovnost. | Vaja: oblikovanje tržnega spleta. Vaja: oblikovanje reklame za vrtnarijo. | |||
| PRODAJA IN NABAVA | 
 | 
 | 
 | |||
| 
 
 | 
 
 
 | Zaveda se pomena natančnosti. Razvija sposobnost strokovne komunikacije s strankami. Razvija poklicno odgovornost. | Vaja: izdelava prodajne pogodbe. | |||
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Splošno:
Znanja tega predmeta nadgrajujejo znanja iz naslednjih predmetov:
matematika, družboslovje, računalništvo, vrtnarstvo, okrasne zelnate rastline, dendrologija, parkovno oblikovanje in načrtovanje, poslovna komunikacija in praktični pouk.
Konkretno:
| Znanja | Povezava s predmetom | |
| 
 | Predmet | Znanja | 
| Gospodarstvo in gospodarske enote | Družboslovje |  | 
| Proizvodni dejavniki | Okrasne zelnate rastline Splošno vrtnarstvo Dendrologija Praktični pouk |  | 
| Stroški | Krajinsko vrtnarstvo Splošno vrtnarstvo Praktični pouk |  | 
| Merila za ugotavljanje uspešnosti poslovanja | Matematika Računalništvo |  | 
| Trg in trženje | Splošno vrtnarstvo Krajinsko vrtnarstvo Poslovna komunikacija Praktični pouk |  | 
| Prodaja in nabava | Poslovna komunikacija Praktični pouk |  |