Izobraževalni program: ŽIVILSKI TEHNIK
Sprejeto na 44.seji Strokovnega sveta za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 1. 12. 2000
Računalništvo
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| 
   Letnik  | 
  
   Oblike izobraževalnega dela  | 
 ||
| 
   
  | 
  
   Teorija (ur)  | 
  
   Vaje (ur)  | 
  
   Skupaj (ur)  | 
 
| 
   1.  | 
        
   
  | 
 ||
| 
   2.  | 
  
   18  | 
  
   52  | 
  
   70  | 
 
| 
   skupaj  | 
  
   18  | 
  
   52  | 
  
   70  | 
 
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V - vaje, individualno projektno delo oz. projektno delo v skupinah, storitev.
Dijak:
| 
    VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI  | 
   
    FORMATIVNI CILJI  | 
   
    Socializacijski cilji  | 
   
    Posebnosti v izvedbi  | 
  
| 
   Dijak  | 
  
   Dijak  | 
  
   Dijak  | 
        |
| 
   | 
  
   | 
  
   Se zave pomena novih tehnologij. sprejme potrebo po vseživljenjskem učenju.  | 
  
   Vaja: priprava opisov živil v urejevalniku besedila. Demonstracija: programi za dokumentacijo v poslovanju.  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razume pomembnost povezovanja različnih znanj in spretnosti. spoznavanje sodobnih pripomočkov za delo.  | 
  
   Vaja: Ogled: računalniško podprte živilske proizvodnje. Demonstracija uporabe računalniško podprtih naprav na šoli (peči, tehtnice,…).  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvije radovednost. Razvije motivacijo za uporabo sodobnih virov informacij.  | 
  
   Prikaz: uporaba različnih brskalnikov. Vaja: iskanje z iskalnimi strežniki.  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Želi poglobiti strokovna znanja.  | 
  
   Prikaz: delo s preglednicami  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Se zave pomena nazornosti in natančnosti.  | 
  
   Vaja: delo s preglednicami  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Sprejme osebno odgovornost za kakovostno delo in izdelke.  | 
  
   Vaja:  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Se zave potrebe po racionalizaciji in zmanjševanju stroškov pri poslovanju. razvije poklicno pripadnost in identifikacijo.  | 
  
   Vaja: kalkulacije (klasični izračuni in s pomočjo računalnika).  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razume pomen jasnih in razumljivih navodil.  | 
  
   Prikaz: računalniško oblikovanje tehnoloških navodil in receptur. Vaja: priprava dokumentov z računalnikom.  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Se zave pomena predstavitev. se zave pomena estetskega izgleda opravljenega dela.  | 
  
   Vaja: oblikovanje rezultatov za predstavitev.  | 
 
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
| 
    Znanja  | 
   
    Povezava s predmetom  | 
  |
| 
    
  | 
   
    Predmet  | 
   
    Znanja  | 
  
| 
   | 
  
   Podjetništvo Tehnologija Praktični pouk  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Tehnologija Praktični pouk  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Tehnologija Praktični pouk Tuji jezik  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Prehrana  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Tehnologija Praktični pouk  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Tehnologija Praktični pouk Podjetništvo  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Podjetništvo  | 
  
   |