Izobraževalni program: TEHNIK ZDRAVSTVENE NEGE
Sprejeto na 43.seji Strokovnega sveta za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 10. 11. 2000
FARMAKOLOGIJA
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| 
   Letnik  | 
  
   Oblike izobraževalnega dela  | 
 ||
| 
   
  | 
  
   Teorija (ur)  | 
  
   Vaje (ur)  | 
  
   Skupaj (ur)  | 
 
| 
   1.  | 
        
   
  | 
 ||
| 
   2.  | 
  
   35  | 
        
   35  | 
 |
| 
   skupaj  | 
  
   35  | 
  
   
  | 
  
   35  | 
 
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V - vaje, individualno projektno delo oz. projektno delo v skupinah, storitev.
Dijak:
| 
    INFORMATIVNI CILJI IN VSEBINE  | 
   
    FORMATIVNI CILJI  | 
   
    Socializacijski cilji  | 
   
    Posebnosti v izvedbi  | 
  
| 
   Splošna farmakologija  | 
  
   Dijak  | 
  
   Dijak  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Sprejme medikamentozno terapijo kot pomen BIOLOGIJA IN MIKROBIOLOGIJA in del zdravstvene oskrbe pacienta.  | 
        |
| 
   | 
  
   | 
  
   Oblikuje odnos do farmakoloških raziskav novih zdravil in kliničnega preizkušanja le-teh.  | 
  
   Ogled lekarne v hospitalu in na odddelku.  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvije in utrjuje odgovornost pri aplikaciji zdravila bolnikom.  | 
        |
| 
   | 
  
   | 
  
   Razume dinamiko vstopa in učinkovanja zdravila v človeku.  | 
        |
| 
   | 
  
   | 
  
   Se zave kompleksnosti delovanja zdravil in motivacije za pravilno vzgojo pacienta.  | 
        |
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvije potrebo za stalnim opazovanjem bolnika in tesnim stikom z bolnikom. Razvije skrben in pozoren odnos do pacienta.  | 
        |
| 
   Specialna farmakologija  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
         
           
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
        ||
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvije odnos do bolnika: Razume tegobe, ki so posledica terapije. Je motiviran za izogibanje in opuščanje razvad, ki bi lahko vodile v odvisnost.  | 
        |
| 
   | 
        
   Razvije sposobnost hitrega ukrepanja v urgentnih stanjih intoksikacije.  | 
        
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
| 
    Znanja  | 
   
    Povezava s predmetom  | 
  |
| 
    
  | 
   
    Predmet  | 
   
    Znanja  | 
  
| 
   | 
  
   Biologija in mikrobiologija 1. in 2.letnik  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Osnove kliničnih predmetov 2.letnik  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Biologija in mikrobiologija 2.letnik Osnove kliničnih predmetov 2.letnik  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Osnove kliničnih predmetov 2.letnik Biologija in mikrobiologija 2.letnik  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Osnove kliničnih predmetov 2.letnik Biologija in mikrobiologija 1. In 2.letnik  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Biologija in mikrobiologija 1.letnik Anatomija in fiziologija 1.letnik  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Biologija in mikrobiologija 1.letnik Osnove kliničnih predmetov 2.letnik  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Osnove kliničnih predmetov 2.letnik  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Zdravstvena nega in prva pomoč 2.letnik Etika in psihologija 2. Letnik  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Zdravstvena nega in prva pomoč 1.letnik  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Zdravstvena nega in prva pomoč 1.letnik  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Etika in psihologija 2.letnik Zdravstvena nega in prva pomoč 2.letnik  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Zdrava prehrana in dietetika 1.letnik  | 
  
   |