Izobraževalni program: ŽIVILSKI TEHNIK
Sprejeto na 44.seji Strokovnega sveta za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 1. 12. 2000
ORGANIZACIJA IN VODENJE
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| 
   Letnik  | 
  
   Oblike izobraževalnega dela  | 
 ||
| 
   
  | 
  
   Teorija (ur)  | 
  
   Vaje (ur)  | 
  
   Skupaj (ur)  | 
 
| 
   1.  | 
        
   
  | 
 ||
| 
   2.  | 
  
   60  | 
  
   10  | 
  
   70  | 
 
| 
   skupaj  | 
  
   60  | 
  
   10  | 
  
   70  | 
 
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V - vaje, individualno projektno delo oz. projektno delo v skupinah, storitev.
Dijak:
| 
    VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI  | 
   
    FORMATIVNI CILJI  | 
   
    Socializacijski cilji  | 
   
    Posebnosti v izvedbi  | 
  
| 
   TEMELJI ORGANIZACIJE  | 
  
   Dijak  | 
  
   Dijak  | 
        |
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvije sposobnost opazovanja organizacije v sodobni družbi. Razvije zavest o pomenu organizacije in menedžmenta v podjetju. Usvaji pomen temeljnih pojmov organizacije in poslovnega odločanja.  | 
  
   Vaja: organiziranje šolske zabave.  | 
 
| 
   TEMELJNI POSTOPKI V GOSPODARSKIH IN DRUŽBENIH DEJAVNOSTIH  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvije pravilen odnos do različnosti med proizvodnimi procesi. Se zave pomena različnih načinov proizvodnje.  | 
  
   Ogled: obisk podjetij z različnimi načini proizvodnje.  | 
 
| 
   ČLOVEK KOT DEJAVNIK DELOVNEGA PROCESA  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvije čut odgovornosti do dela. Se zave pomena motivacije in medosebnih odnosov za uspešno delo. Krepi čut odgovornosti do varnosti pri delu. Razvije ekološko zavest v delovnem procesu. Razvije sposobnost komuniciranja.  | 
  
   Vaja: izdelava plakata na temo "vplivi na človekovo delo in učinek dela".  | 
 
| 
   ŠTUDIJ DELA  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Se zave lastne ustvarjalnosti, poklicne odgovornosti in sistematičnosti. Razvije občutek varčnosti in pripadnosti.  | 
        |
| 
   VODENJE  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Usvoji pomen timskega dela. Razvije čut odgovornosti, zanesljivosti, osebne odgovornosti, tolerantnosti, pripadnosti in inovativnosti.  | 
  
   Vaja: "igra vlog" organiziranega in neorganiziranega vodje.  | 
 
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
| 
    Znanja  | 
   
    Povezava s predmetom  | 
  |
| 
    
  | 
   
    Predmet  | 
   
    Znanja  | 
  
| 
   | 
  
   Podjetništvo Gospodarsko poslovanje Praktični pouk  | 
  
   |