Izobraževalni program: TESAR OPAŽEV
MATERIALI
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| Letnik | Oblike izobraževalnega dela | ||
| 
 | Teorija (ur) | Vaje (ur) | Skupaj (ur) | 
| 1. | 70 | 70 | |
| 2. | 35 | 35 | 70 | 
| 3. | 
 | ||
| skupaj | 105 | 35 | 140 | 
Dijaki zna:
| INFORMATIVNI CILJI | FORMATIVNI CILJI | SOCIALIZACIJSKI CILJI | POSEBNOSTI V IZVEDBI | 
| SPLOŠNO O MATERIALIH | Dijak: | Dijak: | |
| 
 
 
 
 
 | 
 
 
 
 | Spoznava povezavo vseh udeležencev (industrija, gradbeništvo) v procesu pridobivanja kvalitetne gradnje, razvija ekološko zavest. | |
| NARAVNI KAMEN | 
 | 
 | 
 | 
| 
 
 
 
 
 | 
 
 
 
 
 | Razvija ekološko zavest. Razvija občutek odgovornosti v zvezi z izbiro materiala glede na pogoje, ki jim bo ta izpostavljen. Razume posledice, ki jo napačna izbira in uporaba materiala lahko povzroči. Razvija sposobnost opazovanja. | |
| AGREGAT | 
 | 
 | 
 | 
| 
 
 
 | 
 
 
 | Razvija sposobnost razumevanja odvisnosti kvalitete materiala od njegove sestave. | |
| VEZIVA | 
 | 
 | 
 | 
| 
 
 
 
 
 | 
 
 
 | Razvija občutek za gospodarnost in odgovornost pri izbiri ustreznega materiala. | |
| MALTE | 
 | 
 | 
 | 
| 
 
 
 
 
 
 | 
 
 
 
 | Razvija poklicno identifikacijo. | Obisk maltarne. | 
| BETON | 
 | 
 | 
 | 
| 
 
 
 
 
 
 | 
 
 
 
 
 
 
 
 | Razvija čut odgovornosti do upoštevanja tehnološkega postopka zaradi doseganja predpisane kvalitete. | Obisk betonarne. | 
| OPEKARSKI IZDELKI | 
 | 
 | 
 | 
| 
 
 
 
 | 
 
 
 
 
 | Razvija čut odgovornosti do upoštevanja tehnološkega postopka zaradi doseganja predpisane kvalitete. | Ogled opekarne. | 
| KERAMIČNI IZDELKI | 
 | 
 | 
 | 
| 
 
 
 
 | 
 
 
 
 
 
 
 | Pridobi poklicno identifikacijo. Razvije čut za estetsko vrednotenje. | Obisk proizvajalca keramičnih oblog. | 
| KOVINE | 
 | 
 | 
 | 
| 
 
 
 
 
 
 
 
 | 
 
 
 
 
 
 | Pridobiva poklicno identifikacijo, razvija občutek za vrednotenje materiala. | Ogled gradbišča in železokrivnice. | 
| LES | 
 | 
 | 
 | 
| 
 
 
 
 
 
 
 
 
 | 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 | Razvija ekološko zavest, občutek za gospodarno uporabo materiala, pridobiva poklicno identifikacijo. | Obisk proizvajalca izdelkov iz lesa. | 
| IZOLACIJE | 
 | 
 | 
 | 
| 
 
 
 | 
 
 | Razvija občutek za varstvo okolja in gospodarnost pri uporabi energije. | |
| BARVE, LAKI IN LEPILA | 
 
 | Spozna pomen upoštevanja navodil za pripravo materialov za kvaliteto opravljenega dela. | |
| SODOBNI GRADBENI MATERIALI | 
 
 | Razvija občutek za potrebo po stalni informiranosti o razvoju gradbeništva. | 
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
| Znanja | Povezava s predmetom | |
| 
 | Predmet | Znanja | 
| 
 
 | Tehnologija | 
 
 | 
| 
 
 | Praktični pouk | 
 |