Izobraževalni program: VRTNAR (ds)
POSLOVNA KOMUNIKACIJA
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| Letnik | Oblike izobraževalnega dela | ||
| 
 | Teorija (ur) | Vaje (ur) | Skupaj (ur) | 
| 1. | 33 | 33 | 66 | 
| 2. | 
 | ||
| 3. | 
 | ||
| skupaj | 33 | 33 | 66 | 
* T - teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oz. projektno delo v skupinah, storitev.
Pri predmetu vajenec:
| INFORMATIVNI CILJI IN VSEBINA | FORMATIVNI CILJI | SOCIALIZACIJSKI CILJI | POSEBNOSTI V IZVEDBI | 
| ČLOVEK KOT OSEBNOST | Vajenec | Vajenec | |
|  |  | Razvija sposobnost opazovanja in prepoznavanja lastne osebnosti ter osebnosti drugih. | Praktične vaje (igranje vlog): prepoznavanje človeka kot osebnosti. | 
| POSLOVNA KOMUNIKACIJA | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Razvija sposobnost boljše komunikacije. Razvija sposobnost opazovanja poslovne uspešnosti. | Praktične vaje v urjenju komunikacije. | 
| NAČINI KOMUNICIRANJA | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Nauči se opazovati in spoznavati pomen nebesedne in besedne komunikacije. | Igranje vlog - opazovanje besedne in nebesedne komunikacije. | 
| KOMUNICIRANJE V POSLOVNIH SITUACIJAH | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Razvija sposobnost prilagajanja komunikacije različnim poslovnim ciljem. Razvija najrazličnejše spretnosti v poslovnih situacijah. | Vaje - poslovni razgovor, prodajni razgovor, reševanje reklamacij. Seminarske naloge (na osnovi velikega števila aktualne literature naredi vajenec vaje in seminarsko nalogo, ki jo predstavi sošolcem. | 
| DELO IN NJEGOVE ZAKONITOSTI | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Razvija pomembnost sodelovanja pri delu, natančnost, doslednost pri dajanju navodil za delo. | Igranje vloge: pomen uspešnosti delavca pri delu, konfliktna situacija. | 
| EKONOMSKA REKLAMA IN PROPAGANDA | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Razvije potrebo po spremljanju ekonomske propagande in reklame. Razvije sposobnost opazovanja. Seznanja se z novostmi in se tako dodatno izobražuje in usposablja. | Vaje: priprava reklame in ekonomske propagande iz svojega področja. | 
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Predmet se povezuje z znanjem strokovnih predmetov, z izkušnjami, pridobljenimi pri izvajanju praktičnega pouka ter s predmetom gospodarsko poslovanje.
| Znanja | Povezava s predmetom | |
| 
 | Predmet | Znanja | 
|  | Praktični pouk Gospodarsko poslovanje |  |