Izobraževalni program: TURISTIČNI TEHNIK
Sprejeto na 35. seji Strokovnega sveta za poklicno izobraževanje, dne 14. 1. 2000
UMETNOSTNA ZGODOVINA
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
|
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
|
1. |
|
||
|
2. |
|
||
|
3. |
|
||
|
4. |
60 |
8 |
68 |
|
skupaj |
60 |
8 |
68 |
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V - vaje, individualno projektno delo oz. projektno delo v skupinah, storitev.
Pri predmetu dijaki:
|
Vsebine in informativni cilji |
Formativni cilji | Socializacijski cilji | Posebnosti v izvedbi | |||
|
Dijaki |
Dijaki | Dijaki | ||||
|
Uvod v predmet umetnostna zgodovina |
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|||
|
Prazgodovinska umetnost |
|
|
|
|||
|
|
|
|
||||
|
Paleolitska umetnost |
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|||
|
Neolitska umetnost |
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|||
|
Umetnost kovinskih obdobij |
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|||
|
Umetnost starih civilizacij |
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|||
|
Mezopotamska umetnost |
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|||
|
Egipčanska umetnost |
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|||
|
Antična umetnost |
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|||
|
Egejska umetnost |
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|||
|
Grška umetnost |
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|||
|
Etruščanska umetnost |
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|||
|
Rimska umetnost |
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|||||
|
Starokrščanska umetnost |
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|||
|
Bizantinska umetnost |
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|||
|
Umetnost zgodnjega srednjega veka |
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|||
|
Karolinška in otonska umetnost |
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|||
|
Umetnost visokega srednjega veka |
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|||
|
|
||||||
|
Romanska umetnost |
|
|||||
|
|
|
|
|
|||
|
Gotska umetnost |
|
|||||
|
|
|
|
|
|||
|
Umetnost novega veka |
|
|||||
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|||||
|
Manierizem |
|
|||||
|
|
|
|
|
|||
|
Baročna umetnost |
|
|||||
|
|
|
|
|
|||
|
Rokokojska umetnost |
|
|||||
|
|
|
|
|
|||
|
Klasicizem |
|
|||||
|
|
|
|
|
|||
|
Umetnost 19. stoletja |
|
|||||
|
|
|
|
|
|||
|
Romantika |
|
|||||
|
|
|
|
|
|||
|
Realizem |
|
|||||
|
|
|
|
|
|||
|
Impresionizem |
|
|||||
|
|
|
|
|
|||
|
Neoimpresionizem in postimpresionizem |
|
|||||
|
|
|
|
||||
|
Historicizem |
|
|||||
|
|
|
|
|
|||
|
Secesija |
|
|||||
|
|
|
|
|
|||
|
Umetnost 20. stoletja |
|
|||||
|
|
|
|
|
|||
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Ustna ocena vsebuje teoretično znanje in pa prepoznavanje umetnostnih spomenikov, njihovo predstavitev in umestitev v čas in prostor ter stilno opredelitev s pomočjo slikovnega materiala. Dijaki imajo možnost, da se njihovo znanje preveri tudi s pripravo referatov, seminarskih nalog, poročil o ogledih in samostojno pripravo vodenja z ogledom enega ali več umetnostnih spomenikov.
Predlagane vsebine se povezujejo z znanji strokovnih predmetov in večino humanističnih, družboslovnih in jezikovnih predmetov.
|
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
|
Predmet |
Znanja |
|
|
Umetnost (1. Letnik) Geografija Zgodovina Slovenščina Tuji jeziki Turizem Psihologija |
|
|
|
Zgodovina Geografija |
|
|
|
Zgodovina Geografija Slovenščina |
|
|
|
Zgodovina Geografija Slovenščina Osnove turizma Ekonomija |
|
|
|
Zgodovina Osnove turizma Geografija |
|
|
|
Zgodovina Geografija Slovenščina Tuji jeziki |
|
|
|
Zgodovina Geografija Slovenščina Osnove turizma Tuji jeziki |
|
|
|
Zgodovina Geografija Osnove turizma Slovenščina Tuji jeziki |
|
|
|
Osnove turizma Zgodovina Psihologija Slovenščina Tuji jeziki Ekonomija |
|
|
|
Zgodovina Osnove turizma Slovenščina Tuji jeziki Psihologija |
|