Izobraževalni program: POMOČNIK GOSPODINJE - OSKRBNICE
OSKRBA NA DOMU
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| Letnik | Oblike izobraževalnega dela | ||
| 
 | Teorija (ur) | Vaje (ur) | Skupaj (ur) | 
| 1. | 70 | 35 | 105 | 
| 2. | 70 | 35 | 105 | 
| 3. | 
 | ||
| skupaj | 140 | 70 | 210 | 
Dijaki:
1. letnik
| VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI | FORMATIVNI CILJI | SOCIALIZACIJSKI CILJI | POSEBNOSTI V IZVEDBI | 
| ZDRAVJE IN ZDRAVO ŽIVLJENJE | 
 
 | So odgovorni, dosledni. | |
| BOLEZNI | 
 
 
 | So odgovorni, dosledni, informirani. | |
| ZDRAVJE IN VARNOST | 
 
 
 
 
 
 
 
 | So odgovorni, dosledni. | Seminarji. | 
| STANOVANJE | 
 
 
 
 
 
 
 
 | Razvijajo estetsko zavest, kreativnost, ustvarjalnost. Zavedajo se pomena naravnih materialov. | Seminarji, vaje. | 
| STANOVANJSKA OPREMA | 
 
 
 | Razvijajo estetsko zavest, kreativnost in ustvarjalnost. | |
| OPREMLJANJE PROSTOROV | 
 
 | Razvijajo estetski čut ter čut za kombinatoriko. | Vaje. | 
| MATERIALI V STANOVANJU | 
 
 
 | Razvijajo estetski in ekološki čut, Se zavedajo pomena naravnih materialov. | Seminarji, vaje. | 
| ENERGIJA | 
 
 
 
 
 | Razvijajo ekološko zavest. Se zavedajo pomena varčnosti. | Seminarji, vaje. | 
| RASTLINE IN DOMAČE ŽIVALI V BIVALNEM OKOLJU | 
 
 
 
 
 
 | Razvijajo estetski čut, kreativnost in ekološko zavest ter humanost do živali. | Seminarji, vaje. | 
| VZDRŽEVANJE BIVALNEGA OKOLJA | 
 
 
 
 
 | Razvijajo natančnost ter estetsko zavest. | Seminarji, vaje. | 
| ČIŠČENJE STANOVANJSKIH PROSTOROV | 
 
 
 | Razvijajo natančnost, strokovnost, estetsko ter ekološko zavest. | Ogled predstavitve čiščenja čistilnega servisa. | 
| ČIŠČENJE RAZLIČNIH PREDMETOV IN MATERIJALOV | 
 
 
 
 
 | Razvijajo natančnost, strokovnost, estetsko in ekološko zavest. | Seminarji, vaje. | 
2. letnik
| VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI | FORMATIVNI CILJI | SOCIALIZACIJSKI CILJI | POSEBNOSTI V IZVEDBI | 
| OSKRBA NA DOMU | 
 
 
 
 
 | Razvijajo čut odgovornosti,sposobnost odločanja, komunikativnost, strpnost ter spoštovanje. | Obisk doma ostarelih in zavoda oseb s posebnimi potrebami. | 
| UREDITEV OSKRBOVANČEVEGA BIVALNEGA PROSTORA | 
 
 
 
 
 
 | Razvijajo čut za urejeno, zdravo in čisto bivalno okolje. | Vadijo premikanje in premeščanje bolnika (na sošolcih). | 
| SPREMLJANJE VAROVANCA | 
 
 
 
 
 
 
 | Razvijajo sposobnost verbalne in neverbalne komunikacije. Razvijajo sposobnosti zaznavanja potreb sočloveka in odzivanje nanje. | Seminarji, vaje. | 
| POSEBNE POTREBE NA DOMU | 
 
 
 
 
 
 | Razvijajo delovno odgovornost, Razvijajo kreativen odnos do uporabe prostega časa. | |
| SKRB ZA ZDRAVJE OTROK | 
 
 
 
 
 | Razvijajo delovno odgovornost. | Previjanje in kopanje dojenčka - lutke. | 
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Splošno:
Znanja tega predmeta nadgrajujejo znanja naslednjih predmetov: družboslovje, gospodinjstvo, poznavanje tekstilij-
Konkretno:
| Znanja | Povezava s predmetom | |
| 
 | Predmet | Znanja | 
|  | Gospodinjstvo |  | 
|  | Gospodinjstvo |  | 
|  | Poznavanje tekstilij |  | 
|  | Družboslovje |  | 
|  | Družboslovje |  | 
|  | Gospodinjstvo |  | 
|  | Gospodinjstvo Poznavanje tekstilij |  | 
|  | Družboslovje |  |