Izobraževalni program: POMOČNIK V ŽIVILSTVU
Sprejeto na 35.seji Strokovnega sveta za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 14. 1. 2000
PRAKTIČNI POUK
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela
| Letnik | Oblike izobraževalnega dela | ||
| 
 | Teorija (ur) | Vaje (ur) | Skupaj (ur) | 
| 1. | 420 | 420 | |
| 2. | 525 | 525 | |
| 3. | 357 | 357 | |
| skupaj | 
 | 1302 | 1302 | 
* T - teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Dijaki:
1. letnik
2. letnik
| VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI | FORMATIVNI CILJI | Socializacijski cilji | Posebnosti v izvedbi | 
| MLEKARSTVO | Dijaki | Dijaki | 
 | 
|  |  | Pridobivajo poklicno identifikacijo. Pridobivajo pozitiven odnos do dela. So voljni delati v skupini. Spoštujejo delovno disciplino. | Praktični pouk v živilski industriji in v podjetjih za pripravo hrane. | 
| RIBE | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Želijo spoznavati nove okuse in prehrambene navade. Prizadevajo si za širjenje zdrave prehrane. | 
 | 
|  |  | ||
| OLJARSTVO: | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Sprejemajo zahteve po zaščiti okolja. Dojamejo pomen organov nadzora in predpisov ter jih spoštujejo. Želijo delati racionalno. Zavedajo se osebne odgovornosti za varne in kakovostne izdelke. | |
| TESTENINE | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Razvijajo smisel za natančno delo. | |
|  |  | Zavedajo se potrebe po pravilnem skladiščenju. Zavedajo se pomena kakovosti izdelkov. | |
| ZELENJAVA | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Zavedajo se ekonomskih posledic nevestnega opravljanja dela. Sprejemajo soodgovornost za kakovost in neoporečnost živil. Želijo komunicirati s sodelavci o delovnih problemih in spodbujati pozitivne odnose v podjetju. | |
|  |  | Pripravljeni so delati po navodilih. | |
| SADJE | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Prizadevajo si za vzdrževanje dobrih medsebojnih odnosov na delu. Zavedajo se pomena naravnih virov in njihove omejenosti. Sprejemajo soodgovornost za nastale gospodarske škode. | 
3. letnik
| VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI | FORMATIVNI CILJI | Socializacijski cilji | Posebnosti v izvedbi | 
| PIJAČE | Dijaki | Dijaki | 
 | 
|  |  | ||
| BREZALKOHOLNE PIJAČE | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Razvijajo občutek za solidarnost. Sprejemajo tehnološke in druge novosti. | 
 | 
|  |  | ||
| ALKOHOLNE PIJAČE | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Prizadevajo si za kulturo uživanja alkoholnih pijač. | |
| VINO | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Sprejemajo spoznanja o pozitivnih in negativnih učinkih vina. Razvijajo pripadnost živilski stroki in industriji. | |
| PIVO | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | ||
| MOČNE ALKOHOLNE PIJAČE | 
 | 
 | 
 | 
|  |  | Sprejemajo, da so dobri in usposobljeni kadri največje bogastvo podjetja in so se voljni še dodatno izobraževati in usposabljati. Prizadevajo si za dvig tehnične kulture. | 
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Splošno
Znanje tega predmeta se vsebinsko povezujejo s predmeti: tehnologija, osnove ekonomike in naravoslovje.
Konkretno
| Znanja | Povezava s predmetom | |
| 
 | Predmet | Znanja | 
|  | Tehnologija Naravoslovje |  | 
|  |  | |
|  |  | |
|  |  | |
|  |  | |
|  |  | |
|  |  | |
|  |  | |
|  |  | |
|  |  | |
|  | Osnove ekonomike |  | 
|  | Tehnologija Osnove ekonomike |  | 
|  | Osnove ekonomike Tehnologija |  |