Izobraževalni program: VRTNARSKI TEHNIK
Sprejeto na 53. seji Strokovnega sveta za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 30. 11. 2001
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| 
   Letnik  | 
  
   Oblike izobraževalnega dela  | 
  
   Vaje z delitvijo***  | 
 ||
| 
   
  | 
  
   Teorija (ur)  | 
  
   Vaje (ur)  | 
  
   Skupaj (ur)  | 
  
   
  | 
 
| 
   1.  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   2.  | 
  
   16  | 
  
   52  | 
  
   68  | 
  
   52  | 
 
| 
   skupaj  | 
  
   16  | 
  
   52  | 
  
   68  | 
  
   
  | 
 
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V - vaje, individualno projektno delo oz. projektno delo v skupinah, storitev;
*** delitev dijakov v skupine.
Pri predmetu dijak:
° dopolni in nadgradi svoje temeljno znanje iz računalništva in informatike
° spozna vlogo in pomen informacije in informacijske tehnologije v sodobni družbi
° razvija sposobnosti za učinkovito in estetsko oblikovanje in posredovanje informacij
° zna izdelati preglednice in grafične prikaze podatkov za potrebe stroke
° se nauči s pomočjo računalniške in prezentacijske opreme pripraviti in predstaviti svoje delo
° spozna možnosti uporabe računalniške opreme v vrtnarstvu in cvetličarstvu
° zna uporabljati informacijske storitve interneta
° razvija sposobnosti učinkovitega in uspešnega iskanja, vrednotenja, hranjenja, obdelave in uporabe aktualnih podatkov
° se nauči iskati in uporabljati informacije s področja vrtnarske in cvetličarske stroke na internetu in drugih elektronskih medijih
° razvije smisel za natančno in interdisciplinarno delo
° razvije tehnično kulturo in smisel za izdelavo kakovostnih izdelkov in storitev
° spremlja razvoj informacijske tehnologije, razvija pravilen odnos do varovanja lastnine (avtorske pravice) in osebnosti (zaščita podatkov)
° razvija komunikacijske spretnosti in samostojnost.
|  
           VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI  | 
         
           FORMATIVNI CILJI  | 
         
           SOCIALIZACIJSKI CILJI  | 
         
           POSEBNOSTI V IZVEDBI  | 
      
|  
           Dijak  | 
         
           Dijak  | 
         
           Dijak  | 
         
           
  | 
      
|  
           GRAFIČNA PREDSTAVITEV INFORMACIJ  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
      
|  
           | 
         
           | 
         
           Se zaveda možnosti uporabe računalnika pri strokovnem delu. Razvija občutek za ocenjevanje zahtevnosti.  | 
         
           Demonstracija: Vaja:  | 
      
|  
           ZVOČNA PREDSTAVITEV INFORMACIJ  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
      
|  
           | 
         
           | 
         
           Se zave možnosti uporabe zvoka pri predstavitvi informacij. Razvija čut za kakovost zvoka.  | 
         
           Demonstracija: Vaja:  | 
      
|  
           RAČUNALNIŠKA OMREŽJA  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
      
|  
           | 
         
           | 
         
           Razvija sposobnost povezovanja. Razvija spretnost iskanja podatkov.  | 
         
           Demonstracija: Vaja:  | 
      
|  
           PREGLEDNICE  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
      
|  
           | 
         
           | 
         
           Se zave, da preglednice poenostavijo preračunavanje in prikažejo podatke v preglednejši obliki. Razvija sposobnost obdelave večje količine podatkov v krajšem času  | 
         
           Demonstracija: Vaja:  | 
      
|  
           PREDSTAVITEV RAČUNALNIŠKEGA PROGRAMA  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
      
|  
           | 
         
           | 
         
           Razvija sposobnost za komuniciranje v skupini. Se motivira za iskanje rešitev in samoizobraževanje. Krepi odgovornost sodelovanja v skupini.  | 
         
           Vaja:  | 
      
|  
           PREDSTAVITEV INFORMACIJ V SVETOVNEM SPLETU  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
      
|  
           | 
         
           | 
         
           Se motivira za iskanje informacij in samoizobraževanje. Krepi odgovornost sodelovanja v skupini. Razvija sposobnost za ocenjevanje in vrednotenje lepega. Se motivira za izdelavo oblikovno dovršenih predstavitev z računalnikom.  | 
         
           Vaja:  | 
      
|  
           UPORABA RAČUNALNIŠKE TEHNOLOGIJE V STROKI  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
      
|  
           
  | 
         
           
 
  | 
         
           Se zave pomena novih tehnologij. Razvija potrebo po vseživljenjskem učenju. 
  | 
         
           Demonstracija: 
  | 
      
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje
° pisno (vaje)
° ustno.
| 
    Znanja  | 
   
    Povezava s predmetom  | 
  |
| 
    Predmet  | 
   
    Znanje  | 
  |
| 
   Računalniška grafika Vektorska grafika Preglednice  | 
  
   Aranžerstvo Krajinsko vrtnarstvo Matematika  | 
  
   |