Izobraževalni program: FOTOGRAFSKI TEHNIK
Sprejeto na 36.seji SS za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 14. 1. 2000
FILMSKA IN TELEVIZIJSKA TEHNIKA
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
|
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
|
1. |
|
||
|
2. |
50 |
20 |
70 |
|
3. |
|
||
|
4. |
|
||
|
skupaj |
50 |
20 |
70 |
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oz. projektno delo v skupinah, storitev.
Pri predmetu dijak:
|
Vsebine in informativni cilji |
Formativni cilji |
Socializacijski cilji |
Posebnosti v izvedbi |
|
EKSPERIMENTI ZA ZAZNAVO GIBANJA |
Dijak |
Dijak |
|
|
|
|
Razume povezanost zaznave očesa in pripomočkov za zaznavo gibanja. |
Zbiranje strokovnih člankov. |
|
PRVI FILMI |
|
|
|
|
|
|
Zave se pomembnosti očesa v zaznavi gibanja. Zaveda se pomena odkritja filma. |
Zbiranje strokovnih člankov. Seminarska naloga |
|
ZVOČNI FILM |
|
|
|
|
|
|
Zave se pomena tona pri filmu. Oblikuje odnos do kvalitete tona. |
Zbiranje strokovnih člankov. |
|
VSEBINE INFORMACIJ |
|
|
|
|
|
|
Pridobi odgovoren odnos do snemalne opreme. Zave se možnosti, ki jih nudi snemalna oprema. |
Zbiranje strokovnih člankov in prospektov. Primerjava podatkov. |
|
TELEVIZIJSKI SISTEMI |
|
|
|
|
|
|
Spozna povezanost TV sistemov. Zave se pomena povezav TV informacijskega sistema. |
Zbiranje strokovnih člankov. Seminarska naloga |
|
VIDEOKAMERA |
|
|
|
|
|
|
Spozna možnosti uporabe TV kamere. Spozna napake in prednosti sistemov. |
Zbiranje strokovnih člankov. |
|
PROJEKCIJA SLIKE |
|
|
|
|
|
|
Zaveda se škodljivega vpliva opreme na okolje. Zaveda se možnosti izrabe opreme. Razvije občutek za uporabo opreme. |
Zbiranje strokovnih člankov. Seminarska naloga |
|
VIDEOZAPIS |
|
|
|
|
|
|
Zaveda se pomena uporabe videozapisa. Zaveda se možnega ekološkega vpliva na okolje. Oblikuje svoj odnos do medija in opreme. |
Zbiranje strokovnih člankov. Seminarska naloga |
|
SNEMANJE IN MONTAŽA |
|
|
|
|
|
|
Zaveda se možnosti vpliva manipulacij s posneto sliko. Zaveda se pomena izbora opreme. Razvija odgovoren odnos v komuniciranju in pristopu k objektu snemanja. |
Priprava snemalnega načrta. |
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
|
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
|
Predmet |
Znanja |
|
|
Fotografska tehnika |
|
|
|
Novi mediji |
|
|
|
Fotografsko snovanje |
|