Izobraževalni program: POMOČNIK GOSPODINJE - OSKRBNICE
PRAKTIČNI POUK - kuhanje in strežba
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| Letnik | Oblike izobraževalnega dela | ||
| 
 | Teorija (ur) | Vaje (ur) | Skupaj (ur) | 
| 1. | 140 | 140 | |
| 2. | 140 | 140 | |
| 3. | 102 | 102 | |
| skupaj | 
 | 382 | 382 | 
Dijaki:
1. letnik
| VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI | FORMATIVNI CILJI | SOCIALIZACIJSKI CILJI | POSEBNOSTI V IZVEDBI | |||
| UČNA KUHINJA IN DELOVNI PROSTORI | Dijaki: | Dijaki: | ||||
| 
 
 
 
 | 
 
 | Se zaveda pomembnosti razporeditve kuhinjskih prostorov, pripomočkov in opreme. Upoštevajo priporočila za varčevanje. | Ogled obrata za pripravo hrane. | |||
| HIGIJENA V KUHINJI | 
 | 
 | 
 | |||
| 
 
 | 
 
 
 
 
 
 
 | Zaveda se pomena pravilnega vzdrževanja higiene v kuhinji in strogega ločevanja čistih in nečistih del. Razvija natančnost in občutek za varčnost. Razvija ekološke zavesti. | ||||
| SPOZNAVANJE STREŽNEGA INVENTARJA | 
 | 
 | 
 | |||
| 
 
 
 
 
 | 
 
 
 
 | Razvija čut za omizno kulturo in lepo vedenje. Razvija komunikativnost, inovativnost. Razvija čut za higijeno. | Ogled restavracije. | |||
| MEHANSKA OBDELAVA ŽIVIL | 
 | 
 | 
 | |||
| 
 | 
 
 
 
 | Razvija si odnos do ravnanja z živili. Razvija varčnost, vztrajnost, natančnost, občutek za estetiko. Razvija ročne spretnosti. | ||||
| REDNI DNEVNI OBROKI | 
 | 
 | 
 | |||
| 
 
 | 
 
 
 
 
 
 | Razvija čut za natančnost. ·razvija čut za estetski videz. Razvija ročne spretnosti. Ravna odgovorno z živili. | Ogled samopostrežnega zajtrka | |||
| TOPLOTNA OBDELAVA ŽIVIL | 
 | 
 | 
 | |||
| 
 | 
 
 
 
 | Razviti mora delovno odgovornost za varno delo Pridobiti si mora skrben odnos do ravnanja s toplotnimi napravami Razvija čut za estetiko, oblikovaje, natančnost, vztrajnost, kreativnost | Vaje: priprava enostavnih jedi. | |||
| PRIPRAVA MALICE | 
 | 
 | 
 | |||
| 
 
 
 | 
 
 
 
 
 
 | Razvija ročne spretnosti. Se privaja na delo v skupini. Razvija odgovoren odnos do dela. Razvija čut za lepo. Razvija lastno inovativnost. | Vaje : pripravljanje in serviranje hladnih in toplih začetnih jedi. | |||
| ZAČETNE JEDI | 
 | 
 | 
 | |||
| 
 
 | 
 
 
 
 
 | Pri delu je natančen, kreativen. Razvija čut za estetiko in oblikovanje. | ||||
| JUHE, JUŠNE ZAKUHE, JUŠNI VLOŽKI | 
 
 
 
 | Si razvija sposobnost za skupinsko delo in medsebojno komuniciranje. | Vaje: pripravljanje enostavnih juh, jušnih zakuh, vložkov in enolončnic. | |||
| MESNE JEDI | 
 | 
 | 
 | |||
| 
 | 
 
 
 
 
 | Razvija čut odgovornosti do dela in strokovnega pristopa k delu. Občutek za natančnost, vstrajnost. | Vaje: priprava enostavnih mesnih jedi. | |||
2. letnik
| VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI | FORMATIVNI CILJI | SOCIALIZACIJSKI CILJI | POSEBNOSTI V IZVEDBI | |||
| SPOŠNO O RIBAH | Dijak(i): | Dijak(i): | 
 | |||
| 
 | 
 
 
 | Razvija natančnost, varčnost, ustvarjalnost, občutek za estetiko | Vaje: priprava rib na različne toplotne načine (kuhanje, pečenje, dušenje, cvrenje) | |||
| PRILOGE | 
 | 
 | 
 | |||
| 
 
 | 
 
 | Razvija ustvarjalnost, natančnost, vztrajnost, občutek za estetiko Razvija ročne spretnosti pri pripravi prilog | Vaje: pripravljanje in serviranje prilog | |||
| ZELENJAVNE JEDI SOLATE | 
 
 
 
 | Zaveda se pomembnosti upoštevanja higienskih predpisov Pri delu je ustvarjalen, natančen Razvija ustrezen odnos do živil bogatih z vitamini in mineralnimi snovmi | Vaje: načini priprave zelenjavnih jedi, delitev solat, solatni prelivi. | |||
| SLADICE | 
 | 
 | 
 | |||
| 
 
 
 | 
 
 | Osvoji ustrezen odnos do dela z živili, orodjem, stroji. Razvija občutek za estetiko, natančnost. | Vaje: priprava enostavnejših sladic in dekoracija. | |||
| PEKA KRUHA | 
 | 
 | 
 | |||
| 
 
 | 
 
 
 
 | Delo v skupini. Ravna odgovorno z živili. Razvija čut za estetski videz. | Vaje: ogled pekarne. | |||
| PEKA DROBNEGA PECIVA | 
 | Je odgovoren za svoje delo. | ||||
| KONZERVIRANJE IN PREDELAVA SADJA | 
 | 
 | 
 | |||
| 
 
 
 
 | 
 
 
 | Delo v skupini. Ravna odgovorno z živili Razvija čut za estetski videz. | ||||
| KONZERVIRANJE IN PREDELAVA VRTNIN | 
 | 
 | 
 | |||
| 
 
 
 | 
 
 
 | Razvija skrbnost. Razvija čut za natančnost. Ravna odgovorno z živili. Pridobi ekološko zavest. Ravna odgovorno z živili. | ||||
3. letnik
| VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI | FORMATIVNI CILJI | SOCIALIZACIJSKI CILJI | POSEBNOSTI V IZVEDBI | 
| NAČINI STREŽBE - PRIPRAVA POGRINJKOV | Dijaki: | Dijaki: | 
 | 
|  |  | Razvija odgovornost do dela, smisel za estetiko, odgovornost do inventarja. | 
 | 
| DIŠAVNICE IN ZAČIMBE |  | 
 | |
| KVARJENJE ŽIVIL |  | Pridobiva občutek odgovornosti za zdravje ljudi pri pripravi s hrano. | 
 | 
| RAVNANJE S KUHANO HRANO |  | Razvija odnos do ravnanja z živili in kuhano hrano. | 
 | 
| PRIPRAVA KOSILA | 
 | 
 | 
 | 
|  | 
 | Razvije odgovornost do dela. | 
 | 
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Splošno:
Znanja tega predmeta nadgrajujejo znanja iz predmeta gospodinjstvo.
Konkretno:
| Znanja | Povezava s predmetom | |
| 
 | Predmet | Znanja | 
|  | Gospodinjstvo |  | 
|  | Gospodinjstvo |  | 
|  | Gospodinjstvo |  | 
|  | Gospodinjstvo |  | 
|  | Gospodinjstvo |  |