Izobraževalni program: ŽIVILSKI TEHNIK OPERATER
Sprejeto na 17.seji SS za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 9. 7 1998
SOCIALNA PSIHOLOGIJA
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| 
   Letnik  | 
  
   Oblike izobraževalnega dela  | 
 ||
| 
   
  | 
  
   Teorija (ur)  | 
  
   Vaje (ur)  | 
  
           Skupaj (ur)  | 
 
| 
   4.  | 
  
   64  | 
  
   6  | 
  
   70  | 
 
| 
   5.  | 
        
   
  | 
 ||
| 
   skupaj  | 
  
   64  | 
  
   6  | 
  
   70  | 
 
** V- vaje, individualno projektno delo oz. projektno delo v skupinah, storitev.
Pri predmetu dijaki:
| 
    Vsebine in informativni cilji  | 
   
    Formativni cilji  | 
   
    Socializacijski cilji  | 
   
    Posebnosti v izvedbi  | 
  
| 
   UVOD  | 
  
   Dijaki  | 
  
   Dijaki  | 
        |
| 
   | 
  
   | 
  
   Pridobijo motivacijo za delo. Spoznajo pomen socialne psihologije za razumevanje osebnosti.  | 
        |
| 
   SOCIALNA PSIHOLOGIJA  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   OSEBNOST  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Zavedajo se bistva človekove osebnosti. Pridobljeno znanje jim olajša komunikacijo. Empatija jim postaja bližja. V sebi začnejo razvijati sposobnosti in lastnosti za delo z ljudmi.  | 
  
   Vaja: odkrivanje človekove osebnosti.  | 
 
| 
   STALIŠČA, VREDNOTE, STEREOTIPI  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Zavestno se odrekajo stereotipom. Prenašajo pozitivne vrednote na sodelavce. Razvijajo skupinski duh.  | 
        |
| 
   MOTIVACIJA  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Zavedajo se motivacije in jo prenašajo na druge  | 
  
   Vaja: kaj motivira?  | 
 
| 
   DOGAJANJE V MALIH SKUPINAH  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvijajo tekmovalni duh, razvijajo pri sebi in pri sodelavcih čut odgovornosti.  | 
  
   Vaja: igranje vlog - prepoznavanje vlog v skupini in njihova vloga.  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Zavedajo se pomembnosti skupinskega in teamskega dela.  | 
        |
| 
   VELIKE SKUPINE IN MNOŽICE  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Prenašajo znanje o dogajanjih v skupinah, o škodljivosti govoric. Poudarjajo pomen posameznika kot sestavino množic – skupine.  | 
        |
| 
   VODJA  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvijajo pri sodelavcih čut odgovornosti do vodij. Vzpodbujajo v konkretnih situacijah tako demokratični kot avtoritativni način vodenja.  | 
  
   Vaja: prepoznavanje tipov vodij.  | 
 
| 
   POGAJANJA  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvijajo občutek pomembnosti posameznika. Zavedajo se, da je posameznik v procesu dela aktivni udeleženec.  | 
  
   Vaja: pogajanja - igranje vlog.  | 
 
| 
   KOMUNICIRANJE  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   S pravilno komunikacijo poudarjajo enakost udeležencev v procesih.  | 
  
   
  | 
 
| 
   PSIHOLOGIJA DELA  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvijajo motivacijo za delo, tekmovalnost, kritičnost. Ustvarja vzdušje delavnosti. Spoznajo škodljivost neodgovornosti, netočnosti,....  | 
  
   Vaja: prepoznavanje problemov.  | 
 
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
| 
    Znanja  | 
   
    Povezava s predmetom  | 
  |
| 
    
  | 
   
    Predmet  | 
   
    Znanja  | 
  
| 
   | 
  
   Podjetništvo  | 
  
   | 
 
| 
   | 
          
   | 
 |
| 
   | 
          
   | 
 |
| 
   | 
          
   | 
 |
| 
   | 
          
   | 
 |
| 
   | 
          
   | 
 |
| 
   | 
          
   | 
 |