Izobraževalni program: VZDRŽEVALEC TEKSTILIJ (ds)
Sprejeto na 36.seji Strokovnega sveta za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 21. 1. 2000
PSIHOLOGIJA DELA
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| Letnik | Oblike izobraževalnega dela | ||
| 
 | Teorija (ur) | Vaje (ur) | Skupaj (ur) | 
| 1. | 
 | ||
| 2. | 32 | 32 | |
| 3. | 32 | 32 | |
| skupaj | 64 | 
 | 64 | 
* T - teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oz. projektno delo v skupinah, storitev.
Pri predmetu dijaki in dijakinje:
2. letnik
| Informativni cilji | Formativni cilji | Socializacijski cilji | Posebnosti v izvedbi | 
| Vajenci | Vajenci | ||
| Temelji človekovega delovanja |  | Razvijajo sposobnost sprejemanja drugačnosti in različnosti strank. Razvijajo sposobnost vživljanja v druge ljudi. Razvijajo tolerantnost. | |
| Struktura osebnosti |  | Se naučijo učinkovito komunicirati s stranko. | Igranje vlog (stranka, delavec v kemični čistilnici). | 
| Prepoznavanje osebnostnih lastnosti |  | Razvijajo spretnost vživljanja v druge. Razvijajo spretnost prilagajanja. | 
 | 
| Vedenje vzdrževalca tekstilij |  | Razvijajo komunikativnost. Razvijajo strokovno odgovornost in občutljivost do strank. | Igranje vlog (stranka, sprejem in izdaja izdelkov). | 
3. Letnik
| Informativni cilji | Formativni cilji | Socializacijski cilji | Posebnosti v izvedbi | 
| Vajenci | Vajenci | ||
| Reševanje konfliktnih situacij v odnosu s stranko |  | Razvijajo spretnost prilagajanja. Razvijajo spretnost vživljanja v druge. | Igra vlog | 
| Obrambni mehanizmi |  | Razvijajo spretnost prilagajanja. razvijajo tolerantnost. | |
| Prepoznavanje oblik človekove motivacije |  | Razvijajo spretnost opazovanja in vživljanja v stranko. | |
| Značilnosti, ki določajo uspeh pri delu |  | Se navajajo na učinkovito in kvalitetno delo. | |
| Pomen učenja in znanja za delavčevo uspešnost |  | Se naučijo ceniti svoje znanje in razvijati strokovno odgovornost. | |
| Vodenje in socialna klima |  | Razvijajo spretnost opazovanja. Razumejo pomembnost in potrebnost učinkovitega komuniciranja in dobrih medsebojnih odnosov med zaposlenimi za učinkovito delo. | 
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
| Znanja | Povezava s predmetom | |
| 
 | Predmet | Znanja | 
|  | Praktični pouk |  |