Izobraževalni program: POMOČNIK V ŽIVILSTVU
Sprejeto na 35.seji Strokovnega sveta za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 14. 1. 2000
OSNOVE EKONOMIKE
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela
| Letnik | Oblike izobraževalnega dela | ||
| 
 | Teorija (ur) | Vaje (ur) | Skupaj (ur) | 
| 1. | 
 | ||
| 2. | 65 | 5 | 70 | 
| 3. | 
 | ||
| skupaj | 65 | 5 | 70 | 
* T - teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Dijaki:
| INFORMATIVNI CILJI | FORMATIVNI CILJI | SOCIALIZACIJSKI CILJI | POSEBNOSTI V IZVEDBI | 
| OSNOVNI POJMI GOSPODARJENJA | Dijaki | Dijaki | |
|  |  | Razvijajo zavest o pravilnem odnosu do naravnih dobrin in o prizadevanjih za ohranjanje naravnih dobrin. | |
|  |  | Se zavedajo, da je koristno poznati temeljne ekonomske izraze. | |
|  |  | Se zavedajo, da je proizvodnja temeljni način pridobivanja dobrin (drugi načini so: prisila, prosjačenje, menjava). | |
| OSNOVNI POJMI GOSPODARJENJA DRŽAVE |  | Se zavedajo, da nobeno pošteno delo ni manjvredno. Razmišljajo o svojem odnosu do denarja. Razmišljajo o reševanju problematike brezposelnosti. Razmišljajo o pomembnosti živilske industrije. | Vaja: izdelajo plakate o infrastrukturi in o različnih dejavnostih (o kmetijstvu, industriji, trgovini ipd.). | 
| OSNOVNI POJMI GOSPODARJENJA PODJETJA |  | Razmišljajo o poslovanju podjetij glede morale in ekološke osveščenosti. Razpravljajo o težavah pri organiziranju. | |
|  |  | Razvijajo zavest o odgovornem ravnanju in uporabi premoženja doma, v šoli in podjetju. | |
|  |  | Razmišljajo o solidarnosti med ljudmi v družbi. Razvijajo zavest o odgovornosti za nastale stroške. Razmišljajo o prizadevanjih, kaj lahko sami naredijo, za zmanjševanje stroškov in izdatkov doma, v šoli in podjetju. | Vaja: z metodo brainstorming (burjenje možganov) naštevajo prizadevanja za zmanjšanje stroškov. | 
|  |  | Zavedajo se pomena varčevanja in odrekanja, ki sta potrebna za investicije v družini in podjetju | |
| TRG |  | Razmišljajo o zdravi konkurenci. Zavedajo se problema pomanjkanja hrane v svetu in si oblikujejo spoštljiv odnos do hrane. | Vaja: obiščejo tržnico in napišejo poročilo | 
| TRŽENJSKA (MARKETINŠKA) USMERITEV PODJETJA | |||
|  |  | Se zavedajo, da imamo za oblikovanje in kombiniranje instrumentov omejeno sredstev. Razmišljajo o pripadnosti podjetju, trudu in ustvarjalnosti, ki nikoli ne moreta biti popolnoma poplačana z denarjem. | Vaja: izdelajo plakate na temo trženja. | 
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
| Znanja | Povezava s predmetom | |
| 
 | Predmet | Znanja | 
|  | Družboslovje |  | 
|  | Tehnologija |  | 
|  | Praktični pouk |  | 
|  | Tehnologija Praktični pouk |  |