Izobraževalni program: RUDARSKI TEHNIK
Sprejeto na 62. seji Strokovnega sveta RS za poklicno in strokovno izobraževanje, 17. 12. 2002
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževanja dela:
| 
              
            
         Letnik  | 
      
              
            
         Oblike izobraževalnega dela  | 
    ||
| 
              
            
         Skupaj  | 
      
              
            
         Teorija  | 
      
              
            
         Vaje  | 
    |
| 
              
            
         1.  | 
      
              
            
         70  | 
      
              
            
         53  | 
      
              
            
         17  | 
    
| 
              
            
         Skupaj  | 
      
              
            
         70  | 
      
              
            
         53  | 
      
              
            
         17  | 
    
Dijaki:
| VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI | FORMATIVNI CILJI | SOCIALIZACIJSKI CILJI | POSEBNOSTI V IZVEDBI | 
| 
          
         ČLOVEK KOT OSEBNOST 
  | 
      
          
         Dijak: 
  | 
      
          
         Dijak: 
  | 
      
          
        
  | 
    
| 
          
         POSLOVNA KOMUNIKACIJA 
  | 
      
          
        
  | 
      
          
        
  | 
      
          
        
  | 
    
| 
          
         POSLOVNA KOMUNIKACIJA 
  | 
      
          
        
  | 
      
          
        
  | 
      
          
        
  | 
    
| 
          
         POSLOVNA KOMUNIKACIJA 
 
 
  | 
      
          
        
  | 
      
          
        
  | 
      
          
        
  | 
    
| 
          
         POSLOVNA KOMUNIKACIJA 
  | 
      
          
        
  | 
      
          
        
  | 
      
          
        
  | 
    
| 
          
         NAČINI KOMUNICIRANJA 
 
  | 
      
          
        
  | 
      
          
        
  | 
      
          
        
  | 
    
| 
          
         NAČINI KOMUNICIRANJA 
  | 
      
          
        
  | 
      
          
        
  | 
      
        
  | 
    
| 
          
         NAČINI KOMUNICIRANJA 
  | 
      
        
  | 
      
        
  | 
      
        
  | 
    
| 
          
         POGAJANJA 
  | 
      
          
        
  | 
      
          
        
  | 
      
        
  | 
    
Ustno, vaje.
Splošno:
Predmet se povezuje z znanjem strokovnih predmetov, z izkušnjami pridobljenimi pri izvajanju praktičnega pouka ter s predmetom ekonomika in gospodarsko poslovanje.
Konkretno:
| 
          
        
       ZNANJE  | 
    POVEZAVA S PREDMETOM | |
| 
          
        
       PREDMET  | 
    
          
        
       ZNANJE  | 
  |
      
  | 
    
          
        
       Z vsemi predmeti, še zlasti pa s praktičnim poukom, kjer je možnost sodelovanja v smeri pogovora, opazovanja, prepoznavanja večja zaradi metod in tehnik dela.  | 
    
      
  |