Izobraževalni program: POMOČNIK PEKA IN SLAŠČIČARJA - KONDITORJA
OSNOVE EKONOMIKE
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| Letnik | Oblike izobraževalnega dela | ||
| 
 | Teorija (ur) | Vaje (ur) | Skupaj (ur) | 
| 1. | 
 | ||
| 2. | 65 | 5 | 70 | 
| 3. | 
 | ||
| skupaj | 65 | 5 | 70 | 
Dijaki:
| INFORMATIVNI CILJI | FORMATIVNI CILJI | SOCIALIZACIJSKI CILJI | POSEBNOSTI V IZVEDBI | 
| OSNOVNI POJMI GOSPODARJENJA | Dijaki | Dijaki | |
| 
 | 
 
 | Razvijajo zavest o pravilnem odnosu do naravnih dobrin in o prizadevanjih za ohranjanje naravnih dobrin. | |
| 
 | 
 
 | Se zavedajo, da je koristno poznati osnovne ekonomske izraze. | |
| 
 | 
 
 
 | Se zavedajo, da je proizvodnja temeljni način pridobivanja dobrin (drugi načini so prisila, prosjačenje, menjava). Se zavedajo, da nobeno pošteno delo ni manj vredno. | |
| OSNOVNI POJMI GOSPODARJENJA DRŽAVE | 
 
 
 
 
 
 | Razmišljajo o svojem odnosu do denarja. Razmišljajo o reševanju problematike brezposelnosti. Razmišljajo o pomembnosti živilske industrije. | Vaja: izdelajo plakate o infrastrukturi in o različnih dejavnostih (kmetijstvo, industrija, trgovina ipd.). | 
| OSNOVNI POJMI GOSPODARJENJA PODJETJA | 
 | 
 | 
 | 
| 
 | 
 
 
 
 
 | Razmišljajo o poslovanju podjetij glede morale in ekološke osveščenosti. Razpravljajo o težavah pri organiziranju. | 
 | 
| 
 
 
 
 
 | Razvijajo zavest o odgovornem ravnanju in uporabi premoženja doma, v šoli in podjetju. Razmišljajo o solidarnosti med ljudmi v družbi. | ||
| 
 | 
 
 
 | Razvijajo zavest o odgovornosti za nastale stroške. Razmišljajo o prizadevanjih, kaj lahko sami naredijo, za zmanjševanje stroškov in izdatkov doma, v šoli in podjetju. | Vaja: z metodo brainstorming (burjenje možganov) naštevajo prizadevanja za zmanjšanje stroškov. | 
| 
 | 
 
 | 
 | |
| 
 | 
 
 
 
 
 | Razmišljajo o koristnosti uporabe knjigovodskih načel pri delu in v življenju (sprotnost, natančnost ipd.). Zavedajo se pomena dobrih medčloveških odnosov med zaposlenimi na uspešnost sanacije. | |
| 
 | 
 
 | Zavedajo se pomena varčevanja in odrekanja, ki sta potrebna za investicije v družini in podjetju. | Vaja: vnašajo podatke v računalniški program. | 
| TRG | 
 
 
 
 
 
 | Razmišljajo o zdravi konkurenci. Zavedajo se problema. Pomanjkanja hrane v svetu in si oblikujejo spoštljiv odnos do hrane. | Vaja: obiščejo tržnico in napišejo poročilo. | 
| TRŽENJSKA (MARKETINŠKA) USMERITEV PODJETJA | 
 | 
 | 
 | 
| 
 | 
 
 
 
 | Se zavedajo, da imamo za oblikovanje in kombiniranje instrumentov omejeno sredstev. Razmišljajo o pripadnosti podjetju, trudu in ustvarjalnosti, ki na moreta nikoli biti popolnoma poplačana z denarjem. | Vaja: izdelajo plakate na temo trženja. | 
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
| Znanja | Povezava s predmetom | |
| 
 | Predmet | Znanja | 
|  | tehnologija |  | 
|  | tehnologija, praktični pouk |  | 
|  | družboslovje |  | 
| tehnologija, praktični pouk |  | |
|  | družboslovje |  | 
|  | praktični pouk |  | 
|  | tehnologija, praktični pouk |  | 
|  | tehnologija, praktični pouk |  | 
|  | tehnologija, praktični pouk |  | 
|  | tehnologija, praktični pouk |  |