Izobraževalni program: POMOČNIK STEKLARJA
UMETNOST Z RISANJEM
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| Letnik | Oblike izobraževalnega dela | ||
| 
 | Teorija (ur) | Vaje (ur) | Skupaj (ur) | 
| 1. | 55 | 15 | 70 | 
| 2. | 25 | 10 | 35 | 
| 3. | 
 | ||
| skupaj | 80 | 25 | 105 | 
Dijaki:
| INFORMATIVNI CILJI | FORMATIVNI CILJI | SOCIALIZACIJSKI CILJI | POSEBNOSTI V IZVEDBI | 
| Umetnost | Dijak | Dijak | |
| 
 
 | 
 
 
 | Razvija poklicne posebnosti in odgovornost z oblikovanjem kriterijev za umetniško ustvarjanje. | Vaje: primerjava umetniških izrazil na različnih področjih umetnosti. | 
| Risanje | 
 | 
 | 
 | 
| 
 
 
 
 | 
 
 
 
 | Razvija ustvarjalnost in inovativnost. Izpopolnjuje poklicne posebnosti. | Vaje: 
 
 
 
 
 | 
| Barvni nauk | 
 | 
 | 
 | 
| 
 
 
 | 
 
 
 
 | Vaja: 
 | |
| Kulturna dediščina oblikovanja stekla | 
 | 
 | 
 | 
| 
 
 
 
 | 
 
 
 
 
 | Razvija ekološko zavest in poklicno odgovornost. Razvija spoštovanje tradicionalnih vrednot v steklarstvu. | Vaja: 
 | 
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
| Znanja | Povezava s predmetom | |
| 
 | Predmet | Znanja | 
| Kulturna dediščina oblikovanja stekla. | Praktični pouk | Zgodovina slikanja na steklo. | 
| Estetika v umetnosti. | Družboslovje | Značilnosti likovnega izražanja v preteklosti. | 
| Barvni nauk. | Tehnologija poklica | Barve za slikanje na steklo. Elementi slikanja. Brušenje koničastih elementov. Brušenje krogel, oliv, kariranje. |