Izobraževalni program: POMOČNIK GOSPODINJE - OSKRBNICE
TEKSTILIJE
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| Letnik | Oblike izobraževalnega dela | ||
| 
 | Teorija (ur) | Vaje (ur) | Skupaj (ur) | 
| 1. | 70 | 70 | |
| 2. | 70 | 70 | |
| 3. | 34 | 34 | |
| skupaj | 
 | 174 | 174 | 
Dijaki:
1. letnik
| VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI | FORMATIVNI CILJI | SOCIALIZACIJSKI CILJI | POSEBNOSTI V IZVEDBI | 
| Dijaki: | Dijaki: | Dijaki: | |
| Vlakna in oblačila v zgodovini človeka | 
 
 | Razvijajo ustvarjalnost. Razmišljajo, ugotovijo in se identificirajo s predniki (pračlovek). | |
| Lastnosti in uporaba naravnih vlaken | 
 
 
 | Razvijajo poklicno identifikacijo in natančnost. Razmišljajo o vlaknih. Zavejo se povezanosti človeka z naravo. Razmišljajo o izrabljanju naravnih virov in dobrin. | Vaje: opazujejo mikroskopski videz vlaken in jih narišejo. Vaje: opazujejo gorilni poizkus in ga opišejo. | 
| Lastnosti in uporaba kemičnih vlaken: | |||
| 
 
 
 | 
 
 
 
 | Razvijajo poklicno identifikacijo in natančnost. Razvijajo občutek za opazovanje narave in vzdrževanje okolja. Razvijajo občutek za ekologijo. | Vaje: opazujejo mikroskopski videz vlaken in jih narišejo. Vaje: opazujejo gorilni poizkus in ga opišejo. | 
| Osnovne preje in sukanci | 
 
 | Razvijajo strokovnost in natančnost. Razvijajo odnos do narave. | 
2. letnik
| VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI | FORMATIVNI CILJI | SOCIALIZACIJSKI CILJI | POSEBNOSTI V IZVEDBI | 
| Dijaki: | Dijaki: | ||
| Osnovne vezave tkanin | 
 | Razvijajo natančnost in zanesljivost. | |
| Tkanine in pletenine | 
 | Razvijajo strokovnost in natančnost. Razvijajo odnos do naravnih materialov. Ohranjajo odnos do dediščine. | Vaja: narišejo osnovne vezave. | 
| Plemenitenje, barvanje in tiskanje | 
 | Razvijajo strokovnost in ekološko zavest. | |
| Osnovne lastnosti usnja in krzna | 
 
 | Razvijajo strokovnost in ekološko zavest. Razvijajo odnos do živali. | |
| Ročno in strojno pranje | 
 
 | Razvijajo varčnost in ekološko zavest. | Vaja: ogled pralnice. | 
| Sušenje perila | 
 | Razvijajo varčnost in ekološko zavest. | Vaja: ogled sušilnice. | 
| Likanje | 
 
 | Razvijajo osebno odgovornost in varčnost. | Vaja: ogled likalnice. | 
| Kemično čiščenje | 
 | Razvijajo osebno odgovornost. Razvijajo ekološko zavest. | Vaja: ogled kemične čistilnice. | 
3. letnik
| VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI | FORMATIVNI CILJI | SOCIALIZACIJSKI CILJI | POSEBNOSTI V IZVEDBI | 
| Dijaki: | Dijaki: | ||
| Čiščenje madežev | 
 | Razvijajo natančnost in varčnost in iznajdljivost. Razvijajo občutek za naravna čistila. Razvijajo strokovnost. | |
| Oznake za vzdrževanje | 
 
 | Razvijajo varčnost, osebno odgovornost in ekološko zavest. | Vaja: izdelajo surovinsko sestavo in definirajo oznake za vzdrževanje svojega oblačila. | 
| Zgodovina mode | 
 | Razvijajo občutek za estetiko. | Vaja: ogledajo si slikovno gradivo. | 
| Optične korekcije | 
 | Razvijajo občutek za estetiko. | |
| Barve | 
 
 
 
 | Razvijajo občutek za estetiko. | Vaja: nalepijo primarne in sekundarne barve. | 
| Barvne kombinacije | 
 | Razvijajo občutek za estetiko. | Vaja: nalepijo različne tekstilne izdelke, ki se barvno skladajo. | 
| Tipi sodobnih oblačil | 
 | Razvijajo občutek za estetiko. | Nalepijo različne tipe oblačil. | 
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
| Znanja | Povezava s predmetom | |
| 
 | Predmet | Znanja | 
|  | Naravoslovje |  | 
|  | Poznavanje tekstilij - praksa |  |