Izobraževalni program: GOSTINSKO–TURISTIČNI TEHNIK
Sprejeto na 44.seji SS za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 1. 12. 2000
TURIZEM
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| 
   Letnik  | 
  
   Oblike izobraževalnega dela  | 
 ||
| 
   
  | 
  
   Teorija (ur)  | 
  
   Vaje (ur)  | 
  
           Skupaj (ur)  | 
 
| 
   1.  | 
        
   
  | 
 ||
| 
   2.  | 
  
   70  | 
  
   35  | 
  
   105  | 
 
| 
   skupaj  | 
  
   70  | 
  
   35  | 
  
   105  | 
 
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V - vaje, individualno projektno delo oz. projektno delo v skupinah, storitev.
Dijaki:
| 
    Vsebine in informativni cilji  | 
   
    Formativni cilji  | 
   
    Socializacijski cilji  | 
   
    Posebnosti v izvedbi  | 
  
| 
   I. OSNOVE TURIZMA  | 
  
   Dijak  | 
  
   Dijak  | 
        |
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija pozitiven odnos do domače regije in domovine. Razvije občutek odgovornega in prijaznega ravnanja z ljudmi. Spozna pomen sodelovanja za uspešen razvoj turistične dejavnosti.  | 
  
   Zbiranje člankov, propagandnega materiala.  | 
 
| 
   II. TURIZEM V SLOVENIJI  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija sposobnost ravnanja in odločanja v prid varovanja okolja. Razvija sposobnost vrednotenja različnih družbenih vplivov na razvoj turizma. Razvija zavest o vlogi turizma pri svojem bodočem delu.  | 
  
   Vaja – turistični opis domačega kraja.  | 
 
| 
   III. DEDIŠČINA NA SLOVENSKEM  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija pozitiven odnos do dediščine. Oblikuje zavest o lastnem obstoju.  | 
  
   Ogled etnografske prireditve.  | 
 
| 
   IV. IZDELAVA ANIMACIJSKIH PROGRAMOV  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija kompleksen pogled na turizem in gostinsko-turistično ponudbo. Skrbi za dobro počutje gostov. Razvija podjetniško mišljenje.  | 
  
   Vaja: skupinsko delo in izdelava animacijskega programa. Individualna predstavitev in izvedba animacijskega programa  | 
 
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
| 
    Znanja  | 
   
    Povezava s predmetom  | 
  |
| 
    
  | 
   
    Predmet  | 
   
    Znanja  | 
  
| 
   | 
  
   Geografija  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Zgodovina  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Umetnost  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Tuji jezik  | 
  
   |